KLS Selectie PO2

Status
Not open for further replies.
Gefeliciteerd! Hoezo had je het gevoel dat het gesprek niet helemaal goed verlopen was? Succes met de GVSS verder.
:D

Thanks. Nouja, ik kwam af en toe niet echt uit mijn woorden en vond het moeilijk om mijn mening/idee te omschrijven. Had er van tevoren allemaal best wel over nagedacht maar dat was ik weer een beetje kwijt en dat vond ik irritant, waardoor ik ook een beetje zenuwachtig werd.. Achteraf ook van die dingen die ik had willen zeggen of beter willen verwoorden.. Maar hoeveel ze uit die vragenlijst kunnen halen is ook bizar hoor! Punten die ik dus was vergeten te zeggen, haalden ze zelf uit die vragenlijsten! Haha
 
Even verder in deze topic ;)

Ik had bij dat gesprek ook moeite om mijn gevoel/meningen goed te beschrijven (ben ik sowieso niet erg goed in), maar dan hebben ze tenminste wel het gevoel dat je niet zomaar iets zegt en goed over dingen nadenkt.

Volgens mij valt bij PO2 over het algemeen het grootst aantal mensen af, dus het 'ergste' heb je gehad! Succes met GVSS.
 
Heeej Toes ken ik jou niet ergens van :haha:
Weet jij trouwens wanneer we de afspraak moeten maken voor de GVSS?
 
Hahah ja Roy!! Zie je die paar posts hierboven?? Wel erg grappig dat we elkaar dan tegenkomen bij PO2 :grijns:

Je hoeft geen afspraak te maken, je krijgt vanzelf een brief met de data en je krijgt ook je volledige file (met advies van wat nog kan verbeteren) thuisgestuurd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top