Hoe ziet jouw werkdag eruit?

25kts autoland is alleen LWMO condities. de 744 kan wel degelijk tot 30kts auto geland worden. En bij sommige maatschappijen autoland tot 35kts.

Mijn KLM verleden beperkt zich gelukkig tot MST-AMS en AMS rond de kerk op een 2 motorige brommer. is koosnaampje btw.
Heb nooit bij de KLM gesolliciteerd sorry!! Had al gelijk door dat dat nix voor mij was, maar dat is uiteraard persoonlijk.

En voor de duidelijkheid ik vlieg ook PAX, niet veel gelukkig, dus weet wel degelijk de voordelen en nadelen van vracht tov PAX.

k.
 
Het kan aan mij liggen maar volgens mij had niemand het hier over de voor- en nadelen van pax.
 
Maar ik buig voor jou Nosig, jij almachtige europa brommerpiloot!

Ik denk dat jij een gat in de lucht springt als je een baan aangeboden krijgt op het rechterstoel van het brommertje van Nosig.

with kind regards,


Urfali



P/S als je mij terug gaat afzeiken hou rekening mee ik rij een motor en geen brommer :grijns:
 
Last edited:
ik snap het al.. niet zo vies folbert. haha

maar inderdaad.. laten we elkaar in de waarde laten.

Nosig is heel gelukkig bij KLM wat hem veel moeite heeft gekost om daar te komen. en jij kliko vliegt bij een andere mooie maatschappij waar ik ook heel veel respect voor he, want om daar tussen te komen is niet makkelijk. zelf zou ik ooit best heeeel graag daar willen vliegen. kun jij mij pmen hoe dat in zijn werk ging? ook met oog op icao licence.

Groeten
 
Ik denk dat jij een gat in de lucht springt als je een baan aangeboden krijgt op het rechterstoel van het brommertje van Nosig.


ehh,

Het maakt niet uit welke maatschappij het is, ik denk niet dat je verhuizen van linkerstoel 747 naar rechterstoel Embraer een vooruitgang kan noemen, meneer.
 
ehh,

Het maakt niet uit welke maatschappij het is, ik denk niet dat je verhuizen van linkerstoel 747 naar rechterstoel Embraer een vooruitgang kan noemen, meneer.

O jawel hoor maatschapij maakt degelijk wel uit.( size does matter baby :eek!: )
 
wordt dit langzamerhand de volgende bullshit topic..

nuttige info zou welkom zijn. met betrekking tot de werkdag van een piloot en advies voor Haydar. Al hebben hem al veel advies gegeven.. maar we dwalen af merk ik.

Back to topic.

groeten
 
Nou, Urfali, CX is wat mij betreft toch wel het pareltje der luchtvaartmaatschappijen (AF buitengelaten natuurlijk :grijns:).

Serieuze mode aan.

Waar gaat dit gezeur eigenlijk over? Nosig vliegt dacht ik tegenwoordig linkerstoel op de E190 en verdient wat mij betreft evenveel respect als Kliko die op de linkerstoel van de 742 heeft gezeten en nu op de 744. Sterker nog, iemand op de linkerstoel van een 74 staat wat mij betreft op dezelfde hoogte als iemand op de linkerstoel van een SF340. Je hebt allemaal hetzelfde brevet, en daar draait het toch om?

Serieuze mode uit.

Waar is Haydar? Heeft zijn vriendin hem nou ook al verboden om Airwork.nl te bezoeken ? :grijns:
 
kliko heeft een mooie baan, nosig heeft een mooi baan. En als je dat nou gewoon van elkaar respecteert en elkaar niet gaat afzeiken...;)
Een discussie is een ding, elkaar afzeiken vind ik persoonlijk erg onrespectvol..

EDIT: julien was me net voor, ongeveer zelfde verhaal
 
En Nosig btw komt uiteindelijk ook wel op de linkerstoel van 74 of iets dergelijks.

Alleen de weg via klm is langer, maar dat maakt niet uit. Ieder zijn keuze.

Respecteer elkaars geluk nou eens. Het lijkt hier wel een grote pikken contest. Wie heeft de langste.

Laat de één gelukkig zijn bij de één en de ander bij die maatschappij.. Je mag uberhaupt al van geluk spreken dat je al een vliegende baan heb.
 
ehh,

Het maakt niet uit welke maatschappij het is, ik denk niet dat je verhuizen van linkerstoel 747 naar rechterstoel Embraer een vooruitgang kan noemen, meneer.


Blijkbaar wel, een groot aantal vliegers bij KLC ( op de F50 ) heeft ICA gevlogen op een widebody bij oa Martinair, Arkefly, Brussels en zelfs Lufthansa..........

Ook genoeg jongens die B747 gevlogen hebben......
 
Kinderachtige mode aan.

Nou ik vlieg A330 bij Air France, onze stewardessen zijn ware pornosterren en van flying skills heb ik nooit gehoord! Beat that!
 
Back
Top