Hoe staat Ryanair hiervoor open

vriendelijk :biertje:

Nee niet zo vriendelijk, nee.

Waarom moet ik vriendelijk gaan doen tegen iemand die zich voor wil gaan doen als een collega, terwijl hij zichzelf nog niet eens aanstaand collega mag noemen, omdat hij zo nodig in de cockpit wil zitten tijdens de vlucht, want dat lijkt hem wel tof.

Grote kans dat hij gesnapt wordt en er vervolgens bij Ryanair helemaal niet meer ge-jumpseat/ge-dead head kan en mag worden.
Laat dit nou net één van de weinige voordelen voor vliegers zijn bij dit bedrijf.

Ik heb geen zin om te moeten betalen voor tickets bij mijn eigen maatschappij als ik moet commuten, omdat een of andere snotneus denkt dat hij zich wel kan voordoen als vlieger zodat hij 'leuke' foto's kan maken..

Nee, dan ben ik niet echt vriendelijk.
 
Nee joh, ik zou het gewoon proberen als ik jou was!

Als ik, JC of Kroket dan voorin zit, schrijven we zelfs je naam ff op voor de Training Department. Kan je een baan bij RYR wel op je buik schrijven én heb je waarschijnlijk een ban for life op alle onze vluchten.


Aah kijk aan. Lekker agressief sfeertje daar bij ryanair. Zo ga je natuurlijk met je "gasten" of moet ik zeggen "vee" om. Betalen jullie eigenlijk zelf ook al voor een glaasje water? En zijn de betaalde WC's al ingevoerd?


Weer problemen op Ryanair vlucht
Een vliegtuig van de Ierse prijsvechter Ryanair heeft een voorzorgslanding moeten maken in Madrid. Het toestel had problemen gekregen tijdens een vlucht van Beauvais in Frankrijk naar het Canarische eiland Tenerife. Wat er precies mis was, is niet bekend. Na een reparatie kon het vliegtuig met 3 uur vertraging de reis voortzetten.

Zaterdag moest een toestel van Ryanair al een noodlanding maken in Barcelona. Tijdens een vlucht van Bristol (Groot-Brittannië) naar het Spaanse Reus had het vliegtuig motorproblemen gekregen. Afgelopen donderdag raakten drie Ryanair passagiers gewond door turbulentie tijdens de landing op Mallorca. Dat vliegtuig was opgestegen in Weeze, net over de grens bij Noord-Limburg.


Waar houdt het op? "Afgelopen donderdag raakten drie Ryanair passagiers gewond door turbulentie tijdens de landing op Mallorca". WTF? Lopen er tijdens turbulentie en tijdens landing mensen rond? Geen seat belt sign? slechte crew?
 
Mehahah Raptor, wat een lachertje. Controleer je bronnen (en Luchtvaartnieuws / Televaag / Nu.nl / ikleervliegen.nl etc zijn geen bronnen)
 
Ik zeg we hebben een nieuwe trol, een student journalistiek op zoek naar een mooi inside verhaal.

Anyway, kom gerust aan boord, koop een ticket van EIN-STN en ga een dagje shoppen in de buurt. En dan weet je hoe onze dienstverlening is, let vooral op de verlichting boven je hoofd welke aan en uitgaan, behalve no-smoking natuurlijk.

Kies vooral een dag zoals st-cumulus (zwevers weten wat ik bedoel) dan kan je ervaren dat boeing ook graag opgezogen wordt door thermiek en later ook in een daalgebied terecht komt ... eveneens kan dat een turbulentie experience genoemd worden. Komt meestal tussen de 1500 en 4500 feet voor ... goh is dat niet vlak voor de landing ... Welcome on board dude
 
Achja,
KLM is het veiligst, want daar hoor je nooit iets van. 117 kisten.
Ryanair is onveilig, want daar hoor je altijd iets van. 294 kisten.

Als dat lampje brandt, is het geen garantie dat iedereen dat ook echt heeft.
"Welcome on another on-time flight etc, please keep your seatbelts fastened"
KlikKlikKlikKlikKlikKlikKlikKlikKlikKlikKlikKlikKlikKlikKlikKlik, halve kist heeft zijn riempjes al los.
Als jij door het raampje kijkt, zeg 1cm van het plastic af, en door turbelentie bots je daar tegenaan?

'two cabin crew and a passenger received minor injuries in the encounter and were treated a Palma Mallorca's Airport.'(Avherald, kun je toch wel iets meer vertrouwen)

Tadaaa, 2x FA en 1 ongelukkige die wellicht iets tegen zich aankreeg of iets anders.
 
Het is erg lullig dat de piloten, maintenance, nu ook nog eens de deksel op hun neus krijgen voor de "onveiligheid" bij Ryanair.

Die O'Leary is natuurlijk een enorme idioot, dat mag wel duidelijk zijn. Onderhandelen bestaat bij hem niet. Dat zijn ze nu zo enorm zat in Spanje dat het nu een soort van "payback time" is. Bij het minste of geringste wordt Ryanair weer als onveilig beschreven. Want zo kunnen ze Ryanair het hardst terugpakken. De passagiers laten denken dat Ryanair niet veilig is en daarom wegblijven.

Je hoeft alleen naar naar het safety record te kijken en je komt te weten dat dit natuurlijk complete onzin is.

Over die fuel Maydays. Allen uitgeweken met meer dan 4 ton aan peut. Maar net even niet correct geïnformeerd over het feit dat er minder controllers aanwezig waren in VLC waardoor er minder frequent vliegtuigen konden landen. Ryanair of de Spaanse ATC? Zeg het maar...

Een groot gedeelte van de luchtvaart ziet Ryanair liever gaan dan komen dus dit was uiteraard een keer te verwachten. Allemaal door die clown uit Dublin.
 
Back
Top