Natalee Holloway -- Aruba.

Och hou eens op man! Als je niks te verbergen hebt heb je echt niet zoveel opgekropte frustratie.

Jullie uberhaubt die uitzending van Peter r de vries gezien? waar rook is is vuur toch? niet zomaar een vuurtje dit keer, meer een fabriekshal die in de fik staat die Joran vd sloot. Walg van dat mannetje, tegen het zieke aan.

Ondertussen zitten er 2 ouders en een zusje ergens die al 2 jaar het lichaam van hun dochter aan het zoeken zijn..

Ik ben er 99% zeker van dat hij het of gedaan heeft of er meer van weet. Als ik bij die 1% blijk te zitten kom ik hier mn excuus aan bieden zonder jullie wijn in de ogen te gooien ! (drink mn wijn liever op).

Insinuaties fuelflow !?!?! goeie morgen, uitzending van Peter gezien? pauw en witteman gezien? case files gelezen !? pffff ongveer de safest bet die je maar kunt maken om je geld te zetten op het feit dat hij meer weet en/of het gedaan heeft.

Over de uitzending; ik zie een moeder (vd sloot) in pijn die de donkere kant van haar zoon kent, een vader die van zijn zoon genoeg houd om een potentiele moord te verzwijgen, en een zoon die tegen het zieke aan is en geniet van het om de tuin lullen van de media en overheden.

Joran zn verklaring over de foto (die hij heeft laten fotoshoppen waarop hij met Natalee in haar huis naast haar staat in Alabama waar hij nooit geweest is); "het was een grap"

Een grap !!!?!????? jezelf naast een dood (wacht bedoel al 3 jaar vermist natuurlijk) meisje te zetten terwijl jij verdachte nummer 1 bent !?

Walg hier echt van.
FD
 
Last edited:
" opgekropte frustratie."
...
Insinuaties fuelflow !?!?! goeie morgen, uitzending van Peter gezien? pauw en witteman gezien? case files gelezen !?
....
Walg hier echt van.
FD

Ja, FD... Ook goedemorgen. Het lijkt erop dat je hier zelf aardig gefrustreerd door bent geraakt. Ik wil niets insinueren nu hier maar je heb toch meer naar zenders als Fox gekeken dan de meeste hier. Wellicht heb je meer gezien dan goed voor je is.
Ook ik heb de zaak gevolgd, zijn boek gelezen en de verschillende artikelen gelezen in verscheidene media. En denk ook goed op de hoogte te zijn van wat er naar voren is gekomen.
Peter R de Vries hangt hem op in zijn uitzending en Paul en Witteman vond ik niets nieuws aan het licht brengen. Dat was ook vast niet de bedoeling hiervan maar ach.
Peter R... Die is lekker duidelijk met zijn vinger wijzend naar Joran over die foto die jij bedoeld. Dat Joran er voor heeft betaald, haha. 'Dat stond in een meeltje wat ik heb gehad', kom op nou! Is dát de aanwijzing voor onze rechercheur, nee, dit mag je wel serieus nemen?
Niemand gaat in op de vergeten onderzoeken naar de familie Holloway, of dieper op de achtergrond in van de vrienden en kennisen van het meisje, waarom niet? Ergens weten ook wij hier weinig van, vanaf het begin al niet. Daar heeft Peter R de Vries geen verklaring voor die hij even over de tafel mept. Daar weet ook hij niets van.
Ik zou bijna willen insinueren dat het licht hier alleen van het eiland Aruba komt...

Ach, we zien het wel. En laten we nu geen wijn, of in mijn geval een kopjes thee, naar elkaar toe gooien... ;)

@FD, slaap nog even lekker verder dude... je kan nog een paar uurtjes ;)

FF
 
Niemand gaat in op de vergeten onderzoeken naar de familie Holloway, of dieper op de achtergrond in van de vrienden en kennisen van het meisje, waarom niet? Ergens weten ook wij hier weinig van, vanaf het begin al niet.

Wat is je theorie?



