NFL DENVER BRONCOS !

Seattle helaas niet gezien (gewonnen met een field goal?) wel de afslachting gezien van Tom Brady (4 intecepts zien gooien). En gisteren de Colt die zelfs door "bettis the Bus" van de Steelers weer niet te kloppen waren. Zou m'n geld op de Steelers zeten voor de SB dit jaar.:eek:
 
Last edited:
Gefeliciteerd was wel nipt. Heb je de Colts gezien 26-16 mooie pot zijn niet te stoppen tot de playoffs denk ik.

Groeten vanuit helaas weer Nederland i.p.v het mooie New Jersey

Jester
 
Jo hoe ging je sol ?

Tsja, Denver gaat naar de SB !!!!!!!!!:grijns:
 
Tegen de Colts :)

Is goed gegaan nu afwachten op de volgende ronde, hoop snel weer terug te zijn in N.J. hou je op de hoogte.
 
Heren,

DEN-IND in superbowl gaat niet lukken! Een van de twee zal in ieder geval na de AFC championschip game afhaken.
Als de Broncos zo blijven als de afgelopen twee weken wordt het lastig voor ze!
Indy is denk ik niet te stoppen tot dat wedstrijdje in Detroit aangezien ze in dat verwarmde stadion blijven spelen. Echte mannen spelen buiten in de sneeuw, zoals de heren uit Pittsburgh! Korte metten gemaakt met de "beste" defense.

Mijn gokje voor de superbowl: IND-SEA, ik hoop echter nog steeds op een Stalen verrassing.

Gr. Cloggy
 
Tsja, daarom blijf ik ook stront eigenwijs Denver roepen en hopen!

Maar moet toegeven dat ik denk dat het de Colts gaat worden..

Hoe blijf je zo goed op de hoogte man daar in the old country? I-net?

Fly safe
 
Ik denk de Steelers, maar dat durf ik nu na week 14 helemaal niet meer te roepen. In Holland kun je goed op de hoogte blijven via NASN en wat wij doen via de sattelite. zijn diverse zenders die opgestraald worden naar de Golf Regio voor de troepen daar die NFL uitzenden op zondag, hierdoor kun je CBS & FOX sports goed ontvangen.

Nog geen uitslag van het interview, wachten en nog eens wachten :mad:
 
Last edited:
Hier in de UK via sky. Zenden wekelijks 2 wedstrijden uit, worden er nu meer met de zaterdag wedstrijden. En een van de "gewone" zenders zendt sunday and monday night live uit. Ook worden op beide zenders hoogtepunten/(zeer) korte samenvattingen uitgezonden.
Als ik wil kan ik ook NASN ontvangen, maar vind ik voor 10 britse ponden extra per maand een tikkie prijzig op het moment. Misschien als er een nieuwe pay-deal is! ;)

Ik moet zeggen dat het me ook wel grappig lijkt om de Manning broertjes tegen over elkaar te zien staan. Moet Eli wel stoppen met INT's gooien op belangrijke momenten.

Mazzel, Cloggy
 
De Pats kwamen naar Denver toe.......

..... Zagen ....

... En verloren !!!!!!!!!! :grijns: yeah baby !!

Im telling ya 1 stapje verwijderd en we staan in de Superbowl !!!

Fantastisch man, had mn raam gister open staan, en hoorde de 85.000 man bleren vanuit Invesco field in mn woonmkamer.

invescomain.jpg


237545827.jpg


p_cheer.jpg



FD
 
And now the boys of steel are coming!!

Wat een slechte pass interference call! Die zette de wedstrijd op zijn kop. Wat een kado! Anders had het zeer lastig geworden.

Ik heb nu al zijn in volgende week!

Cloggy
 
True.. Wat een mooie wedstrijd man. Genieten geblazen. Heb zin in volgende week! kroegen en straten zullen wel weer volop Oranje zijn.. En de kleur oranje doet het altijd goed bij mij! ( ;) )

Jammer dat je zo verweg zit Cloggy, je bent van harte welkom hier! Budweiser staat koud ! :grijns:
 
Dat was zeker genieten, alle Playoff wedstrijden afgelopen weekend waaren mooi om naar te kijken, vooral Steelers-Colts was bere spannend aan het einde. Dat zal een groot feest worden in Denver dit weekend. De vraag zal zijn; zal Bettis The Bus de Bronco's tot stoppen brengen? Overleven de Bronco's de "Blitzburgh". Kijk er nu al naar uit dat wordt een mooie pot. Veel plezier FD, heb je kaarten kunnen regelen?
 
