KLS 10-1

NoorR

New member
Zaterdag en vandaag heeft als het goed is iedereen de brief thuis gekregen met daarin de geplande startdatum. Ik vroeg me af of er meer Airworkers zijn die (net als ik) in 10-1 zijn ingedeeld, startend in het eerste kwartaal van 2010.
 
wat de F?? Ik doe AP&M, ben aangenomen aan de kls en als het goed is begin ik in 2010.. maar nu komt het: IK heb geen brief gehad??
 
Vlieg17, wanneer had jij je COVA dan? Op die volgorde is de klassenindeling namelijk gebaseerd. Ik had mijn COVA trouwens 28 oktober.
 
ik zit ook in deze klas, ik had mijn COVA op 15 oktober.
Als het goed is een klein klasje van 15 man?
nouja, iig prettig kennis te maken!
 
Ik had begrepen 16 man. Ben benieuwd wie er zich verder komen melden. :D Inderdaad wel leuk kennis te maken.
 
Ik ben ook ingedeeld in klas 10-1. Had al 1 iemand gevonden die het klaslokaal met mij ging delen, maar mooi dat ik op deze manier wat meer mensen leer kennen. Ik heb ook een hyves aangemaakt voor degenen die hyves hebben: http://www.kls101.hyves.nl. Lijkt me goed idee om elkaar vast langzaam aan te leren kennen, wordt de klas alleen maar gezellig van!
Groet, Arthur
 
Hallo allemaal,

Ook ik heb een brief ontvangen dat ik ben ingedeeld in klas 10-1!
Ben benieuwd met hoeveel we straks zijn.
 
Weer een! Ben ook ingedeeld in klas 10-1, hebben we er weer een lid bij.

16 man is op zich wel relaxed, kleine groepen zijn sowieso bevorderend v.w.b. het leerproces, en hoe hoger je rapportage aan het eind, hoe makkelijker het is om aangenomen te worden bij de KLM!

Groet, Dreamliner787
 
Haha, die zullen dan ook al wat meer mensen bij elkaar hebben. De Hyve is ook een beetje dood..

Wat doen jullie in de tussentijd, tot 10-1 start?
 
Succes met je eindexamen!

Waar in Canada precies? Heb familie in Toronto en Niagara wonen.

Ik werk nu bij een VW en Audi dealer / leasemaatschappij bij debiteurenbeheer, is op dit moment vooral proberen zo veel mogelijk geld binnen te halen voor de klanten failliet gaan. Best leuk.
 
Ben nu een jaar hard aan het trainen, hardlopen. En hoop dit jaar dan écht goed te presteren op vooral de 1500m. Verder werk ik bij de klantenservice van CanalDigitaal. Haha, premiejager :p!
 
hoe hoger je rapportage aan het eind, hoe makkelijker het is om aangenomen te worden bij de KLM!

Allereerst allemaal proficiat en heel veel plezier in Eelde!!! Het is een fantastische tijd, geniet ervan, voor je het weet is het voorbij...veel :biertje: en :yeehaa: en minder :snore:

Dreamliner787, ondanks dat je inderdaad je best moet doen, je examens netjes moet halen, je vluchten verdomd goed moet voorbereiden en ook zo uit moet voeren, moet je echt de tijd nemen om te genieten en er een feest van maken.

Maak je voorlopig maar niet druk om KLM, als je gewoon alles netjes haalt dan heb je echt geen probleem bij KLM. Het is niet: "Hoe hoger je rapportage, des te meer kans bij KLM".

Nogmaals veel plezier allemaal en wie weet zien we jullie over een paar jaar met 1 bandje richting Joburg vliegen...;) Kwaak
 
Goed om te horen dat niemand stil zit te wachten totdat hij eindelijk mag beginnen bij KLS. Ik ga naar vancouver. Dus niet echt in de buurt van je familie;)

een atleet en iemand die z'n klanten wat armer probeert te maken in de klas. Interessant:)

@jocky
KLM zal je niet op afrekenen op een hoge rapportage...
 
Last edited:
Back
Top