KLS Klas 7-4

Nou, dan help ik maar even mee!

Meer posts is altijd beter!
En als iemand wil oefenen met koken, dan wil ik mijn keuken wel ter beschikking stellen. Ik ben dol op lekker eten! (en leuke dingen doen trouwens ook)
 
Kijk eens, nog maar ruim 300 te gaan. :haha:

En als iemand wil oefenen met koken, dan wil ik mijn keuken wel ter beschikking stellen. Ik ben dol op lekker eten! (en leuke dingen doen trouwens ook)

Weet je dat wel zeker?? ;) Hoop dat je garantie hebt! :D
 
Hey mensen!

Ik zit ook in klas 07-04 en kan niet wachten om te beginnen :)

Ik ben laatst bij de voorlichting van de ABN-AMRO geweest en heb daar het grootste deel van de klas al gezien. Ben wel benieuwd waar jullie voor kiezen, ABN of Friesland.

Ow ja, koken kan ik ook wel een beetje, haha :p

Zijn er nog klasgenoten die ook uit Friesland komen?

Tot 11 oktober,

Grtz Jorrit
 
Er is nog geen tijd afgesproken, maar aangezien we waarschijnlijk met een redelijk grote groep zijn, is het misschien beter om te reserveren voor het eventuele lasergamen. Dus tijd volgt nog...
 
Foutje, jullie hebben gelijk, maar nogsteeds geen vrouwen :p

Al meer vorderingen wat de meeting betreft?

Ik heb vandaag trouwens een zonnebril gekocht, Ray-Ban Aviator. Was volgens de opticien een hele goede bril, en zonder gepolariseerde glazen want daardoor kan je de metertjes enz. niet meer goed zien in een cockpit.
 
Hey luitjes

Jullie ook vandaag zo'n mooi pakket met natuurkunde boeken over de post gehad? ik in ieder geval wel dus dit weekend maar ff NA2 bijleren

wel jammer dat we geen meiden in de klas hebben :(

Groeten Chris
 
Foutje, jullie hebben gelijk, maar nogsteeds geen vrouwen :p

Al meer vorderingen wat de meeting betreft?

Ik heb vandaag trouwens een zonnebril gekocht, Ray-Ban Aviator. Was volgens de opticien een hele goede bril, en zonder gepolariseerde glazen want daardoor kan je de metertjes enz. niet meer goed zien in een cockpit.

Waarom koop je nu al een zonnebril? Die theorieboeken zijn zo fel niet. Je kunt er een via je financierder kado krijgen of gewoon voor de helft in de USA kopen als je 'm echt nodig hebt.
 
Back
Top