'kruiwagen'

ken meerdere mensen die kruiwagenloos de selectie echt niet door waren gekomen... maar als je de selectie in de zeik neemt, neem je eigenlijk jezelf in de zeik want je loopt het risico dat je straks de opleiding niet haalt. En Julien, laat je niet zo op de kast jagen! Als iemand onbeleefd doet moet je jezelf niet verlagen tot dat niveau.
 
Op dit forum en in de 'normale' wereld horen normale gedragsregels. Als mensen zich daar niet aan kunnen houden of zich zelfs ronduit misdragen mag daar best wat van worden gezegd.

Gedogen en negeren is op de langere termijn schadelijker voor een forum als airwork dan het toespreken van die paar rotte appels.
Je zou er toch niet aan moeten denken met een dergelijke collega in de cockpit te moeten zitten? Waarom dan nu niets van zeggen?
 
@ Coni:

je refereert naar Julien als iemand met weinig ervaring in jouw ogen. en daarmee geef je ook direct aan waarom je respectloos doet tegenover zoiemand omdat ie weinig ervaringsuren heeft(nogmaals in jouw ogen). dat zeg je niet letterlijk maar dat maak ik zo op uit wat je allemaal hier zegt. zoals je weet is communicatie niet alleen wat men zegt maar ook hoe, de toon, lichaamshouding etc etc.

in jouw wereld zou jij dus onze mening niet eens waard zijn aangezien jij 0 uren ervaring hebt dus hoeven we jou niet met respect te behandelen en gewoon als .....(genoeg termen en namen genoemd) aan te spreken.

wat mij opvalt is dat men toch de moeite neemt om jou iets duidelijk te maken waar jij beter van kan worden waar je iets van kan leren misschien wel voor je volgende selectie of sollicitatie. is dat respectloos gedrag tonen tegenover jou?
 
@Coni, niet meer reageren in deze thread s.v.p. en ook verder proberen je stijl aan te passen. Dus geen man of dude, niet schreeuwen (hoofdletters) en zeker geen mensen als Julien vertellen wat je van hun uren vindt terwijl je er zelf nog nul komma nul hebt. Dat zijn namelijk dezelfde mensen die jou informatie geven over hoe je het door jou gedroomde beroep van piloot kunt bereiken. Lees even de Airwork Gelijkheids Piramide er op na, dan zie je precies wat jouw positie momenteel is.

En voor alle anderen: laat Coni voor wat hij is. Zonde van deze thread anders.
 
Ik ben nog steeds "van het padje af" omdat ik een tijdje terug gelzen heb dat een echte kruiwagen in NL 80 euro kost..

Afin, zelfs Airwork kan een kruiwagen opleveren. Just so you know.
 
Is recentelijk ook bij de klm voorgekomen.

een aspirant vlieger die voldeed niet aan de eisen maar omdat z'n vader en ydh close zijn "moest" die jongen in selectie genomen worden.

normaliter verdwijnt je brief meteen de prullenbak in want het eerste waar ze naar kijken is de harde eis van kls/nls/klu/mld.
 
Back
Top