6
676$
Guest
Fenceman said:@ zand&grindschip
Ga je eerst eens verdiepen in hoe de harde werkelijkheid is. Je betaalt dan zeker veel meer als je kls doet echter als je bijv. de "American way" doet weet je zeker dat je de eerste jaren een kut baan krijgt (als je er al een krijgt) bijvoorbeeld kls'ers opleiden in Amerika die vervolgens veel eerder een goed betaalde baan hebben dan jij. Dat lijkt me echt fucking frustrerend!
Het zijn ventjes als jij die een groot deel van de KLS een slechte naam geven. Je zit 2 jaar op school, het engste wat je meemaakt is een night vfr vlucht naar Bremen, en vervolgens land je als overbetaalde passagier op een 777.
Die 'kut' banen waar jij het over hebt vormen karakter, en leren je vliegen.
zonde dat er altijd rotte figuurtjes als jij tussen zitten.
Shit zeg, hoe gaat dat als jij op de jump zit en je krijgt wat ijs op je raampje? begin je dan te zweten? "kijk captain, dat is ijs!!! dat heb ik tot nogtoe enkel gezien op plaatjes in mn atpl boeken!! cool!!"
Whatever dude. Het enige wat ik in 4 jaar vliegen heb geleerd, is dat ik nog een shit load te leren heb, en respect heb voor iedereen met 200 uur en voor iedereen met 20.000 uur omdat ik weet dat ik van beide wat kan leren.
l
kleine note voor je: LEER LEZEN...
Ben bang dat Z&G (nee, ik ken hem niet) meer ervaring heeft in deze industrie als jij en ik bij elkaar opgeteld. Gok dat ie baas is bij die franse club waar jij voor hoopt te gaan werken nadat je klaar bent in Eelde.
En dan nog zijn er mensen die zich afvragen waarom een mooie club als Transavia of BA geen kls'ers meer hoeft... Hierboven vind u het antwoord.
Thanks for the good laugh!
douchebag
Last edited: