Joran vd Sloot flikt het opnieuw......

... want jij was getuigen van één van de misdaden ?
... want jij kent Joran persoonlijk ?
... want je hebt een kristallen bol ?
... want je bent zelf met alle getuigen gaan spreken ?
... want je bent totaal niet beïnvloed door de media ?
]

We hebben allemaal zijn optredens op TV gezien. Daar maakt hij dat zelf meer dan duidelijk.
 
Digits, je schijnt redelijk "getroffen" te zijn door mijn conclusies. En je hebt helemaal gelijk, want dat is je goed recht. Maar het interesseert mij geen ene hol dat jij zo naief bent en Jorans optreden nog nooit gezien hebt op tv.
Doe maar lekker politiek correct! Misschien verbeter je daarmee de wereld of misschien kun jij hem nog helpen met een gevulde koek en een bekertje limonade. Ik denk dat ie beter af is als ie af en toe eens goed zn zeepje laat vallen.
:grijns:
 
Dat deze jongen onbetrouwbaar is moge duidelijk zijn.
Uiterst merkwaardig dat hij ook vrijwel meteen de plaats delict verliet, om een trip van honderden kilometers te maken.
Het zal de komende weken nog volop terugkomen in het nieuws.




PS Nu maar hopen dat Robben geen ernstige schade heeft opgelopen.:eek:fftopic:
 
Uiterst merkwaardig dat hij ook vrijwel meteen de plaats delict verliet, om een trip van honderden kilometers te maken.

Nou, even los van het feit of hij schuldig is of niet, als ik hiervan verdacht zou worden in Peru en ik had alles en iedereen bij voorbaat tegen me, was ik ook zeker niet blijven zitten. Zo gek is dat dus niet...
 
Nou, even los van het feit of hij schuldig is of niet, als ik hiervan verdacht zou worden in Peru en ik had alles en iedereen bij voorbaat tegen me, was ik ook zeker niet blijven zitten. Zo gek is dat dus niet...

Ja logische keuze... :passed:
 
Als er iets is gebeurd wat je héél erg moeilijk kan uitleggen in een ver buitenland maar je bent overtuigd van je onschuld... Dan zou mijn eerste gedachte zijn om zo snel mogelijk de NL-se ambassade binnen te rennen.
 
Nu `t ie inmiddels bekend heeft hoeven we elkaar in elk geval niet meer van Televaag journalistiek meer te beschuldigen. Dat hij niet de meest ideale schoonzoon was wisten we trouwens allemaal al.
 
Hier is de webpagina inclusief video in het Spaans:
http://elcomercio.pe/noticia/491307/

Hier is die erg beroerd in het Nederlands vertaald door Google:
http://translate.google.com/transla...p://elcomercio.pe/noticia/491307/&sl=es&tl=nl


niet zomaar worden beschuldigd. En terecht wordt daarbij de vraag gesteld waarom dat bij Joran kennelijk wel mag.

Omdat hij het gedaan heeft en dat wisten we bij Natalee Holloway ook al.

Mag lijen dat hij nu eindelijk eens besluit om daar ook alles van uit de doeken te doen.
Zou best sympathiek zijn..vooral voor haar familie en zo....sarcasme knop uit.
Best bizar trouwens dat hij gewoon rondloopt met een laptop met allerlei info over Holloway.
Schijnt een trekje te zijn van serie ,moordenaars om persoonlijke dingen van hun slachtoffers bij zich te houden.
Om dat op je computer te zetten is zeker de moderne versie.

Slaap lekker Joran

155421.jpg
 
Last edited:
Schijnt daar in die Castro Castro gevangenis niet zo'n Landal Greenparks te zijn zoals bij ons. Op mensenrechten sites staat dat de meeste vrouwen- en kindermoordenaars en -verkrachters als daar door de gevangenen worden uitgebeend.
Ook Bubba's die zeepjes laten vallen onder de douche zijn daar geen uitzondering. De vader van het vermoorde meisje blijkt succesvol te zijn in de onderwereld, dus die zal vast wel wat vrindjes in de gevangenis hebben.

A place so nice, they named it twice.
Sterkte.
 
Hmm blijkbaar heeft ie het toch gedaan. En wat heeft ie al snel bekend! Waarschijnlijk kreeg ie 220V door z'n ballen om 'm een handje te helpen met praten. En terecht.

Nu ze toch bezig zijn, kunnen ze 'm wellicht ook vragen hoe dat ook al weer zat op Aruba.

Had ik het toch fout, en dit werpt natuurlijk een compleet ander licht op de Holloway-zaak!
 
Hij zou weten waar het lichaam van NH ligt. Zou de moeder van NH er ook al mee "gechanteerd" hebben, voor het sommetje van $25k.

Als je alle media berichten zo aanhoort was misschien de term randdebiel voorbarig maar naar het nu lijkt terecht.
 
Vond het al zo weinig.

Las laatst nog ergens in de commentaren van één de dagbladen dat ene Julio en Joran maar een vluchtje moesten gaan maken. Tsja.....
 
Ik hoorde net dat Carglass aan het proberen is om joran uit de gevangenis te krijgen. Ze zijn bang dat zijn sterretje niet meer te repareren is....
 
Back
Top