KLS 06-05

Status
Not open for further replies.
tot nu toe de leukste klas uit de hele geschiedenis kls:biertje: hehehehe

Misschien wel een beetje voorbarig en arrogant om dat nu al te verklaren, we zitten er nog niet eens he... Maargoed de tijd zal leren of we zo'n denderende klas zijn als je denkt...:p:
En vanwaar nu al dat plaatje met KLS 06-05 en hyves...
 
Last edited:
Maargoed de tijd zal leren of we zo'n denderende klas zijn als je denkt...
En vanwaar nu al dat plaatje met KLS 06-05 en hyves...

niet zo negatief hea!! hehe;)

enne me plaatje komt door de vakantie.. bijna 9 maanden vakantie begint te vervelen.. moet toch iets doen om de tijd door te komen:biertje:

*zo'n plaatje is binnen 3 sec gemaakt..
 
niet zo negatief hea!! hehe;)

enne me plaatje komt door de vakantie.. bijna 9 maanden vakantie begint te vervelen.. moet toch iets doen om de tijd door te komen:biertje:

*zo'n plaatje is binnen 3 sec gemaakt..



haha over vervelen gesproken.... DAMN ! :bwah:
maar ach .. laatste paar vrije daagies .. daarna is het hard aan de bak :boring:
en @ pie.trick..
beetje positief denken kan nooit kwaad toch :D
 
haha ik verveel me nog niet
ben erg veel aan het werken en moet ook nog binnen 3 weken alle papieren regelen!
 
Neem aan dat wij binnen een niet afzienbare tijd ook in de vijver van de KLS zullen belandden, maar hopelijk kan dat nog uitgesteld worden, in bijvoorbeeld de eerste weken...Even paar dagen flinke vorst, een graadje of 20:grijns: ...ik zie ze van HET CAVV al een wak slaan, in 1 meter massief ijs:p
 
Pleur mij er dan maar als eerste in.. dan kan ik daarna ook nog meelaggen:D *lachen*
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top