@FD, slaap nog even lekker verder dude... je kan nog een paar uurtjes ;)

FF

21:40 local hier. Blijf nog wel ff op...

En Fox nieuws... Och, het meeste van mijn feiten, in zaken Holloway, baseer ik op wat ik het gezien/gehoord op de NOS, NOVA, NRC, CNN, HLN, MSNBC, BBC en Elsevier.

GBOF, waar ben je? ik neem aan dat er een link hier is naar de aanwezigheid van Amerikaanse troepen, ten onrechte, in Irak?

FD
 
hoeveel van jullie dachten eraan om op 20 jarige leeftijd op national tv een tv bekendheid wijn in z'n gezicht te gooien? doe je niet als je schuldig bent aan international incident.

En zn ouders zijn er zo te zien best blij mee, reactie is vrij mellow in filmpje.

Met die stomme grijns en ongeschoren kop met petje lijkt Joran trouwens wel een beetje op Bratt Pitt vond een vriendin.van me....,way to go Joran!

Hey FD, ease up dude..no guts no glory
 
Zo, ik heb het gezien. Peter R. de Vries stelde duidelijke vragen, en gelukkig beriep hij zich deze keer niet op zijn zwijgrecht. Hij reageerde onhandig, en ontwijkend. Waarom kan hij op een aantal simpele vragen geen antwoord geven?

Een aantal dingen vielen me op; het feit dat Joran grapjes over Natalee maakte, is natuurlijk hoogst ongepast, en niet echt iets wat iemand doet die niets te verbergen heeft.

Ik denk niet dat hij haar in koelen bloede heeft vermoord, ik denk wel dat hij weet wat er is gebeurd. Anders ga je geen verhalen op elkaar afstemmen. En ik vond dat zijn moeder er diep ongelukkig, gebroken uitzag. Het feit dat Joran onder zoiets als dit zich zo nonchalant gedraagd, vind ik kenmerken van een psychopaat.

En Joran had het nog makkelijk, want Paul Witteman en die smerige Jeroen Pauw gaven De Vries weinig ruimte (helaas), want hij had 'm helemaal af kunnen maken.

Overigens is die moeder van Natalee ook niet helemaal goed bij d'r hoofd.
 
Als Daphne Deckers een glas wijn over een journalist gooit, met zo'n kracht dat het glas ervan breekt en de journalist naar het zieknhuis moet om zijn opengesneden gezicht te hechten is er niet veel aan de hand. De vrouw kwam op voor haar 'recht'.

Joran zal het wel van haar hebben overgenomen!

Verder kan niemand hier iets over de zaak zeggen, er is gewoon veel te veel aan de hand achte de schermen (liegende Joran & co, familie en vrienden van Nataly die niet verhoord mogen worden etc. etc.)

Wat De Vries betreft, als hij zo zeker van zijn zaak is, then just show the evidence and hang the bastard. Nu leek hij meer op een verongelijkt kind van 48.
 
Wat De Vries betreft, als hij zo zeker van zijn zaak is, then just show the evidence and hang the bastard. Nu leek hij meer op een verongelijkt kind van 48.

Ik denk dat Peter R. al in vele opzichten heeft aangetoond dat het verhaal van Joran rammelt aan alle kanten en dat ie aanwijsbaar heeft gelogen over belangrijke dingen.
Dat het OM de zaak niet rond krijgt, betekend niet per definitie dat Joran onschuldig is...

Overigens doe ik wel graag mee met dat biertje. :D
 
Het verhaal rammelt idd, maar dat was het ook dan. Peter herkauwt alleen maar.

Mag hem normaal gesproken wel, maar een aantal opmerkingen sloegen kant noch wal. Ik geloof er niet meer in.
 
