NFL DENVER BRONCOS !

Diana,

Kun je per direct ome Art op mn ignore list zetten ?

Thanks in advance.

FD
 
Gefeliciteerd Cloggy UK wat een prachtige pot was dat. Helaas FD volgend jaar beter. Was zondag geen goede dag voor beide Jake QB's beide gooide een paar interceptions, dat draait een wedstrijd toch wel om. Seahawks waren ook lekker bezig. beloofd een mooie SB finale te worden. Maar ik zet m'n geld op "Blitzburgh" en "Bettis the Bus". Denk dat de mannen ook in Detroit niet te stoppen zijn. Alvast veel kijk plezier iedereen. FD volgend jaar beter;)
 
Ik denk dat die superbowl toch richting mijn nieuwe home-town in de Pacific NW gaat komen...... (niet dat ik er veel om geef)
 
Wat een slechte game zeg ! 34-17... nou nou nou.. liep 5 minuten voor tijd gefrustreerd de bar uit.. Duurde 45 minuten voordat we ook maar iets begonnen te laten zien. Ben bang dat de Steelers terecht gewonnen hebben. Schande zeg.

Ben blij dat die fans nu eindelijk mn stad uit zijn! :grijns:


Metro-

Denk ook dat ie richting het NW gaat..

Hoe was de chinees vandaag in Seattle Metro ?
Hier in Denver was ie goed.. Hot and sour soup en extra pittig gekruide kip + rijst...

Over toeval gesproken......

Tot over een maandje.

FD
 
Last edited:
Chinees was niet zo goed als gehoopt. Voor de betere chinees moet je blijkbaar toch in Chinatown zijn. Tot over een maand!
 
Hier in mn hometown was het ook niet al te best. Hoop dat het de komende weken in Memphis en Housten beter smaakt.

Longdart -

(zucht) nee, jouwn team heeft het goed gedaan dit jaar ! :grijns:
 
YES, het dak zit op de Stalen kooi. Ook de zeemeeuwtjes uit Seattle zitten opgesloten!

:yeehaa: :yeehaa: :yeehaa: :yeehaa:

:biertje:

Let's go Steelers!!
 
Cloggy -

Congrats. Mooie en terechte overwinning. Met name die eerste TD van de Steelers was om over naar huis te schrijven!

Next year bronco's baby! Better believe it ! :grijns:
 
Inderdaad een mooie 75 yard TD "The BUS" is dan eindelijke gestopt, en wel in Detroit, met No.5 voor de Steelers.!!!! Mooie pot

Nu helaas weer wachten tot augustus, ik ben benieuwd wat de Bronco's zullen doen volgend seizoen en wie er allemaal in zit dan.
 
Ik begin al warm te draaien voor het nieuwe seizoen ! :grijns:

435088594_l.jpg
 
2006_squad.jpg


Goed mannen -

WK ligt inmiddels achter de rug. Voetbal is voor vrouwen, Football gaan we het over hebben. :grijns:

De nieuwe cheerleaders zijn inmiddels warm aan het draaien. FD is inmiddels koud bier aan het inslaan.

Durft iemand een balletje op te gooien ??? Ik wel. Denver Bronco's pakken de SB dit jaar !

Bite me !
FD :)
 
Zeker FD, ben al aan het aftellen. Wordt wel dichtbij voor jou Super Bowl dit jaar in Miami in Februari.

Bronco's :grijns: Aan de chearlead squad zal het zeker niet liggen, pffff :radar: ziet er strak uit.

Ik zet m'n geld op Bill Cowher en de Steelers IS niet veel veranderd aan het team spelen al een paar jaar samen. Maar zal moeilijk worden 2 jaar achter elkaar. Bij de Steelers, zijn er helaas geen Steeleretts. Niet nodig volgens het team, al het vuurwerk komt vanaf het veld.

