B767-300ER
New member
Voor Cargo niet, voor pax wel. Cargo groei wordt puur belemmerd door productieafspraken binnen de AF/KL groep. Het mag volgens de Fransen niet zo zijn dat hun krimpen en KLM (dus MP) groeit
Als de Fransen de groei doorlaten gaan binnen Cargo is er weinig aan de hand, vermits MP met eigen kisten gaat vliegen en niet de ERF's van KLM. Vliegers van pax,mocht dat stoppen, zouden dan mee kunnen groeien in Cargo. Echter vooralsnog vliegt mpmet de ERF's van KLM en accepteren die dat niet. Daarbij zoals gezegd, accepteert Parijs geen groei van de Noordelijke tak.
Wat bedoel je met dat er AF 74F crew ingezet kan worden op de FR divisie? Bedoel je daarmee de FR divisie van MP?
Vergeet niet dat KLM MP heeft overgenomen, en niet AF/KLM
Als de Fransen de groei doorlaten gaan binnen Cargo is er weinig aan de hand, vermits MP met eigen kisten gaat vliegen en niet de ERF's van KLM. Vliegers van pax,mocht dat stoppen, zouden dan mee kunnen groeien in Cargo. Echter vooralsnog vliegt mpmet de ERF's van KLM en accepteren die dat niet. Daarbij zoals gezegd, accepteert Parijs geen groei van de Noordelijke tak.
Wat bedoel je met dat er AF 74F crew ingezet kan worden op de FR divisie? Bedoel je daarmee de FR divisie van MP?
Vergeet niet dat KLM MP heeft overgenomen, en niet AF/KLM