Niemand meer???

Big freaking deal. Lees de verhalen op pprune van een baas die al zn werkdagen open en bloot online zet. Valt dit in het niks bij.
 
Big freaking deal

vind ik ook....

1. zo veel nederlanders zijn er niet bij ons en helemaal al niet die dit board lezen.
2. ik noem toch geen namen? en wie kent mijn echte naam? ok miss had ik geen VIE enz moeten gebruiken maar dan nog. Lekker boeiend.
 
Hé Viper,

ik mag hopen dat deze verhalen mij bespaard blijven, mocht ik over een paar maanden links van jou gaan zitten.

Kom je als cpt op bij ons op de Dashomaat dan LD ? Wanneer begin je met de omscholing ?
 
Liftdumper said:
ik mag hopen dat deze verhalen mij bespaard blijven, mocht ik over een paar maanden links van jou gaan zitten.;)
Erg collegiaal en verstandig vind ik het niet om zulke zaken op een bulletinboard te plaatsen.

Hahahahahahahahahahaah..............................
Zo, dat was lachen, ik denk wel dat het weer gaat.
....................hahahahahahahahahahahahaa..........
hahahahahahahahahahahahahaah....................
 
Liftdumper said:
Hé Viper,

ik mag hopen dat deze verhalen mij bespaard blijven, mocht ik over een paar maanden links van jou gaan zitten.;)
Erg collegiaal en verstandig vind ik het niet om zulke zaken op een bulletinboard te plaatsen. :niet_bli:

Just my opinion...

Waarom lees je dan "Verhalen uit de cockpit"? Je weet van te voren al dat het over dit soort bende gaat. Er wordt idd netjes geen namen genoemd en vindt het wel een leuk verhaal. Iig goede ervaring :D

(ik zit te lang in de, zoals FD altijd zegt, you naait het steeds) dus de spelling klopt al een tijdje niet meer. excuse moi.
 
Damn Eurotrash, steeling our jobs and fucking our women folk.
 
FD, wat betreft de verhalen op pprune: helaas zijn dit niet totale uitzonderingen. Ik heb ze zelf ook zo gezien. De laatste keer op een B757 vlucht met AA naar LAX. Iedereen aan boord, motoren starten tijdens de pushback, euhh wel eentje dat is. #2 de start valve ging niet open. "well folks, our #2 engine doesn't want to start, we need to pull back in the gate and get a mechanic and then we will do a manual start and be on our way". The vrouwelijke passagier achter me: " I knew it, I knew, it smelled like something was burning, it couldn't be good" (de wind blies de uitlaatgassen van de #1 om de motor heen de inlaat in en dus ook in de airconditioning). Nadat de mechanic zijn tricks had gedaan en het papierwerk was geregeld werd #2 gestart en werden we weer terug gepushed. We begonnen te taxien en bijna onmiddelijk werd de f/a call button ingedrukt door een passagier in dezelfde stoelrij als ik, maar aan de andere kant van het gangpad. Haar medereiziger voelde zich niet goed. O2 fles werd erbij gehaald en de vraag werd gesteld of ze aan boord wilde blijven of in Miami. Liever Miami. Weer terug naar de gate. EMS (de grootste ladderwagen die de brandweer in Miami heeft) erbij en een paar brandweer lieden dragen haar de kist uit de jetway in. Kunnen we eindelijk met anderhalf uur vertraging naar LA.
Zes-en-een-half uur in de krappe stoel zonder eten.
 
HAhahaha, ja die die east-to-west coast vluchten zijn lang. Ik lekker altijd een PBJ mee (peanut butter and jelly sandwich)
 
Back
Top