Niemand meer???

Eens kijken.. Rondje LA- Denver eergister gedaan.. 4 dagen vrij nu, dan 3 uur vliegen de komende 3 dagen.. Ben ook toe aan vakantie. :D En zowaar een 3 day RON de komende week op mn rooster...

Wat zal ik eens doen vandaag... Vrouwtje werkt (zoals het hoort, mn hobby moet ook betaald worden), dus wat zal ik eens gaan doen..

Golfen ? Skien ? protesteren tegen de bush agenda downtown met alle groene 'vrienden' van me ? nog meer onzin uitkramen op het PBB ? naar de sportschool gaan? (yeah right) moeilijk moeilijk.....

Jij nog wat beleefd viper?
 
Last edited:
mja ik heb net mn omscholing voor de 400 achter de rug.

Vandaag linecheck gehad, ging weer prima.
Vanaf morgen dus mixed operation 300 en 400.

Mijn rooster is ok. Vanaf de 20e een budapest keten, opzich prima maar niet in de winter :( . Maar goed het HIlton maakt wel wat goed. (vrouwen zouden daar ook goedkoop zijn :grijns: )

Verder kijk ik uit naar februari want daar heb ik een week vakantie! :D


Tja en ik heb vandaag nog de hele dag voor me...... wat zou ik eens doen... fitness deed ik vroeger 3x per week en echt heel actief.
Nu ik er aan denk, dat is alweer bijn 1 1/2 jaar geleden. Tegenwoordig doe ik niet veel meer... slecht eigenlijk...

Hoe staat het eigenlijk met de rest van de piloten??
Wie sport er nog echt regelmatig? (bier drinken is geen sport :grijns: )
 
Tja en ik heb vandaag nog de hele dag voor me...... wat zou ik eens doen... fitness deed ik vroeger 3x per week en echt heel actief.

Nu ik er aan denk, dat is alweer bijn 1 1/2 jaar geleden. Tegenwoordig doe ik niet veel meer... slecht eigenlijk...

Ja dat dacht ik al toen ik je de laatste keer zag :p: geintjûh
 
Voorlopig 17 van de 22 dagen gevlogen. lekkere 3 - 4 daagse tripjes naar 11 verschillende destinations in de C650.

Natuurlijk weer 4000 voet bij 60 voet baantjes en 1000 voet elevation met veel te warm weer, dus lekker hoofdrekenen en met bezwete palm de baan af stormen en maar hopen dat we V1 halen .

:grijns:

En dan is het mooiste nog na een dag van 19 uur op final destination aankomen en uitvinden dat de tent dicht is. FBO wilde niet langer wachten. Enterprise rental cars, heeft de auto terug ingenomen. Dus geen auto. Er is maar 1 taxi in het dorp. DRAMA. Papa kan wel janken.

Dan maar 40 dollar gegeven aan de fire department sherrif voor een ritje naar het hotel :rolleyes:
 
touch and go said:
Jazeker wel.
10 dagen gewerkt/gevlogen in december
5 dagen tot nu toe gewerkt in 2006.
Leuk hè!!

Sh!t en nu vlieg ik de balleskies uit mijn broekskie.

hey Flyhigh, are ya based @ RDU?
 
touch and go said:
Sh!t en nu vlieg ik de balleskies uit mijn broekskie.

hey Flyhigh, are ya based @ RDU?

Voor zover ik me kan herrineren wel ja :grijns: (hoewel me vrouw denkt dat ik helemaal niet meer thuis woont)
 
Flyhigh,

volgende keer als het er naar uitziet dat ik een overnight heb in RDU pm of mail ik je.
Kanne we stoere verhalen vertellen en pinte tuttere.
 
touch and go said:
Flyhigh,

volgende keer als het er naar uitziet dat ik een overnight heb in RDU pm of mail ik je.
Kanne we stoere verhalen vertellen en pinte tuttere.

sounds good, ik zie het wel tegemoet. Ik woon 20 minuutjes van de airport.
 
Tja, voorvallen aan boord...eeehhh....

Ik had Patrick Kluivert van de week ergens aan boord, terugkomend uit Valencia, en bij het uitstappen wenste ik deze so-called superstar met het oog op het naderend WK dan ook een héél prettige vakantie! :grijns:

Zoiets?
 
ok een leuke week gehad....

Vloog met een relatief jonge captain, die nog maar 15 legs had op de Dash.

1e leg: uneventfull

2e leg: Bird strike op 700ft agl in VIE (komt vaker voor...)

3e leg: in de appr in .. gear mailfunction bij gear down selecteren. Go Around, checklist, normal landing.

4e leg: na rugspraak met de TD bleek dat we alleen nog als ferry naar Wenen konden met gear down en de gear pinns installed.:( We kregen alle papieren over de fax en moesten zelf alles uitrekenen qua fuel, time enz. Onze vliegplansoftware rekent alleen met standaard speeds en VLO is duidelijk lager.
Uiteraard hadden we een slot.....echter... 4 uur later!
10 mins voor slot, nog steeds geen ramp agent (had al 4 x om hem gevraagd over de handling freq.) Uiteindelijk komt hij 2 mins voor aflopen slot er nog aan.... Helaas, slot niet gehaald en we konden weer een uur wachten.....
Uiteindelijk na 4 3/4 uur wachten terug gevlogen.

Next day, laatste leg:

een collega vliegt heel leuk 110kts op 8NM final en wij kwamen er aan met 270 kts. ATC zei ons heel snel te reduceren vanwege very slow aircraft in front (seperatie was nog 6 NM). AP off en level off. configureren en min speed vliegen.... helaas GA..

Eergister weer met hem gevlogen....

Hij klooide zn appr in op door ong 3500ft te hoog te blijven:1855:
Ik heb hem telkens gezegd dat hij te hoog was maar ja.... helaas weer een GA.:1855:

Zo zie je maar weer, het is leuk vliegen met jonge captains! :grijns:
Ze zeggen altijd dat als je net capt bent, je altijd veel failures enzo krijgt. Nou... klopt aardig bij deze persoon.:D :D
 
Last edited:
Hé Viper,

ik mag hopen dat deze verhalen mij bespaard blijven, mocht ik over een paar maanden links van jou gaan zitten.;)
Erg collegiaal en verstandig vind ik het niet om zulke zaken op een bulletinboard te plaatsen. :niet_bli:

Just my opinion...
 
Back
Top