Leven en werken in Amerika

Oorspronkelijk gepost door Pantryman


Dit jaar worden de eisen voor werkvisa voor welwillende mensen iets versoepelt trouwens; als ik nu de keus had tussen een opleiding in NL/Europa en de states ging ik direct naar Amerika. Er is hier echt zat werk. Waar ik zit, Tamiami airport, smachten ze om copiloten en ook in de Caribbean zitten ze te springen om F/Os op turboprops.

Groeten uit Miami..



:cool:

Heb ik ook gehoord (en gelezen in de USA today..) Door het enorme begrotings tekort gaat Bush aan het congres voorstellen om meer (tijdelijke) legale werkers toe te laten.. (dan mag je namelijk wel belasting betalen, maar heb je 0,0 recht op dingen zoals ' uitkering' etc.. En dat kan frustreren dat je als piloot geen recht hebt op foodstamps!)
 
Ik heb het internet geprobeerd, maar individuele radiostations mogen dit soort nationale talkshows niet uitzenden op het internet blijkbaar. Weet wel dat Dr Laura een paysite had, maar zo desperate ben ik ook weer niet ;).
 
Een paysite voor Dr. Laura???

Scary.. ;)

Ik luisterde altijd naar Howard Stern maar die zit nu op de satelliet.
Trouwens, Rush Limbaugh is niet alleen gearresteerd voor de verkoop van slaapmiddelen maar vooral omdat hij verslaafd was aan painkillers en de gewoonte had om bij meer dan 30 artsen een gigantische hoeveelheid herhalingsrecepten te krijgen en ze erg snel op te maken.
Is herhaaldelijk opgenomen in ontwenningsklinieken...

Mijn inbox zat vol Essential Erick, sorry. Kan je hem nog een keer sturen?
 
FD, het is nu 0700 in keulen, maandagmorgen. We zijn reeds om 2.30 naar de kist gegaan maar omdat de kist die we vervangen hebben voor een weekje nog niet terug was hebben ze besloten om ons maar weer naar het hotel terug te sturen voor vernieuwde crewrest. Nu dus vanavond naar MIA als alles goed gaat. Non-stop, lege kist, 10 uur hangen. Are we there yet?????
 
Back
Top