'kruiwagen'

Als ik dit lees, springen mijn nekharen recht overeind. Neem eens een keer wat aan man! Als jij denk dat je er zo komt, dan heb je echt dikke pech snotneus. Als ik zo lees dan hoop ik echt dat zulke types een cockpit nooit zullen betreden. Ook in dit denk je het allemaal maar te weten, maar zo is dat niet. Neem adviezen en statements van beroepsvliegers hier op airwork aan Coni en ik blijf me maar verbazen dat er mensen zijn die het allemaal wel denken te weten en beroepsvliegers met ''man'' aanspreken. Praat je ook zo tegen je ouders of is dat tegenwoordig ''hip'' :stapelge:

Over referenties gesproken. Er zijn genoeg vrije markters die zonder KLS / NLS / ex luchtmacht bij de KLM vliegen door referenties die ze binnen het bedrijf hebben. De luchtvaart is een klein, conservatief wereldje en netwerken is zeer belangrijk. In Hollywood zal een beginnende filmregisseur ook niet zo snel een megabudget film mogen maken tenzij hij als referentie Mel Gibson, Peter Jackson, Steven Spielberg, noem maar op, opgeeft....


Pas je op Julien, voor je het weet komen de gekleurde mannen in aktie om alles te censureren. Het is overigens ook slecht voor je hart (bij jou slecht voor je nekharenkapsel) om op dergelijke ongenuanceerde posts te reageren (je hebt trouwens wel gelijk)
 
Coni maakt zich waarschijnlijk zorgen ivm zijn gebrek aan kruiwagen. Er komen ook genoeg mensen zonder 'kruiwagen' bij KLM aan de bak Coni (al is een goed CV natuurlijk ook een kruiwagen, mits KLS/NLS/Klu/MLD), alleen met jouw huidige mindset zal dat nooit lukken.
 
Last edited:
Er staat ook niet dat je zonder "kruiwagen" geen baan kan krijgen. Er staat alleen dat het kan helpen. Wat daar nu zo vervelend aan is voor coni????
 
En voor alle airworkers onder ons zonder kruiwagen, ze zijn gewoon te koop!!
En die prachtige kleur moet bij bepaalde maatschappijen toch zeker deuren openen.... :biertje:
Voor maar E 79,95....

fort_04.jpg
 
En voor alle airworkers onder ons zonder kruiwagen, ze zijn gewoon te koop!!
En die prachtige kleur moet bij bepaalde maatschappijen toch zeker deuren openen.... :biertje:
Voor maar E 79,95....

Geen geld! :yeehaa:

@ Co Co Flanel:
:grijns:
 
Oke,

Bedankt voor zoveel antwoorden, daar had ik totaal niet op gerekend:p:

Maar ik snap nu ook wel wat meer wat erachter hangt, vind het antwoord van Camel dan ook wel logisch. Het is natuurlijk beter als een referentie die wordt gegeven betrouwbaar is en die kans is het grootst als deze referentie makkelijk te achterhalen is.

Dus het is wel handig om een beetje contacten te gaan leggen binnen de KLM en aan bepaalde mensen laten zien wat mijn capaciteiten zijn omdat ik daar nu de mogelijkheden toe heb :)


Nogmaals bedankt voor de antwoorden.
 
Die kruiwagen is in ieder geval groot genoeg om met cash aan te komen zetten om een rating aan te schaffen :grijns:
 
Die kruiwagen is in ieder geval groot genoeg om met cash aan te komen zetten om een rating aan te schaffen :grijns:

Ik geef toe, hij was een beetje flauw... haha, maar, ik ben bang dat dit model voor bepaalde maatschappijen nog te klein is... (40k kleingeld...) :biertje:

Naja, genoeg flauwe grappen...

OnTopic: Zonder kruiwagen kun je er ook komen, maar een kruiwagen kan je zeker verder helpen...


Niet alleen in de luchtvaart:
http://www.depers.nl/buitenland/244558/Rel-om-vriendjespolitiek-bij-politie.html
 
@ Julien

Ik weet niet waar jij je zo druk om moet maken maar ik zeg hier niks over dat ik het niet GELOOF of AANNEEM of wat dan ook...ik zeg alleen maar dat het corruptie/vriendjespolitiek enz. enz. is...
Dat jij dan al mijn posts moet gaan doorspitten om er van alles bij te halen moet je in je vrije tijd doen...echt waar joh...ZOEK EEN LEVEN...en doe niet alsnof JIJ zoveel ervaring hebt met je 2500uur...


"Neem adviezen en statements van beroepsvliegers hier op airwork aan Coni en ik blijf me maar verbazen dat er mensen zijn die het allemaal wel denken te weten en beroepsvliegers met ''man'' aanspreken."

DUDE....denk jij dat beroepsvliegers koningen zijn ofzo dat je gaat zeiken over het feit dat ik hem een 'man' noem...JIJ bent degene die geen cockpit zou moeten betreden als je zo bekrompen denkt..!!!

@ de rest

Ik maak me gelukkig geen zorgen om het feit dat er geen kruiwagen aanwezig is...ik weet namelijk dat ik het, ook zonder die kruiwagen, ZELF kan...

In ieder geval...mijn excuses dat ik zo tekeer ging en jullie hier allemaal moesten meegenieten...:biertje:...en Julien....zoek een leven
 
Julien heeft altijd nog 2500 uur meer ervaring dan jij. Probeer het hier vriendelijk te houden, deze boards zijn niet bestemd voor herrieschoppers :).