Hallo FD,

tja helaas moet er hier verkeer in goede banen geleid worden de komende dagen, anders was ik richting Denver gekomen! Maar ja, ik heb de koelkast maar gevuld met Heineken's, een mens moet wat ;)
Oranje niks mis mee, maar zondag is het black&gold!

Jester, ik dacht dat ik gek werd toen Polamalu zijn interceptie werd terug gedraaid, en toen de Bettis fumble :eek: Mijn hart zat in mijn keel.

Maar goed, als het komende weekend weer zo goed wordt. Veel kijkplezier allemaal.

Gr. Cloggy
 
Mannen -

Kaarten zijn al lang uitverkocht voor de AFC en valt ook niet aan te komen. Je kon een 'lot' kaartje kopen, om vervolgens als je geluk had uitgeloo te worden en een echt kaartje te kopen!

Nee, FD gaat het proberen te spelen via zakenrelaties van mn oude chartermaatschappij (Qwest, AT&T) om in de skybox te belanden. Bier is immers gratis daar, vrouwen bloed mooi, en altijd grappig om met je rug naar het veld toe te zitten aan de bar in de skybox al kijkende naar het plasma scherm boven de bar met een JD en sigaar in je hand.

Cloggy,

Geen zorgen. Enkel Amstel en Heineken in huize FD.

Durft iemand een voorspelling te doen?? Jake de 'mistake' is weer helemaal de oude, dus ik zie het allemaal positief in!

Ik zeg dat 'we' dit jaar weer de superbowl pakken! (zie post 1) it's about time, this is bronco's country baby! :grijns:
 
Last edited:
Cloggy Ik at zowat me stoel op, wat een vreemde beslissingen werden er gemaakt, en de intercept van Polamalu was wel het toppunt, terwijl ze normaal altijd erg goed zijn in de NFL. Er was veel commentaar op de beslissingen die zaterdag genomen waren. En dan Bettis die het nog even onodig enorm spannend ging maken, wat een pot echt genoten.

Dat was te verwachten compleet uitverkocht in "Mile High" zou super zijn als je nog en skybox plaats kan krijgen, niet zo mooi als in de crowd. Ik zal het met koude gouden rakkers via de sattelite in Holland bekijken.

Ik durf de voorspelling wel aan dat ik Pittsburgh door zie knallen naar de Superbowl. Defense is behoorlijk op dreef, Pittsburgh lijkt het beter te doen "On the road" dan thuis. Zal een mooie pot worden aankomend weekend.

Alvast veel plezier voor aankomend weekend

p.s. Niet verwacht dat de Bears er uit zouden vliegen, deze wedstrijd helaas niet kunnen zien.
 
Ik zal je eerlijk vertellen dat ik een 'normaal' kaartje niet eens kan betalen!!! die dingen gaan voor honderden/ duizenden (last minute) dollars de deur uit !!! En dan nog ff opletten dat je geen valse kaartjes hebt!


Longdart wrote: "Denver kampioen...haha laat me niet lachen.."

Longart,

begin je het al benauwd te krijgen daar onder de zon? begin toch aardig in de buurt te komen met mn wilde voorspelling afgelopen november (post 1)....

Als ik gelijk krijg kom je mn 24-pack zelf brengen. Er gaan aardig wat UAL en F9 vluchten van FLL naar DEN dagelijks, dus daar kom je niet onderuit! :grijns:

FD
 
** Helaas, FD is de komende 3 weken niet bereikbaar voor comentaar. **


(En dan ook nog al die ***** Steeler fans die op dit moment met al hun vlaggen en overdreven happy zijn mn stad aan het vervuilen zijn met hun vlaggen....)


Pfff biertje dan maar.. Maar moet zeggen, niemand had durven dromen dat Denver zo dicht bij de SB zou komen toen ik het begon te bleren vorig jaar!





FD
 
Last edited:
@ FD,

Met een glimlach refereer Ik hier even aan mijn bijdrage in dit topic op 8 November 2005, post 2. :p:

Voor de goede orde nog, as per today,

1. PSV met 48 uit 20
Dan een hele tijd niets,
Gedeelde 4 plaats, Ajax met 34 uit 20

Cheers
Art
 
Back
Top