KLS Klas 7-4

Dag!

ik zou mij eerst even voorstellen:
Ik ben Sven van der Meer, zit nog in 6VWO en ben 18 jaar. Na een aantal (nuttige!) bezoeken aan dit forum heb ik dus ook maar besloten mij hierop aan te melden.
Vorige week dinsdag heb ik mijn medische keuring gehad, alles zag er goed uit. Nu is het dus alleen even wachten op het certificaat. Als hieraan niets mankeert, kom ik zeer waarschijnlijk in klas 7-4 terecht, omdat 7-3 al vol is.

Mijn vraag is nu: wie komen er nog meer in deze klas terecht?
 
Gefeliciteerd!
Ik hoorde een tijdje geleden al dat 7-3 vol zat, dus er moeten vast al meer mensen voor die klas zijn ingedeeld.
Ik heb binnenkort GVSS en doe dit jaar ook eindexamen. Hopelijk kan ik je gezelschap komen houden in 7-4, maar ik moet natuurlijk eerst nog GVSS, COVA en m'n medical positief afsluiten (I hope sooooo..!).

Groet, DBX
 
Hallo! Ik ben Kasper en ik heb een paar weken na de jaarwisseling mijn medical binnenkregen. Ik zit op dit moment ook nog in 6vwo en voor mij staat het al vast dat ik in 7-4 zal komen. Ik ben benieuwd hoe vol deze klas al zit!

Oja: suc6 DBX!
 
Allemaal gefeliciteerd!
Wil even melden dat ik ook in klas 7-4 kom te zitten (16 oktober toch?). Even snel mezelf voorstellen: Ik ben Rick, 20 jaar en heb over 3 maandjes mijn HBO binnen.
Ik ben ook zeer benieuwd hoeveel mensen er in de klas komen.
 
Goed om te horen! :D
Hetzelfde bij mij. Ik ga dit jaar ook eindexamen doen en hoop natuurlijk te slagen, zodat ik in oktober (16 oktober dus?) kan beginnen. Het geeft in ieder geval wel extra motivatie om te slagen!
Leuk om jullie alvast hier te ontmoeten dan, zullen vast wel meerdere volgen!
De oktoberklas zal wel vol komen denk ik, aangezien wij er nu al ingepland worden en de klas over een klein half jaar pas start.

@DBX, succes! (Mochten er vragen zijn, horen we het wel denk ik ;))
 
Hey..

ik hoorde (na mijn GVSS) dat ik verschijnlijk dan ook in oktober kan beginnen. Mei kon ook maar met mn werk enzo lukt dat niet, ik ga volgende week ook naar buitenland dus dat word erg krap allemaal.

Oktober zou ook best goed uitkomen even alles rustig plannen!

Groetjes
Nick
 
Ook gefeliciteerd allemaal!
Ik kom ook in klas 7-4.
Ik ben Jeroen T., 27 jaar en heb mijn HBO afgerond (Technische Informatica)
Denk dat we een leuke klas krijgen.

groeten L5h2
 
Welkom bij de klas :airforce:
Een leuke klas...moet toch wel? Anders zorgen wij daar wel voor hoor! :biertje:
@Kasper: Zat jij bij Kyra in de groep met grading?
 
Hallo mensen! :biertje:

Heb over 2 weken me GVSS, als alles geod gaat hoop ik dus ook in de oktober klas te komen aangezien de augustus klas al vol zit...

Oktober klas begint trouwens op 15 oktober heb ik uit betrouwbare bron:radar: : grijns:

Veel suc6 voor diegene die nog fases voor de boeg hebben!
 
Hallo mensen! :biertje:

Heb over 2 weken me GVSS, als alles geod gaat hoop ik dus ook in de oktober klas te komen aangezien de augustus klas al vol zit...

Oktober klas begint trouwens op 15 oktober heb ik uit betrouwbare bron:radar: : grijns:

Veel suc6 voor diegene die nog fases voor de boeg hebben!

Ok dan, alvast succes met de GVSS en wie weet tot in oktober!
 
Hier nog iemand die zal beginnen in oktober. Heb vorige week definitief bericht gehad na m'n medische keuring, en was eigenlijk in klas 7-3 geplaatst (die dus schijnbaar tóch nog niet vol zit/zat). Omdat ik dan nog niet kan zit ik nu in 7-4.
Ohja even voorstellen: Ik ben Michael, 23 jaar oud, en hopelijk rond deze zomer klaar met m'n Bachelor technische natuurkunde op de TU/e. Heb er ook zeker vertrouwen in dat het een leuke groep gaat worden!
 
Back
Top