Natalee Holloway -- Aruba.

Volgens mij gaat hier over een vermist meisje, niet over de binnen- en buitenlandse politiek van Amerika. Gekibbel tussen twee mensen over Amerika moet maar via PM.
 
Gbof -

Hier vind je een inmiddels gedelete bericht aan jou gericht. Punt voor punt haalde ik je (weer) onderuit, maar na het lezen ervan kwam ik maar tot een conclussie te weten; "waarom zou ik me beter voelen na het onderuit halen van iemand anders".

En mede omdat ik meer aan m'n hoofd heb op dit moment, en inmiddels genoeg gezien heb, ga ik niet meer op je ongefundeerde anti-Amerika berichtgeving in. De frustratie druipt er vanaf bij je.

Geniet van je (door Amerika mogelijk gemaakte) FAA License tijdens het vliegen op N kisten in Europa. Je weet dat je onder het JAA vlaggetje niet meer mag vliegen, so 'god bless America' gaat aardig op voor jou.

FD.
(die te 'oud' is om zich te verlagen tot een discussie met jou)
 
Last edited:
haha netjes FD

Maar heeft iemand al een idee wat precies de nieuwe feiten zijn in deze zaak. CNN herhaalt alleen het oude nieuws, en er komt maar niks nieuws naar buiten. Ik had begrepen dat Joran gisteren verhoort zal worden. Enig nieuws?
 
Een zieke geest is wat ik zie. Profiel van een psychopaat die trots is op wat hij gedaan heeft, of kennis van zaken heeft en er trots op is het te verzwijgen:

http://www.zorpia.com/loverboy362
http://joranvandersloot.spaces.live.com/default.aspx

Vervolgens;

- Papa (destijds rechter in training in Aruba) en zn vriendjes in de top van het lokale justitiele systeem.

- Papa mocht zoonlief destijds in de gevangenis elke dag bezoeken (daar Joran destijds 17 was), en had als rechter in opleiding toegang tot alle stukken jegens zijn zoon (.....)

- Jaren lang heeft onze vriend J in therapie gezeten voor zijn geweldadige woedenaanvallen.

- Joran die verteld dat hij thuis is gebracht door Satisch. Terwijl hij een smsje stuurd naar hem; "swa ik ben thuis!" zodra hij thuis kwam die avond. En zelfs op MSN tegen hem zegt; "jo ik ben net thuis gekomen" 5 minuten na dit smsje. (wanneer heb jij voor het laatst een dergelijk smsje naar iemand gestuurd nadat deze je heeft afgezet?)

- Later geef hij toe dat ook dit een leugen was en dat hij is opgehaald door het broertje van Satisch. Deze ontkend.

- Dit nadat in zijn eerste verklaring hij aangaf Natalee na een strandwandling afgezet te hebben bij het holiday inn. Helaas staan er bewakings cameras op de plek waar hij claimt haar te hebben afgezet, en is hij daar blijkbaar nooit geweest.

Iemand Peter R. de Vries gezien vorige week? Ik had m'n twijfels bij Joran van der Sloot, maar na die uitzending ben ik ervan overtuigd dat hij Holloway heeft vermoord.

Bizar dat ie foto's heeft laten photoshoppen waardoor het lijkt alsof hij bij Natalee thuis is geweest in Alabama.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie weer wordt opgepakt, en dan ZONDER dat ie de laatste info van z'n vader krijgt.

En vervolgens de computer door professionals compleet laten deleten. as soon as possible en daar grof cash geld voor over hebben.

Waar rook is, is vuur. Ik zeg (nog) niet dat hij haar vermoord heeft, maar het is wel degelijk duidelijk dat hij het een en ander de verbergen heeft. Ik hoop dat ze er snel achterkomen wie de dader is en hem levenslang isoleercel geven.

En er dan nog zelf een boek over schrijven... Maar wacht, OJ was ook onschuldig toch?

FD
 
Last edited:
Gisteren even Peter R. de Vries zitten kijken. Moet toch eerlijk zeggen dat het verhaal van Joran rammelt aan alle kanten. Rook -> vuur? Zou kunnen... ben wel erg benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen.
 
Ik wil mijn eerdere citaat wat nuanceren: ik ben er niet van overtuigd dat hij haar heeft vermoord, wel dat hij weet wat er is gebeurd.

Hoe was Pjotr R. de Vries gisteren? Nog schokkende nieuwe feiten aan het licht gekomen?

gr

Q-Nimbus (die zeilles heeft gehad van zowel Bas R. en Maurits P., zie de eerdere aflevering)
 
Yo FD,
Was vorige week even op Aruba,
carlos & charlies or whatever they are called ,vaart er wel bij, dij lachen zich buikpijn door alle gratis reklame die de wereld over gaat.

Saai eilandje overigens, was blij weer op CUR te zijn.

Boeken schrijven over je publiek gemaakte leed schijn een trend te zijn

"mijn leven bij de KLM' ,wie zal het uitbrengen?
 
Birdseyeview je was op CUR? Cool :p

Op curacao is idd veeeeeel meer te doen als op aua ;)

Morgen word bepaald of Joran voor nog een 8 dagen word vastgehouden. Dan weten we meteen of ze echt goede bewijs hebben deze keer, anders kan die terug.
 
Yo pattyboy, yeah ik woon op CUR,sinds 6 yaar.erg gezellig hier alleen luchtvaart rammelt
Yo touch and go,is dat je lijfspreuk met de vrouwtjes?.Ik koop niets meer, alleen verdienen ik doe.
 
Joran van der Sloot is vrij. Gebrek aan bewijs...

Waarom pakt het OM hem weer op, als ze toch te weinig bewijs hebben? Ze staan behoorlijk voor lul nu?
 
Tja, mooie reactie. Had exact hetzelfde gedaan, schuldig of niet, even buiten beschouwing gelaten hier.

Die de Vries haalt steeds weer dezelfde dingen aan, en komt in het 'interview' niet netjes over als verslaggever. Hij zit veel liever zelf op de stoel van de rechter... Zoals hij zo vaak doet overigens.

Kijk even het geheel: http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=274

Greez,

FF
 
Ach, met de feiten die wij weten, is er helemaal nog niets bewezen. Helaas staat meer dan de helft van Nederland vreselijk snel met zijn mening klaar. Die wijsvinger gaat er maar al te snel uit. Kijk maar in ons verkeer.

Ik kan me dan ook werkelijk voorstellen dat die jongen vreselijk opgefokt raakt van alle insinuaties overal. Ik raak het soms van minder ;-)
En om dan te spreken over labiel. Er worden meer glazen water en taarten gegooid in de politiek, zijn deze dan ook allemaal labiel? Je zou soms zeggen van wel idd.

Afijn, ieder voor zich natuurlijk...

@funflying... Ik ben geheel niet te lui om een keertje extra te klikken... :)
 
Of hij het nu wel of niet heeft gedaan daargelaten. Het zaakje stinkt van beide kanten. Ik vind het wel een mooie, maar een niet overwogen reactie van J vd S.

Ik had precies hetzelfde gedaan al is het alleen maar om het feit dat Peter R de Vries gewoon een arrogante kwal is die zich ten koste van anderen op de voorgrond/in de kijker wil plaatsen.

J vd S labiel? Menig mens zou psychisch al ingestort zijn nadat je zoveel shit je om de oren gesmeerd wordt.

Winds,

WvdB
 
Ach, ik mag die Peter R. wel. Hij is in ieder geval niet bang uitgevallen en is lekker direct. Of ie het gedaan heeft of niet, het zaakje rammelt aan alle kanten.
 
Back
Top