KLS 10-1

op een forum is het vaak moeilijk om goed in te schatten hoe iemand hetgene wat hij/zij schrijft bedoelt... beter voorzichtig dan 'overmoedig' ;)
succes met de opleiding Sin!
 
744 enige overconfidence maak ik uit de post wel op, en dat is levensgevaarlijk in een cockpit. Verder denkt de beste man het allemaal wel te weten, en vind ik het bijzonder oncollegiaal om mijn reactie zum k... te noemen, al kan ik niet ontkennen dat ie enigszins kinderachtig was, vrede zij met u! Fk! En sin, on a serious note, je weet niet wat je te wachten staat, dat weet je pas als je 1,5 jaar thuiszit met je 100.000+ euri lening en geen uitzicht op een baan, geloof mij, dan is het bij mij uiteindelijk allemaal nog goed gekomen, maar bij sommigen van m'n klasgenoten niet en die hadden ook allemaal die topschool in eelde succesvol afgerond...
 
hehe,
mijn vriend


Dit is mijn kans om eraan te beginnen, als ik het uitstel komt het er misschien nooit meer van en kijk ik er later op terug, what if..., had ik 10jaar geleden voor piloot gekozen, waar zou ik dan nu staan, hoe zou m'n leven er uit zien..
Als ik er nu mee zou stoppen, ik heb geen flauw idee wat ik anders zou willen doen. Niks geeft je een slechter gevoel, niet weten wat je in de plaats kan doen ( heel je leven lang )
Het is leven is kort, ik neem graag een sprong in het diepe.

Het maakt me geen moer uit of ik nu al dan niet werk vind na mijn opleiding.
Dat ik op m'n 40ste met een bierbuik op mijn sofa lig door de tonnen schuld ik heb, ha, geweldig. ;)

Ik weet dat ik wil kunnen vliegen, en de komende 2 jaar zijn een belevenis. Leren hoe alles in elkaar zit, in het vliegmilieu terecht komen.. ha man, hoeveel uren lag ik niet naar live ATC conversaties te luisteren die ik hier "stiekem" aftapte :p

Vlieg ik later voor een halfgare arabier die cocaine vervoerd, voor een man die mensen helpt wegsmokkelen uit oorlogslanden, voor de NASA die me 50jaar naar pluto stuurt om er een jaar te schaken tegen een genetisch gemanipuleerde aap schaakkoning als wetenschappelijk onderzoek.. nou ha, wat maakt het uit. As long as I'm in the sky baby!


yours truly,

M.E.C ( van den berghe ) :rt:



"uiteraard bestudeerde ik mijn contract tot in de puntjes, ik ben extreem goed op de hoogte. However, als je heel je leven weet wat er op je afkomt, is het maar een saaie zaak neen? Sure, ik kan speculeren over hoe de economie er uitziet binnen de 5jaar, maar het blijft een speculatie.. Wat ik echter 100% zeker weet is dat ze altijd piloten nodig zullen hebben en damnit, i shall be the best one " misschien de dochter van een airlinebaas versieren en zo een job forceren :D " als dat nodig is om te kunnen vliegen.

Succes met je keuze, mijn werd 21jaar geleden gemaakt toen ik met volle kracht de baarmoeder uitvloog en 3 secondjes vloog alvorens m'n pa de touchdown scoorde, ofzoiets :p

Al het beste!

Sin, ik ga hier verder niet op in. Vind het een vreemd stukje tekst en het komt op mij over alsof je net 15 jaar bent geworden ofzo.

Maak lekker de keuze die jij het beste acht, dat heb ik ook gedaan. Mijn persoonlijke research, contacten en gesprekken hebben mij doen besluiten niet te beginnen met de opleiding. Naar mijn mening is dit het enige juiste besluit momenteel. Als jij, of iemand anders, hier anders over denkt so be it. Ga ervoor zou ik zeggen. Verder ga ik niet vertellen waarom welk besluit beter is om te nemen, dat moet iedereen maar voor zichzelf uitzoeken en bepalen.

Groet
 
Niemand zal je in ieder geval gaan vertellen dat je niet naarstig piloot wil worden.
 
"Verder denkt de beste man het allemaal wel te weten"

Stop caring so much... lees m'n post nog eens hernieuw. Indien je daaruit niet kan opmaken dat ik helemaal niet serieus ben heb je een assessement probleem. Waarom zou een piloot met 2000+ vlieguren zich druk maken om een rookie die nog moet beginnen met z'n opleiding. Mis je niet iets in het leven?

"dat weet je pas als je 1,5 jaar thuiszit met je 100.000+ euri lening en geen uitzicht op een baan"

nou, als ik het dan pas weet, waarom me dan nu zorgen maken.

@gorsh10
"Sin, ik ga hier verder niet op in. Vind het een vreemd stukje tekst en het komt op mij over alsof je net 15 jaar bent geworden ofzo"

Ik paste me slechts aan. Zo vriendelijk ben ik.

By the way: De reden waarom vele KLS'ers, of piloten die geen werk vinden, negatieve commentaren leveren op de mensen die zich inzetten te beginnen aan een pilootopleiding is volgens mij omdat ze extra concurrentie naar een baan in de toekomst willen mijden als de pest.

Als ik deze dingen zo allemaal lees, dan vraag ik me toch af hoe je je hebt voorgedaan tijdens de selectie. Welke vliegschool mag jou binnenkort verwelkomen?
 
Iedereen heeft zijn eigen motivatie en redenen om voor piloot te willen studeren. Ik wil me hierbij verontschuldigen, deze discussie gaat nergens heen. I was out of line.
@fokkerkoning, gorsh10, zweuvert, tampie etc.
 
By the way: De reden waarom vele KLS'ers, of piloten die geen werk vinden, negatieve commentaren leveren op de mensen die zich inzetten te beginnen aan een pilootopleiding is volgens mij omdat ze extra concurrentie naar een baan in de toekomst willen mijden als de pest.
Gelukkig ben je voor de meeste huidige KLS'ers weinig concurrentie, aangezien je in 2010 begint :biertje:
 
Back
Top