S
sfd&^$
Guest
@ Switcher:
Er was ooit een verhaal van een MD11 Captain die op 280 ft na en 42 bank een perfect vliegtuig liet verongelukken in de zee bij Accra. Stoer op de hand, niet luisterend naar alle GPWS calls. En hij mocht gewoon blijven als Captain. Een paar maanden later land hij zonder landing flaps in US ergens. Blowback en een cockpit vol met GPWS calls, en gewoon landen. En .... weer geen ontslag of demotion.
Ik weet waar ik het over heb.
Paar puntjes:
1) verongelukken: (verongelukte enk. ovt.; is verongelukt volt. deelw.) [vərˈɔngəlʏkə] omkomen door een ongeluk
Ja, die mannen hebben mazzel gehad. Een fuck-up, een grove fout, you name it. Maar blijf dan wel bij feiten en gooi geen emotionele onzin in je verhaal.
2) : Kerel, als jij het allemaal zo goed weet, doe dan de hele luchtvaartsector een groot genoegen en sluit je aan bij de IVW. Daar kun je met al je pseudo-wijsheden, je vingerwijzingen en je geblaat in diverse veiligheidscommissies je helemaal uitleven.
Vliegze.
Koen
Er was ooit een verhaal van een MD11 Captain die op 280 ft na en 42 bank een perfect vliegtuig liet verongelukken in de zee bij Accra. Stoer op de hand, niet luisterend naar alle GPWS calls. En hij mocht gewoon blijven als Captain. Een paar maanden later land hij zonder landing flaps in US ergens. Blowback en een cockpit vol met GPWS calls, en gewoon landen. En .... weer geen ontslag of demotion.
Ik weet waar ik het over heb.
Paar puntjes:
1) verongelukken: (verongelukte enk. ovt.; is verongelukt volt. deelw.) [vərˈɔngəlʏkə] omkomen door een ongeluk
Ja, die mannen hebben mazzel gehad. Een fuck-up, een grove fout, you name it. Maar blijf dan wel bij feiten en gooi geen emotionele onzin in je verhaal.
2) : Kerel, als jij het allemaal zo goed weet, doe dan de hele luchtvaartsector een groot genoegen en sluit je aan bij de IVW. Daar kun je met al je pseudo-wijsheden, je vingerwijzingen en je geblaat in diverse veiligheidscommissies je helemaal uitleven.
Vliegze.
Koen