KLS 06-05

Status
Not open for further replies.
of mijn *krotte* fiets,, roze zilver goud,, alleen de voorrem doet het nog,, geen dynamo,,hangende spatborden,, voorvork krom.. dus kopen mag ook 100,- nu meenemen:D

grtz
 
of mijn *krotte* fiets,, roze zilver goud,, alleen de voorrem doet het nog,, geen dynamo,,hangende spatborden,, voorvork krom.. dus kopen mag ook 100,- nu meenemen:D

grtz

Bij het CBR hebben ze anders een hele vette mountainbike, je moet hem helaas wel zelf in elkaar zetten, maar ben je wel klaar voor 149 euro:p

Dennis
 
chill dat iedereen met zijn rijbewijs bezig is, ik ben 10 november al geslaagd in een keer dus dat moet de rest ook wel lukken!
 
Maar het is toch een lijst waar zeker meer dan honderd mensen op staan,dan kan ik het begrijpen...

Wtf lul jij nou weer dan??:wegkwijt: Met alle respect, als je niet weet waar het precies over gaat maak er dan ook geen onzinnige opmerking over.

@Dennis, ja man wat een enorme lijst, vooral die tijdschriften voor in de late uurtjes enzo:haha: We zijn straks dus al mooi 3 aaneengesloten weken onder de pannen op de kls. Moet ik zelf mijn was gaan doen:p:
 
wat een lijst jah hahahaha, wat is een tenue de ville, en spullen die nat mogen worden heb ik niet..:D tijdschriften moet zeker lukken, en dat feest met die stewardessen moet ook zeker doorgaan;) dan krijgt die voorzitter van mij wel een eurocadeau:haha:
 
jah wat wordt verstaan onder een kwartjescadeau en ode aan de voorzitter?

en hoop dat we ook nog deze week een brief krijgen over welke spullen we mee moeten nemen voor de introductie van de school zelf...
Anders moet ik toch echt even een keer terug om spullen te gaan halen.
 
ik heb alles klaar :D me bankrek. van abn is geplunderd
heb laptop, tv, magnetron, koelkast etc..
en een enorme schuld bij de abn :kerst:
kan allemaal niet meer stuk
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top