KLM B737 met neuswiel in gras

Status
Not open for further replies.
idd Okki! Schuld van de copiloot, de ILS werkte misschien wel niet goed, het is de schuld van Air France, een opleiding voor vlieger kost tegenwoordig niets meer, het ligt aan dat ene flesje babymelk aan de rechterkant van de kist, KLM moet een startverbod krijgen net als Onur...

Waar is Ron Brandsteder?
 
cpt-x said:
Ja,
zelfs daar wordt het aanname beleid van KLM uitgevochten!
haha inderdaad ik lees dat stukje nu ook van een KLM'er uit Amsterdam:

KLM heeft alleen maar bemanning in dienst , die zijn voozien van alle vereiste papieren. Mr.Hans heeft deze schijnbaar niet , daarom vliegt hij in Zuid America bij 'n 7e rangs maatschappij. Blijft waar je bent , beter voor ons luchtruim

is dat wat joh...
hup, bak chips erbij en het wordt verdorie nog een avondje moppentoppers :D
 
Intellectueel Nederland stort zich weer op dit nieuws...

KLM vliegt tegenwoordig bijna alleen nog maar met oude kisten die inmiddels al 20 jaar oud zijn en dat interierieur wat er niet meer uitziet nee ik vlieg geen stofige KLM meer.
 
Cpt. Relax said:
Capt Relax wacht op een opmerking over de KLS :grijns:

Ik hap wel! :kiss:

Ach, laat ook maar bij nader inzien, het beste zwaantje struikelt immers wel eens ( :rolleyes: ) en het leesvee van wakker Nederland is on the case! :biertje:
 
Als het een niet-KLS'er was hadden we dit vliegtuig wel kunnen afschrijven, nou goed :s
Zucht....

Ik zou zeggen: grow up
 
Ow, dan heb zo'n zin om een paar van die heerlijke opmerkingen te plaatsen hè.

Maarja,
 
Atmos heerlijke grap :biertje: .

Peut doe een poging om met net zo aan het lachen te krijgen na het lezen van o.a. de reactie(s) van Hans uit T&T (wat een koning!).
 
Beetje triest ook dat de vliegramp in Tenerife erbij wordt gehaald, dat is echt appels met peren vergelijken.
 
We kunnen wel een top 10 maken met, wat zouden de klm-ers tegen elkaar gezegd hebben voordat ze het gras in gingen ?
Ik trap af met : " ho, sh*t, k*t,f*ck flight freeze please, flight freeze" :yeehaa:
 
ik vond die reactie op pprune wel leuk..

zn bril zit zeker in de hold..

k.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top