KLS Klas 7-4

Wat een lekker geouwehoer weer vanavond :). Ik heb ondertussen alweer een aantal jaartjes mijn rijbewijs (ruim 5 om precies te zijn, wat dus ook betekent dat ik ietsjes meer mag drinken vóór het rijden :p). Én ik heb een eigen auto, mede omdat ik 3,5 uur openbaar vervoer naar Groningen niet echt zie zitten.
Ohja en koken kan ik ook wel hoor, maar ja ik ben dan ook de papa van klas 7-4 als ik zo eens naar de leeftijden kijk ;-).
 
Tja, ongeveer de enige manier om alvast wat mensen te leren kennen zo.
Wel gezellig, en de thread van 07-04 is zo ongeveer de meest bezochte thread van het Piloten in Opleiding forum :biertje:
Wordt vast erg gezellig in deze klas!
 
Prima: Michael kookt én bobt!

Absoluut geen slecht plan! Draagt gelijk bij aan je verantwoordelijkheidsgevoel. Dat je zoveel 'kids' onder je hebt staan moet toch goed voelen?

Of denk jij daar anders over Michael? ;)

Vanuit hier (IJsselstein) duurt het zo'n 4 uur om met het openbaar vervoer in Eelde aan te komen (ligt er maar net aan hoe goed (lees slecht) de verbinding is). Daarom maar besloten om voor een auto te kijken... :)
 
lijkt mij ook strak plan ;)

iedereen trouwens de groeten van martijn, hier als mijn co-piloot
Denk trouwens dat ik met de trein kom.
Heb mijn rijbewijs wel maar auto zit er nog niet in...
Misschien dat we met mekaar een autootje kunnen kopen ;)
iig wel in de VS

Groete chris
 
Ik heb vandaag gekookt en we leven nog...
Als alles goed gaat kom ik met de auto naar school iedere week:p
Ben bezig voor rijbewijs.

Groet Chris
 
Zouden ze daar bij KLM vrolijk van worden als ik 2 jaar lang ga koken en bobben? Vooral dat laatste is dus echt geen optie he, gelukkig kun je vanaf het CAVV hok naar huis kruipen :). En als we in Groningen gaan stappen, dan moeten we daar maar slaapplaatsen regelen ;-).
Hoe kan het trouwens 4 uur zijn met het OV vanaf IJsselstijn, dat is nog meer dan vanaf Den Bosch! Maar ik denk toch dat Herman bovenaan het lijstje 'kutste OV verbindingen' staat :p. Maar ja wie gaat er nou ook in Zeeland wonen :rolleyes: .
 
Hebben ze daar uberhaupt wel OV?

Tja vanaf IJsselstein...half uur met tram, anderhalf uur met trein, half uur met bus en dan telkens een kutverbinding erbij optellen.

Misschien vinden we in Groningen wel een Hide-out? Anders wordt het maar kruipen inderdaad, ook niet erg. Maareh...volgens mij moet er ook geleerd worden?
 
Ik heb vanavond ook maar eens gekookt, en t was nog smakelijk ook. Komt allemaal goed met klas 7-4

Zijn er mensen die met de auto langs Utrecht rijden op weg naar huis?
 
Ja ik zat hier ook over na te denken. Ik woon niet zo ver van Utrecht vandaan. Vanuit Utrecht zou ik vrij makkelijk thuis komen.
 
Het is voor mij niet gek veel om om via Utrecht te rijden als we het niet over spits tijden hebben, dus dat zou t.z.t. zeker wel kunnen ja. Zullen we over een maand eens in alle rust gaan bekijken ;-).
 
Naja ik woon naast Utrecht en ben ook wel van plan een auto te nemen waarschijnlijk.
Gelukkig is het altijd 'rustig' rond Utrecht, spits of geen spits...
 
Ziet er goed uit tot nu toe, misschien kunnen we inderdaad wat regelen. Ik ben best bereid wat benzine te betalen als ik af en toe mee kan rijden naar Utrecht :)

Wat de man/vrouw verhouding betreft heb ik geen idee, alles wat ik weet over klas 7-4 staat op dit forum denk ik
 
Er zijn igg nog 2 jongens die ik ken van de GVSS die niet op dit forum zitten. Zal ze nog wel een keertje mailen :)

En voor zover ik weet geen dames... :traantjes
 
Jullie gaan toch niet het record van klas 6-5 kloppen met het aantal posts?
 
Nog heel wat te gaan... Maar ik denk dat er sowieso een aantal 7-4'ers zijn die niet op airwork/hyves actief zijn.
 
Back
Top