OAT / NetJets selectie

Weet iemand ondertussen al of de letter of intent van NetJets voldoende onderpand biedt voor een lening bij een NL bank?
 
Hoi Bamair,

Het heeft even geduurd maar heb bij alle banken, hoe behulpzaam sommige mensen daar soms ook waren, de reactie gekregen dat er meer onderpand moet zijn dan het contract van NetJets.

Komende week heb ik een paar afspraken staan om te zien of zogenaamde "zachte" garanties, soort van persoonlijke leningen, ook voldoende zullen zijn.

Dus helaas het contract is wel iets waard maar zeker niet alles.

Groeten Jorick
 
Jorick, bedankt voor de info!

Spijtig om te horen dat het contract niet voldoende is. Zonde om door zo'n selectie te komen en dat je dan misschien af moet haken omdat het financieel niet rond te krijgen is.

Mocht je een constructie vinden waarmee het mogelijk is, zijn wij (ik in ieder geval) natuurlijk erg benieuwd.

Succes!
 
Jorick,

Is het uiteindelijk allemaal gelukt met de financiering? En heb je al zicht op wanneer je begint in Oxford?

Groet
 
Hallo allemaal,

Uit eindelijk toch nog gelukt om de lening te krijgen, het was wel erg last minute, een week voor vertrek.

Maar zit ondertussen in Oxford, maandag beginnen de lessen. Donderdag en gisteren introductie gehad en gisteravond met mede-NetJetscadets, 2 piloten van NetJets (zij hadden een Hawker 800 ingevlogen voor de opendag) en de program manager uitgaan eten.

Sorry dat het goede nieuws opzich lieten wachten.

Groeten
 
Na een internetsollicitatie en een retourtje Engeland ben ik ondertussen ook beland bij stage 3 :) Zijn er nog meer NL/BE -ers uitgenodigd voor de interviews eind januari? (preciese datum is nog niet bekend)

Last but not least; Heeft iemand misschien tips voor stage 3? Wat voor (soort) vragen kunnen verwacht worden?

Thanks!
 
Heey allemaal! Ik hoop nu dat ik geen vraag ga stellen die al heel veel gevraagd is:$! Kan je bij OAT ook de selectie doorlopen als je vakkenpakket niet voldoet, zoals bij KLS?

Alvast heel erg bedankt!! Pauline
 
Hoi Pauline,

Men vraagt op dit moment een HAVO diploma als minimum en niet een bepaald vakkenpakket. Maar tijdens de selectie bij Oxford wordt je wel getest op je kennis van voornamelijk wiskunde en natuurkunde, dus mocht je het niet hebben gevolgd of het niet je sterkste kant zijn dan is extra oefening wel zeker aan te raden.

Groeten,
Jorick
 
Correctie en mijn excusses, voor de zekerheid ben ik nog even gaan kijken wat er nu staat en helaas een van de eisen:

- Additionally you must have a qualification in Mathematics and a Science subject.

Men zal het dus toch wel willen zien als een vak of seperate cursus/examen.

Groeten,
Jorick
 
Hoe ziet de sellectie er nu eigenlijk precies uit, dat is me nog steeds niet 100 procent duidelijk. En wat zijn je kansen?

Ik heb hier ergens gelezen dat veel kandidaten die aangenomen worden in de 30 zijn en ik ben nog naar 18 (bijna 19:p), maakt de leeftijd ook veel uit?
 
Back
Top