NFL DENVER BRONCOS !

6

676$

Guest
De meiden van de Denver Broncos (foto) en ondergetekende hebben het volste vertrouwen in de titel dit jaar !!!

Superbowl gaat naar Denver toe dit jaar !!!

(nee ik rook niks)

FD

:grijns:
 
@ FD

Als je inzicht in de kwaliteiten van de Denver Broncos net zo ontwikkeld is als je inzicht in de kwaliteiten van het huidige Ajax,
dan zie ik het toch somber voor je in. :rolleyes:

Op 1. PSV 28 uit 11
dan een hele tijd niets,
Op 6. Ajax 15 uit 11

En stuur die nichtjes maar naar mij, jij moet werken.

Cheers
Art
 
Oorspronkelijk gepost door arthorizon


Op 1. PSV 28 uit 11
dan een hele tijd niets,
Op 6. Ajax 15 uit 11


Je kunt ook te ver gaan Art !
 
PHX achter je rug laten, richting oost rijden....

.... Dan na een dag of 1.5 als je blikken budweiser ziet liggen langs de weg ben je aangekomen in redneck county ;)
 
Denver gaat het niet redden! Die zijn nog steeds blij dat ze een paar jaar geleden wat hebben gewonnen.
En wat is er mis met redneck country? Moet ik mijn broer met 4 oren op je afsturen? Of zijn vrouw/mijn zus? ;)

Steelers all the way...

Cloggy
 
Haha lol.. Neuhhh doe dat maar niet.. Al die rednecks zijn niet voor niks hof leverancier van de Jerry Springer show!!!! ;)

Rotor -

Niks mis met een paar stoei poesjes toch? :grijns:

FD
 
PHX achter je rug laten, richting oost rijden....

.... Dan na een dag of 1.5 als je blikken budweiser ziet liggen langs de weg ben je aangekomen in redneck county


FD, dat heet Texas, waar de bierflessen / blikjes in de median schijnen te groeien. Nog een dag of wat rijden voordat je in de Carolina's komt....
 
Haha

Ok you win...

Heb enkel de I 70 (Denver - Baltimore) en LA - Orlando ( I 70 en I 10 ) een paar keer gedaan.. Zover zuid als Texas ben ik nog niet geweest met de auto...

LA - Orlando ? (don't ask!)

FD
 
Tsja, niet voor ons helaas. Charlston (SC) is voor ons het beginpunt van vele transatlantische vluchten.
Vroeger in mijn instructeurstijd was het een fuel stop tussen Wash. DC en Florida...

FD:Volgens mij gaat de I-10 vanuit El Paso via San Antonio en Houston richting Louisiana (het andere LA) en dan door Mississippi en Alabama (LA=Lower Alabama) naar Jacksonville, FL
Vanuit welke LA ben je vertrokken als je niet in Texas bent geweest?
 
Toen ik nog in de Golf van Mexico werkte en in Fort Lauderdale woonde, reed ik elke twee weken de Turnpike omhoog en dan de I-10 naar New Orleans, veertien uur aan een stuk. Heen ging nog wel maar terug sprong ik aan het eind van een twaalf uur shift om vijf uur in de auto en kwam ik echt afgepeigerd de volgende ochtend thuis. Tot ik een keer om drie uur s'nachts stopte om benzine te tanken en door de vermoeidheid met brandstofslang en al van de pomp wegreed. Sta ik daar in dat pompstation in m'n piloten uniform met bloed doorlopen ogen en een afgerukte slang in m'n hand: 'sorry mevrouw, hier is Uw pomponderdeel terug'. Sindsdien stopte ik altijd rond middernacht voor een paar uurtjes slaap...
 
Denver kampioen...haha laat me niet lachen..Ze hebben wel een paar leuke Texaanse blond meiden, maar kom hier maar eens bij de Dolphins kijken. Ajax an Denver...haha..
 
:grijns: Dolphins (met Flipper en snuifende Ricky Williams in de play-offs) dat is echt een goede grap. Mazzel afgelopen zondag tegen de Raiders. Misschien dat ze via een wildcard de playoffs inkomen , als de de Buffalo BILLS (Boy I Love Loosing Superbowls) punten laten liggen, om vervolgens afgeslacht te worden door de Colts/Cowboy/Bengals. Ik eet me pet op als ze door de play offs komen .:eek:


Gokje voor de superbowl finale Colts-Bears.
 
Heb je seattle gister gekeken?

stond in de gym, pleurde bijna van de loopband af. What a freaking yoke
 
Geef het op Longdart !! :)

Heb je je ski broek al gevonden? bier staat koud hier (as always)

FD
 
Back
Top