Koersval van de Pound

Betaal je zo weing rente? :>

ik? 5.2% 5 jaar rentevast.
Ik kan je vertellen dat door die hele afzakking van de pond ik (als ik nu alles zou moeten betalen) ik een paar duizend (richting de 8K) euro goedkoper af zou zijn dan een jaar geleden (1,48 stond ie toen ongeveer toch? momenteel 1,338...)..:airforce:

Ik wacht op meer, hoe asociaal het ook tov de engelse inwoners klinkt die de kachels zachter moeten zetten haha
 
The Lex column in dit weekends Financial Times: "The overvaluation of sterling is now accepted wisdom".

Brace, Brace...
 
Toen de Euro werdt geintroduceerd was hij ook berekent op £ 1 = € 1,30 ..... dit is dus eigenlijk na een aantal jaren pas de verwachte valutaire waarde.
 
easyJet shares

easyJet shares

There are a lot of very nervous investors out there - markets are being driven by emotion.

Just wait for the price to bottom out then pick up some more shares - make some "easy" money :D

One way to offset the exchange rate losses.
 
Britse pond naar laagste stand ooit tegenover euro
LONDEN - Het Britse pond sterling is vrijdag naar het laagste niveau gezakt tegenover de euro ooit door zorgen over een afzwakkende Britse economie. Het pond daalde tot 75,86 pence per euro, de laagste stand sinds de introductie van de Europese eenheidsmunt in 1999.

Sinds begin dit jaar is het pond al 3 procent in waarde gedaald tegenover de euro. De Britse munteenheid bereikte ook de laagste stand tegenover de dollar in tien maanden. Vorig jaar oktober bereikte het pond nog het hoogste niveau in 26 jaar tegenover de dollar.

Het pond staat onder druk door tegenvallende berichten over de Britse economie en de verwachting dat de Britse centrale bank volgende maand de rente gaat verlagen. Ook voor de rest van dit jaar rekenen analisten op renteverlagingen in Groot-Brittannië.
 
Bier bier??,

Euromazzelaar, en wat met al m'n ingevlogen wijn van het continent, laat staan ketjapsaus, calve mayo, port salut en edamse gele rakkers, een rip uit m'n lijf. Toch maar goed dat "belasting paradijs" met 27% tax en 3%VAT pffffff :yeehaa:


Mzzl FK52 quiee4
 
die gaat zeker naar de 1.2 euro voor de pond... Echt klote zeg !!

Die Brownie mag echt oprotten voor mij part !!!!!:huilt:
 
Ik vind het spijtig voor diegene die in pond betaald worden maar ik kan niet klagen, van mij mag ie zo blijven, des te beter voor mijn opleiding in de UK te financieren :)
 
Back
Top