KLM zoek weer ervaren vliegers.

Status
Not open for further replies.
On topic:

Ik heb vernomen dat mensen die nu solliciteren weer de goede oude brief krijgen dat er momenteel geen vliegers gezocht worden. Is de selectie voor 2007 al voltooid o.id.?
 
Last edited:
Koentje: er zitten veeeeel IAC'ers bij de KLM. De laatsten hebben in 97 de selectie gedaan en zijn pas 5 jaar later in dienst getreden. En echt, allemaal hebben ze niets met de KLS, NLS, KLu, MLD te doen gehad.

quote: grote nationale maatschappijen. Daar lopen toch wat meer arrogante pikkies.

Kon wel kloppen ja. Vlieg je in het midden van de nacht doodsverveeld over donker Afrika, hoor je een KLM kist op 126.9, zeg je 'goede morgen' en krijg je nog niet eens een 'goede morgen' terug. Dan hoor je een andere KLM kist op dezelfde frequentie en dan is er ineens een hele conversatie tussen de twee KLM kisten.
 
Zit net op Sjoerd zn site te kijken... Zit wel een heel mooi meisje in zn klas !

metro-

Weet heel goed wat je bedoeld en kan zelf ook een doos voorbeelden opentrekken, MAAR hier moet je wel tegenover zetten dat het ook geen bedrijf is met 25 werknemers....

Heb zowel in LAX als in New York de grootste lol gehad met KLM crews, en op IAH meerdere malen gezellig aan de koffie met ze gezeten (en nederlandse krantjes gekregen van ze). En vaak genoeg boven Canada vrolijk met ze zitten praten op .45

Plus dat naar een klein legertje Hollandse stessen kijken een verademing kan zijn na een dag IAH.

Heb er meerdere vrienden zitten zowel coco's als bazen, VM en KLS.

Op de een of andere manier vind ik ze in het buitenland vaak vriendelijker als in NL.. hmmmm

Arrogante idioten heb je overal, en die kunnen ook indd mn mooie achterwerk kussen. Of ze dan een blauw of zwart uniform aan hebben maakt niks uit.

De grootste lol met Hollanders nog altijd in LAS gehad toen ArkeFly voor een paar dagen langs kwam met een legertje Engelse stessen en FD er ook zat.... :grijns: details helaas PG18.

Zit je morgen nog in Belgie ? PM me even. Ik kan wel even komen eten. Probeer over een paar dagen weer lift te krijgen naar de good ole You Naaid het Steeds. Damn I miss my Starbucks! Jammer dat jullie eerst naar Afrika gaan, voordat je naar huis gaat. Leek me wel leuk om met jullie mee te liften. Jij trouwens ervaring met jumpseaten op Polar/Atlas vanaf AMS ? stuur me ff PM.

FD
 
quote: grote nationale maatschappijen. Daar lopen toch wat meer arrogante pikkies.

Kon wel kloppen ja. Vlieg je in het midden van de nacht doodsverveeld over donker Afrika, hoor je een KLM kist op 126.9, zeg je 'goede morgen' en krijg je nog niet eens een 'goede morgen' terug. Dan hoor je een andere KLM kist op dezelfde frequentie en dan is er ineens een hele conversatie tussen de twee KLM kisten.

Ja das inderdaad een hele goede reden om de conclusie te trekken dat er "meer arrogante pikkies" rondlopen. Heeft er niet nog iemand een goed voorbeeld van een KLM crew die geen gedag zegt aan het zwembad van het crewhotel? Dan kunnen we definitief zeggen dat gewoon iedereen bij grote maatschappijen arrogant is

:rolleyes:


Cheers FD :biertje:
 
Weet iemand of dat artikel uit de telegraaf ook op internet is gepubliceerd, staat er ook nog iets inhoudelijks in behalve bovenstaand stukje? ;)
 
Eerst hyves link van je vrouwelijke klasgenote aan me geven, dan krijg je link telegraaf... Eerlijk oversteken.

Of er iets inhoudelijks in de Telegraaf staat..... Burlage ? hahahahahahaha
het weerbericht klopt vaak het best in de Telegraaf. Staat gelukkig min of meer in plaatjes, zodat het volk wat de telegraaf als haar bron van nieuws gebruikt het ook snapt.
 
FD na reactie op je PM toch hier ook maar even een off topic reactie:

Volgens mij stond het in de Financiële Telegraaf, wat over het algemeen als een zeer goede krant wordt beschouwd. Met de telegraaf kun je beter andere dingen doen dan 'lezen' ... zoals bijvoorbeeld je openhaard aansteken!!

on topic:
Maargoed als iemand het toevallig digitaal heeft of weet waar het eventueel op internet staat dan hoor ik het graag. Kon het zelf in ieder geval niet vinden op het www.
 
18 pagina's en veel off-topic reacties. Hoe gezellig ook, ik sluit af. Een nieuwe thread kan uiteraard worden gestart.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top