[youtube]http://youtube.com/watch?v=tDDahlmse3U[/youtube]

Tsja, en inderdaad ook met die ongeschoren Brad Pit wannabe look van hem, petje scheef op bovenste 2 knoopjes van zn shirt open, het ge "je" en "jij" tegen journalisten die een goede 30 jaar ouder als hem zijn..... Man, in zijn schoenen zou ik daar in pak zitten en ze ervan overtuigen dat ik elke zondag ochtend netjes om 7 uur opsta om vrijwilligerswerk te doen bij mn lokale buurtclub, president ben van de vermiste meisjes club en mn salaris overmaak elke maand naar de SP en stichting "moeders die hun dochters kwijt zijn".

Sterker nog, maar dat ben ik, als ik in zijn schoenen zou staan, en onschuldig zou zijn, zou ik er mijn levenswerk van maken om Natalee te vinden en mn onschuld te bewijzen. Niet praten tegen de politie en vluchten uit Aruba? Ik zou Aruba niet verlaten todat ze gevonden is....

Nee een echte heer is Joran. Die Natalee "bitch" hier en "bitch" daar noemt in zijn boek, en haar (volgens eigen zeggen, FD wil er niet aan geloven) in haar uppie achterlaat knal dronken op het strand... Nee mevrouw van der Sloot, echte gentleman die Joran die trouwens toch bij een psycholoog zat destijds voor gedragsproblemen?

En dan zn boek... En het willen hebben van foto's met zichzelf daarop en foto's van het slachtoffer. Die foto's die hij heeft laten fotoshoppen en 400 dollar voor betaald heeft.. Duur "geintje" meneer Sloot ? en redelijk ziek geintje daar het gaat om een foto met een meisje die vermist/vermoord is waarvan jij de hoofdverdachte bent? Iemand met een beetje basis psychologie weet dat psychopaten graag opscheppen en kleine aandenks bewaren van hun slachtoffers.... Meneer schrijft dus maar een mooi boek erover. Doet iemand dat denken aan O.J. Simpson ? oh wacht, die was natuurlijk ook vrijgesproken!

FD
 
Last edited:
Ik zou Aruba niet verlaten todat ze gevonden is....
En dat is natuurlijk het grote verschil tussen iemand met een geslaagde opvoeding en iemand die simpelweg ontspoort is.

Simpel feit, Joran deugd niet en weet meer dan hij loslaat, daar is hij zowiezo al schuldig aan.
 
Tsja, en inderdaad ook met die ongeschoren Brad Pit wannabe look van hem, petje scheef op bovenste 2 knoopjes van zn shirt open, het ge "je" en "jij" tegen journalisten die een goede 30 jaar ouder als hem zijn..... Man, in zijn schoenen zou ik daar in pak zitten en ze ervan overtuigen dat ik elke zondag ochtend netjes om 7 uur opsta om vrijwilligerswerk te doen bij mn lokale buurtclub, president ben van de vermiste meisjes club en mn salaris overmaak elke maand naar de SP en stichting "moeders die hun dochters kwijt zijn".

Zo te horen heb je de Amerikaanse gebruiken onder de knie:grijns:

Winds,

WvdB
 
Mmmmm, ik zeg inderdaad u en meneer tegen mensen die er 30 jaar ouder uit zien als ik, en in het geval ik verdachte nummer 1 zou zijn in een moordzaak zou ik inderdaad strak in pak op TV verschijnen.

Denk niet dat mij dat een Amerikaan en/of Nederlander maakt, denk dat dat mij een vent met gezond verstand maakt.

FD
 
..... Man, in zijn schoenen zou ik daar in pak zitten en ze ervan overtuigen dat ik elke zondag ochtend netjes om 7 uur opsta om vrijwilligerswerk te doen bij mn lokale buurtclub, president ben van de vermiste meisjes club en mn salaris overmaak elke maand naar de SP en stichting "moeders die hun dochters kwijt zijn".

Nee ik bedoelde deze Amerikaanse sluwheid/beleefdheid;):biertje:

Winds,

WvdB
 
Inderdaad! Alsof er niets belangrijkers op de wereld is. Zoals Britney Spears, Paris Hilton of Amy Winehouse, om maar wat te noemen. Of Tom Cruise.
 
Back
Top