Andere sterke teams dit jaar zijn denk ik;
Bill Parcel van de Cowboys dit jaar, heeft hard gesleuteld aan het team en een paar ster spelers die bij andere teams eruit gezet zijn zoals Terrel Owens. Als die hier een team van weet te maken zijn ze moeilijk te stoppen.

Andere vraag wie durft de voorspelling wie allerlaatste wordt dit jaar. Hmmm Houston Texans, Packers???
 
Woon inmiddels weer in het Westen (miste de Bronco's te erg ;) ).... Goeie vraag, ik zie Housten niet ver komen dit jaar... SB: Bronco's en onderdaan: Housten....

Wat denk jij?

Heb er zin in!
 
100% mee eens, STEELERS !!!!al denk ik dat e dit jaar wel een paar verassingen in play-offs gaan komen. Aantal teams die flink geinvesteerd hebben de afgelopen seizoenen, zeker de Cowboys, Dolphins. Verder blijven de Colts, Patriots en Eagles sterk. Alhoewel het wat "oudere" mannen clubs beginnen te worden, dus veel injuries later in het seizoen (was het grote probleem van de Colts afgelopen jaar). Zal weer ene mooi seizoen worden. De BBQ staat al klaar en de het bier ligt al koud. Ready for some serious "Tail-Gating".
 
Heren en dames,

het pre-season gaat dus beginnen vandaag.
Hier mijn verwachting als leek!
Ik hoop en wil dat de Steelers dit jaar gaan winnen, maar de concurrentie in moordend om het maar zo te zeggen.
Hier mijn voorspelling wie welke divisie gaat winnen en wie uiteindelijk NFC/AFC en Super Bowl.

AFC:
EAST: Toch weer de Patriots. Ondanks dat Miami er goed uitziet op papier denk ik dat NE het weer gaat doen. Vorig jaar was de helft van de Secondary er niet bij en toch kregen ze een hoop streepjes in de W kolom. Mede dankzij de klasse van Brady.
NORTH: Steelers. Te veel eer op het spel hier. Er moet worden laten zien dat de winst van Cincinnati vorig jaar een 'fluke' was.
SOUTH: Indianapolis. Gewoon te veel klasse in vergelijking met de rest van de divisie.
WEST: Denver. Goede zaken gedaan mbt spelers aantrekken aan beide kanten van de bal.
AFC surprise of the season: Raiders. Nieuwe (ouwe) coach, Brooks heeft eindelijk een target in Moss.

NFC:
EAST: Tja. Bijzonder interessante divisie. Spelers van een team naar een ander team binnen de divisie (TO, Arrington). Moet interessante 'oorlogen' opleveren. Ik denk dat de Cowboys uiteindelijk aan het langste eind trekken.
NORTH: Toch de Bears weer. Favre is net te oud, Detroit en Minesota zijn teams in opbouw met de nieuwe coaching staff.
SOUTH: Carolina. Waren vorig jaar al sterk, nu met K. Johnson erbij als bliksem afleider van Smith alleen nog maar sterker. Reggie Bush gaat een zwaar jaar krijgen, te veel druk op zijn schouders. Vick, niet compleet genoeg op het moment. TB heeft de beste kans om het Carolina moeilijk te maken.
WEST: Seattle, weer. Rest liep er zoveel achteraan vorig jaar, te veel.
NFC surprise of the season: Arizona. Nieuw stadion, goede zaken gedaan in het off-season. En vorig jaar al een zeer goede passing offense, nu de running game nog.

NFC Champs: Carolina. Waren er al zeer dicht bij vorig jaar en zijn per saldo alleen maar beter geworden denk ik.
AFC: Pittsburgh.

Super Bowl: Steelers. Willen laten zien dat het vorig jaar geen ongelukje was dat ze kampioen waren. Daarnaast zijn ze gewoon een erg sterk team!

Zo, dat is de preview van een leek! Veel plezier dit seizoen!

Cloggy.
 
:yeehaa: Buccaneers all the way :yeehaa:
:snore: Bronco's, Steelers and Patriots :boring:

Cheers, :cool: Biscane :cool:
 
Back
Top