Koersval van de Pound

Mooi, das zo dus gewoon een pint voor 2 euries, kunnen ze in nederland nog een voorbeeld aan nemen!:grijns:

Afgelopen week nog 3.25 Pond betaald voor een halve liter Heineken in de pub. Daarna 3 pond voor 33 Cl van een of ander duits bier....
 
3,25 pond per pint is minder dan een euro per 100 ml. Niet duurder dan in Nederland, vind het wel prima.
 
Holy S*** !!!!

Closure of markets on 14th of March.... wisselkoers: € 1,2807 !!!!!!! :bwah:

How low can you go!?
 
lama zakken die handel!
Sorry voor diegene die hun salaris in Ponden krijgen.
 
Basic T, zelf een huis hier in Engeland (1.5jr gelee alweer) gekocht. De huur prijs was net zo duur als interest only mortgage! Dus niet veel zin om te blijven huren en geld weg te smijten.
Woon je in A'dam nu en waar ongeveer?

Toekomstplannen voor mij zijn zo ook ongeveer in die directie!
 
Maak jullie geen zorgen kerels ten opzichte van gistermiddag issie alweer aan het stijgen:

1 GBP (GBP) = 1.2885 EUR (EUR)

1 GBP = 1.2885 EUR
1 EUR = 0.7761 GBP

Wel extreem lelijk voor de pondverdieners idd.
 
Maak jullie geen zorgen kerels ten opzichte van gistermiddag issie alweer aan het stijgen


.....dank voor het vertrouwen....... stand op 17 maart: 1,2607!!!!!!!!


:passed::passed::passed::passed:
 
Positief blijven! vandaag 18 maart met € 0,013 gestegen naar € 1,273560876 :passed:

Ben blij dat mijn salaris in euri's weer met nul komma niks is gestegen :wegkwijt:
 
9 april: 1,2521!!! En dan zit er nog een renteverlaging aan te komen in de UK en niet in de Eurozone... Maak uw borst maar nat, blij dat ik in Euri betaald word!
 
Maak uw borst maar nat

Maak je borst maar zeker nat.... een financial advisor in de "Independent" zei dat ie "parity" dit jaar ook nog wel ziet gebeuren.... jaja parity --> 1 op 1 .... Ben blij dat ik nu in de UK woon.... maaruh dat is wel een klap... (ben nog steeds mn vliegopleiding aan het afbetalen..)
 
Het schijnt nog allemaal veel erger te worden.

Las een paar dagen terug in de krant dat ze een 'parity' verwachten tussen Pond en Euro later dit jaar. Oftewel 1 Pond is 1 Euro.

Kan me alleen niet meer herinneren in welke krant het stond. Was in ieder geval niet The Sun of News of the World.
 
....ik heb dat ook gelezen...stond een stukje in de Sunday Telegraph....

Ik ben op het moment aan het uitzoeken of je ook ergens Euro's kunt "hedgen" (pre-pay kunt inkopen tegen een vaste rate)....voorlopig steek ik mijn ponden in BA aandelen... £ 2,02 !!
 
Last edited:
Ik ben op het moment aan het uitzoeken of je ook ergens Euro's kunt "hedgen" (pre-pay kunt inkopen tegen een vaste rate)....

Kan je gewoon dmv van opties of door futures doen (laatste moet je wel genoeg op de rekening hebben). Wordt oa verhandeld op de IMM in Chicago.
 
Back
Top