KLM B737 met neuswiel in gras

Status
Not open for further replies.
Flying Dutchman said:
Hoe groot is de kans dat Amstelveen achter deze fuck up zit iz, zodat ze wat media aandacht kunnen krijgen en het op het verhogen van de pensioensleeftijd kunnen gooien?

a) 10%
b) 25%
c) 80%

Jij hebt teveel van die conspericy theorien bekeken daar in de states ;)

Maar ik vind em wel leuk verzonnen!
 
Nee, heb teveel naar de anti amerika clan op deze website zitten luisteren.

rest me nog een vraag:

gevaarlijke chemtrails worden verspreid door.......

A) bestaan niet
B) enkel N reg vliegtuigen boven amerikaans grondgebied.
C) airforce one
D) Transavia
E) Flying Dutchman in een geheime operatie voor de amerikaanse overheid.
F) charter vliegtuigen in opdracht van FOX news.
 
Tuurlijk is het een non-event, totdat je het zelf meemaakt, lijkt me. Dan moet je ook door de hele molen van luchtvaartpolitie, etc.

Voor de rest lijkt me het in dit geval ook niet prettig als er een of andere cameraman staat die ff lekker op je gezicht inzoomt, zodat vooral heel Nederland weet dat jij het was.

Ik zou van een stelletje piloten toch een wat andere reactie verwachten. Denk maar niet dat die crew nu in de kroeg zit te borrelen bij de KLM Open ofzo!

I rest my case.
 
MD11man said:
Denk maar niet dat die crew nu in de kroeg zit te borrelen bij de KLM Open ofzo!

Niet?"Jae ach , vandaeg kleinigheidje gehad bij de landing maar verder wel een mieterse dag niewaer?";)

Valt me eigenlijk tegen dat kwaliteitskrant :haha: de Telegraaf dit soort klm onvriendelijke berichten plaatst , hadden die niet hun hoofd up somebody's a*se in A'veen?

Ik zeg:"Alleen als u aan de allerhoogste eisen voldoet...."sorry , maer ik kon het niet laeten!
 
Jaap -

You owe me a new coffee buddy!!! spuug mn koffie uit over mn keyboard van het lachen!
 
Niet?"Jae ach , vandaeg kleinigheidje gehad bij de landing maar verder wel een mieterse dag niewaer?"

Valt me eigenlijk tegen dat kwaliteitskrant de Telegraaf dit soort klm onvriendelijke berichten plaatst , hadden die niet hun hoofd up somebody's a*se in A'veen?

Ik zeg:"Alleen als u aan de allerhoogste eisen voldoet...."sorry , maer ik kon het niet laeten!


:grijns: :grijns: :grijns: :grijns:
 
toen het gebeurde

toen het gebeurde

weet je het commentaar van Andre van Duin nog bij de achteruitrij races en de caranan races op Zandvoort?

"m'n gras, M'N GRAS!!!!"
 
Last edited:
Zogenaamd volwassen reageren op in jouw ogen kinderachtige posts is nog veel kinderachtiger.
Beetje onnodig om de moraalridder te spelen hier. Het gaat om een non-event.... Kan iedereen gebeuren toch. No big deal. Juist daarom kan er lacherig om gedaan worden


Had niet anders verwacht van een jonkie.
 
MD11man said:
:haha: :haha: :haha: :haha:

Stel je voor dat je die captain of F/O bent, denk je hier nog een beeeeetje steun te lezen, nee hoor, alleen maar geintjes. Niet cool lijkt me!
 
Landing met de Franse slag? maar die zuinige hollanders willen wel het toestel weer opnieuw kunnen gebruiken.

evenwel, goede landing is waar je van weg kan lopen, perfecte landing is wanneer je het toestel opnieuw kan gebruiken toch?

(zomer kolder? beetje te heet hier in DXB)
 
MD11man said:
Goedzo petje, doe jij de grote mensjes napraten? Heel goed, morgen ga jij je eigen zinnetjes maken he!

Lijkt me een beetje te hoog gegrepen voor petje :grijns:
 
@Garmin StreetPilot C310
TomTom, de KLS selectie halen is één ding, de opleiding halen een tweede. Have fun in Eelde. ;)

@Michel
Sst.
 
De discussie is hiermee wel voorbij en ik sluit af. Ook heb ik de (grappige) foto verwijderd. Betreffende piloot hoeft hier niet voorgoed mee geconfronteerd te worden en voor je weet zit de foto in de internetarchieven.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top