Beste airworkers,
Iedereen weet al de voordelen van Klu en de KLM FA, die zijn ook vrij duidelijk met de kwaliteit van de opleiding en baangarantie.
Ik snap alleen bij EPST (niet Transavia Mpl opleiding via EPST selectie) niet helemaal wat de meerwaarde is. Ze geven de vliegscholen aan met wie ze samenwerken, zorgen zelf niet voor financiering en ook geen baangarantie. Qua toekomstperspectief geven ze wel aan dat ze helpen met een baan zoeken bij bekende airlines zoals Tui, transavia,ryanair etc maar dat zijn ook maar mooie woorden op hun website en kan ik zelf niet objectief inschatten natuurlijk.
Dus vandaar mijn vraag, waarom zou ik solliciteren bij EPST maar niet direct bij een van de scholen in griekenland/Noorwegen/Zwitserland en vervolgens de mcc/Aps doen bij epst (als externe)?
Iedereen weet al de voordelen van Klu en de KLM FA, die zijn ook vrij duidelijk met de kwaliteit van de opleiding en baangarantie.
Ik snap alleen bij EPST (niet Transavia Mpl opleiding via EPST selectie) niet helemaal wat de meerwaarde is. Ze geven de vliegscholen aan met wie ze samenwerken, zorgen zelf niet voor financiering en ook geen baangarantie. Qua toekomstperspectief geven ze wel aan dat ze helpen met een baan zoeken bij bekende airlines zoals Tui, transavia,ryanair etc maar dat zijn ook maar mooie woorden op hun website en kan ik zelf niet objectief inschatten natuurlijk.
Dus vandaar mijn vraag, waarom zou ik solliciteren bij EPST maar niet direct bij een van de scholen in griekenland/Noorwegen/Zwitserland en vervolgens de mcc/Aps doen bij epst (als externe)?