Joran vd Sloot flikt het opnieuw......

Ik hoorde net dat Carglass aan het proberen is om joran uit de gevangenis te krijgen. Ze zijn bang dat zijn sterretje niet meer te repareren is....

Ik hoorde dat Joran mee deed aan het programma 40 dagen zonder seks. Hij dacht het wel vol te houden maar 1700 peruaanse gevangenen denken daar anders over..
 
Onschuldig totdat schuld is bewezen inderdaad.... Zelfs in ons beschaafde landje blijkt "schuld bewezen" weinig voor te stellen als je kijkt naar Lucia de B, Puttense moordzaak of de Schiedammer parkmoord. Tot nu toe is Joran niet schuldig bevonden aan NH en heeft hij in Peru een bekentenis afgelegd waar je ook niet al teveel waarde aan mag hechten.
 
Tot nu toe is Joran niet schuldig bevonden aan NH en heeft hij in Peru een bekentenis afgelegd waar je ook niet al teveel waarde aan mag hechten

Goeiemorgen Papierprikker, hoe lang heb jij geslapen?

* Twee keer op Aruba gearresteerd
* Met (blijkbaar) hulp van zijn vader niet vervolgd
* Er is video bewijs dat hij meisjes probeert te ronselen in Thailand voor de sex industrie in NL
* Peter R de Vries heeft een (gelogen?) bekentenis op video
* Terror Jaap of hoe die cholesterol bol ook mag heten heeft Joran overtuigd om leugen detector testen te doen waar hij heeft gefaald
* Tijdens het laatste interview heeft hij weer toegegeven dat hij betrokken was bij de dood van Natlie Holloway, deze keer van het balkon gevallen
* Later weer ingetrokken, deze bekentenis was "gelogen"
* Nu betrokken bij de dood van een meisje op zijn hotel kamer
* Haar geverfd en gevlucht naar Chile

Inmiddels bekend, maar hij gaat dat ongetwijfeld intrekken voor de rechtszaak.
Moeder van NH geprobeert af te persen voor 250K.

mugshotsloot_370x278.jpg


En nu probeert hij naar Aruba uitgeleverd te worden in ruil voor de info over de locatie van het lichaam van NH.........
vomit-boy02-vomit-puke-sick-smiley-emoticon-000653-large.gif
 
Joran v/d Sloot hoort niet in de gevangenis. Na 20 of 25 jaar komt ie er nog verknipter uit dan dat ie er inging. Valt dan zo weer in de herhaling met opnieuw een willekeurig slachtoffer. Stop deze man in een gesloten psychiatische inrichting. Maar ja TBS dat kennen ze w.s. niet in Peru...
 
Ach, ze hadden het er over dat hij in Peru, als hij schuldig wordt bevonden, iets langer achter de tralies zou gaan. De kans dat hij er niet uit komt, is overigens best aanwezig. Pa schijnt "vriendjes" te hebben en daarnaast is het aantal mensen dat "toevallig" van de trap valt of iets dergelijks, in die gevangenis.....
 
Ik ben volgende week in Lima, heb een verzoek ingediend om joran te bezoeken. kom veel in Peru en heb wat connecties in prison daar. Doel van mijn bezoek is om meer info te krijgen in de Holloway case. Als 'dank' daarvoor kan hij misschien zijn straf uitzitten in een deel van de gevangenis named "la Perda" . afgezonderd van de rest van de general population. Heb met zijn advocaat geproken afgelopen woensdag. Hij is erg nerveus( for a good reason) en beseft ook dat hij het nieteens een week zal uithouden tussen de rest van de gevangenen. Ze zullen zowiezo de locatie van Nathalie uit hem slaan omdat die informatie veel geld waard is en misschien zelfs een bargan chip for a ticket out of jail.
lang verhaal over hoe ik hier in betrokken ben geraakt. Goes back to my days in Aruba. Woon al 16 jaar in Miami. Hou jullie op de hoogte!
 
Longdart ik ken nog wel een paar senstatiezoekers hier in Nederland die graag je verhaal aanhoren.
wij doen het als mens.
 
Last edited:
Wat connecties met prison? erg interessant; ben hartstikke benieuwd naar je joran-verhaal! :D
 
Ik was toevalligerwijs op vakantie in Zuid-Amerika toen dit in het nieuws was. Net twee dagen in Argentinië toen Joran voor de pers werd vertoond, want twee dagen van tevoren waren we in Lima. Had hem toch wel willen zien. Niet als sensatiezoeker, maar meer als mens. Heb met hem te doen. Ook met zijn moeder. Weet niet of jullie de documentaire hebben gezien op RTL4, maar die vrouw verdient toch wel mijn respect. Ze trekt haar handen van haar zoon af, en als moeder zijnde moet je dan toch echt sterk in je schoenen zijn. Zeker als je het alleen moet doen en je echtgenoot niet lang ervoor ook nog eens is overleden!

Verder ben ik zeer benieuwd naar Longdart's verhaal! Kijk alleen wel uit dat je niet straks wordt gebeld door de Telegraaf en ze er een heel sensatieverhaal over gaan schrijven ;)
 
Longdart? Nee toch..........

Joran van der Sloot receives prison visits from mystery woman he calls his ‘girlfriend,’ says report

Joran van der Sloot, who’s charged with the Lima, Peru murder of Stefany Flores and is the prime suspect in the 2005 Natalee Holloway disappearance, is reportedly receiving prison visits from a mystery woman.

Due to the charges he faces, van der Sloot, 23, has become a resident of the Miguel Castro Castro Prison in Lima. The National Enquirer reports he has also begun a relationship with a yet to be identified woman.

A source told the Enquirer “She’s a white foreigner with short blonde hair who speaks English and Spanish fluently… Guards as well as prisoners refer to her as ‘the Dutchman’s gringa.’”

In addition, the report indicates that in conversations with cell block mate, Hugo Trujillo Ospana, a Columbian assassin, van der Sloot has called the woman his “girlfriend.”

Sources also note that the woman has been paid by van der Sloot’s mother to bring him supplies in prison, and as a result, a romance blossomed between the two.

Bron: http://www.examiner.com/crime-in-na...ery-woman-he-calls-his-girlfriend-says-report
 
27-06-2010 16:17 Longdart.

Meld dat hij naar Lima gaat binnen een week om JvdS te bezoeken. etc.etc.

We zijn nu een dikke twee maanden verder maar een Longdart follow up? Ho maar.

Misschien kan Metro even wat naspeuringen omtrent Longdart doen? Dit kunnen we natuurlijk niet zomaar laten lopen, het is tenslotte geen raadplaat.:haha:


Cheers
Art

btw, vandaag toch nog op triple 7 gekomen.
 
Back
Top