KLS 06-05

Status
Not open for further replies.
memo aan mezelf...: uit de buurt v michiel blijve:radar:

als het goed is weet je nog niet hoe michiel er uitziet :p
ben bang dat je daar op een heel naar manier achter zou komen wie michiel nou precies is:D. het word een koud en een natte ervaring :grijns:
 
DRIEBERGEN - Sabena Airline Training Center (SATC) heeft bij het Oostenrijse Diamond Aircraft zes eenmotorige Diamond DA20-C1’s en een drietal door dieselmotoren aangedreven tweemotorige DA42 Twins Stars besteld. SATC gaat de Diamonds inzetten in het Amerikaanse opleidingsprogramma op Falcon Field in Mesa, Arizona

Diamond Industries levert veel toestellen aan vliegscholen. Ook in Nederland worden de toestellen veelvuldig ingezet.

bron: luchtvaartnieuws

Volgens mij zouden wij toch ook naar Mesa gaan? Wij dus grote kans dat we niet meer op de piper vliegen?

Wel mooi, nieuwe kisten:)

Dennis
 
Nieuwe kisten zijn altijd relaxt.

Maar ik vindt die diamonds nou niet echt mooi...

Ik zou wel op zo'n columbia willen leren vliegen
400_header.jpg

Het schijnt de snelste single Piston engine kist te zijn!
 
DRIEBERGEN - Sabena Airline Training Center (SATC) heeft bij het Oostenrijse Diamond Aircraft zes eenmotorige Diamond DA20-C1’s en een drietal door dieselmotoren aangedreven tweemotorige DA42 Twins Stars besteld. SATC gaat de Diamonds inzetten in het Amerikaanse opleidingsprogramma op Falcon Field in Mesa, Arizona

Diamond Industries levert veel toestellen aan vliegscholen. Ook in Nederland worden de toestellen veelvuldig ingezet.

bron: luchtvaartnieuws

Volgens mij zouden wij toch ook naar Mesa gaan? Wij dus grote kans dat we niet meer op de piper vliegen?

Wel mooi, nieuwe kisten:)

Dennis

Ik las het net ook op luchtvaartnieuws.nl. Maar echt mooi vind ik ze niet ogen anders... Geen idee hoe ze vliegen natuurlijk :duh:
 
ik vind die nieuwe mooi genoeg voor een kleurrijke toekomst in een boeing/airbus:D
 
Misschien een beetje laat maar proficiat voor alle 06-05'ers en anderen die doorgekomen zijn door de selectie:)

Greetz,

PS laat alsjeblieft ervaringen met me delen als je tijd heb dmv Private Messages:)
 
Die Diamonds DA20-C1's hebben geen yokes, maar sticks.... anywayz, de piper blijft toch mooier
73294592.jpg
 
Toevallig nog mensen uit omgeving Nijmegen?

Misschien een idee om te carpoolen?

Heb nog geen auto, maar denk er wel over er een aan te schaffen.
 
Toevallig nog mensen uit omgeving Nijmegen?

Misschien een idee om te carpoolen?

Heb nog geen auto, maar denk er wel over er een aan te schaffen.


ikmag 30 nov afrijden :D .. dus hopen dat ik het haal..

overbodig eigenlijk want je hebt er niks aan woon toch in assen :kerst:
 
Nou veel succes in ieder geval! Eitje joh :p:

Denk dat ik toch maar een eigen auto ga zoeken, scheelt wel in gemak.
 
iemand omgeving eindhoven met auto? ik doe leuk zo'n spoedcursus zijn er geen plaatsen voor theorie bij t cbr.. ;x
 
Haha, word het lekker druk volgende week op de weg met aspirant piloten die examen doen, ik mag op 30nov of 1 dec.

En Robin, als eens stand by gestaan? Vaak wel mensen die niet op komen dagen. En anders breder kijken, als je de mogelijkheid hebt om bijvoorbeeld naar CBR in andere steden te gaan, weet dat er in Enschede (ok, wel weer heel eind weg:grijns: ) nog wel veel plaatsen vrij zijn steeds.

Dennis...
 
Het word zeker druk :D
allemaal aspirante piloten net rijbewijs :D.
nederlandse wegen worden onveilig :D hahaha
 
mijn rijbewijs is binnen. Ik denk eraan een auto aan te schaffen maar qua verzekering is het best wel duur (in belgie in ieder geval). Mijn route: Weert-Eindhoven-Nijmegen-Arnhem-Apeldoorn-Zwolle-Eelde.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top