Iedereen mee eens? Kunnen we nu weer ontopic gaan! :yeehaa:
 
@ Julien

Ik weet niet waar jij je zo druk om moet maken maar ik zeg hier niks over dat ik het niet GELOOF of AANNEEM of wat dan ook...ik zeg alleen maar dat het corruptie/vriendjespolitiek enz. enz. is...
Dat jij dan al mijn posts moet gaan doorspitten om er van alles bij te halen moet je in je vrije tijd doen...echt waar joh...ZOEK EEN LEVEN...en doe niet alsnof JIJ zoveel ervaring hebt met je 2500uur...


"Neem adviezen en statements van beroepsvliegers hier op airwork aan Coni en ik blijf me maar verbazen dat er mensen zijn die het allemaal wel denken te weten en beroepsvliegers met ''man'' aanspreken."

DUDE....denk jij dat beroepsvliegers koningen zijn ofzo dat je gaat zeiken over het feit dat ik hem een 'man' noem...JIJ bent degene die geen cockpit zou moeten betreden als je zo bekrompen denkt..!!!

@ de rest

Ik maak me gelukkig geen zorgen om het feit dat er geen kruiwagen aanwezig is...ik weet namelijk dat ik het, ook zonder die kruiwagen, ZELF kan...

In ieder geval...mijn excuses dat ik zo tekeer ging en jullie hier allemaal moesten meegenieten...:biertje:...en Julien....zoek een leven

Houdt het aub gezellig (en beschaafd...),:biertje:
 
@ Julien

Ik weet niet waar jij je zo druk om moet maken maar ik zeg hier niks over dat ik het niet GELOOF of AANNEEM of wat dan ook...ik zeg alleen maar dat het corruptie/vriendjespolitiek enz. enz. is...
Dat jij dan al mijn posts moet gaan doorspitten om er van alles bij te halen moet je in je vrije tijd doen...echt waar joh...ZOEK EEN LEVEN...en doe niet alsnof JIJ zoveel ervaring hebt met je 2500uur...


"Neem adviezen en statements van beroepsvliegers hier op airwork aan Coni en ik blijf me maar verbazen dat er mensen zijn die het allemaal wel denken te weten en beroepsvliegers met ''man'' aanspreken."

DUDE....denk jij dat beroepsvliegers koningen zijn ofzo dat je gaat zeiken over het feit dat ik hem een 'man' noem...JIJ bent degene die geen cockpit zou moeten betreden als je zo bekrompen denkt..!!!

@ de rest

Ik maak me gelukkig geen zorgen om het feit dat er geen kruiwagen aanwezig is...ik weet namelijk dat ik het, ook zonder die kruiwagen, ZELF kan...

In ieder geval...mijn excuses dat ik zo tekeer ging en jullie hier allemaal moesten meegenieten...:biertje:...en Julien....zoek een leven

Coni,

Als je het niet eens bent met een post van iemand dan kan je m.i. iemand op diverse manieren op een fatsoenlijke manier van repliek voorzien. Dit doe je op je huidige manier van posten richting Julien dus niet. Julien heeft na LZ een redelijk zitje gecreeerd op zijn kast en een ruggengraat zo stevig als graniet, toch hoeft dit niet.

Met dergelijke posts zal je in ieder geval weinig geld kwijt zijn aan je bierrekening!
 
Ik vergeleek mezelf ook niet met Julien..zei alleen dat hij ook niet VEEL ervaring had..wat hij ook niet heeft..

Ben er mee eens...vond het alleen iets minder van Julien dat hij er zo een grote probleem van maakte...nogmaals excuses jongens en meisjes
 
Iets met halsstarigheid misschien, d'r wordt hier door meerdere mensen gezegd dat het geen corruptie is en dat het in de echte wereld gewoon zo werkt, maar jij blijft gewoon stug volhouden dat het dat wel is en dat het niet eerlijk is...komt naast kinderachtig en wereldvreemd een beetje halsstarig over.

Daarnaast denk ik dat Julien met zijn 2500 uur heel wat meer ervaring heeft dan jij, en hij hier al een tijdje niet te beroerd is om wannabe's vanalles uit te leggen...dus om hem dan te verwijten dat hij bekrompen denkt vind ik persoonlijk niet echt de manier om hier waardevolle adviezen te krijgen van de mensen die er wel verstand van hebben.

Dat Julien jou posts wel eerst doorleest voordat hij een antwoord formuleerd is volgens mij niets out of the ordinary....misschien moet je zelf ook eerst even doorlezen wat er hier gepost wordt voordat je een reply tikt.
 
Niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn, als dat zo zou zijn dan bleef er weinig over van deze boards denk ik.



Iemand zonder een dergelijke 'kruiwagen' zal wat harder moeten werken/zijn best moeten doen dan iemand die wel over dit handige tuingereedschap beschikt. Zo is het nu eenmaal denk ik. De een vindt het corruptie, de ander vindt het logisch. Ik sluit me aan bij dat laatste. Stel je wilt een bedrijf binnen komen, en degene die over de aannames gaat kent jou totaal niet en jij hem/haar ook niet.. dan kom je een stuk moeilijker binnen dan wanneer je iemand binnen dat bedrijf kent. En die dan ook nog eens goede contacten heeft met de persoon die over de aannames gaat.

Heel veel draait om connecties en netwerken.
 
Back
Top