Help! Ik ben aangenomen, maar ik kan niet beginnen!

Mensen bedankt voor de reacties.

Ik weet zelf ook dat ik eerst deze vakken moet behalen wil ik aan de opleiding beginnen. Ik vroeg me alleen af of er meer mensen waren die dit ook hebben meegemaakt.

Ik ga even goed lezen wat er staat op de sites die jullie mij hebben aangeraden!

@ Flash 2002: Ik neem niemand in de zeik kerel!
 
@ Flash 2002: Ik neem niemand in de zeik kerel!

Alleen jezelf als je nu aan een vliegopleiding gaat beginnen zonder baangarantie, dus niet bij Stella maar bij een sponsored cadetscheme van een maatschappij..

Lees alles eens rustig door en kom daarna met je mening, ben namelijk zeer benieuwd :biertje:
 
Het mag nu wel duidelijk zijn dat de drang om bij Stella piloot te worden(op dit moment met zijn situatie)van Quaresma27 niet uit de lucht is te blazen.
 
Stella topic : check
Roze bril aanwezig: check
Chips in de kast: check
Bier staat koud: check


:)

zou ook nog willen toevoegen:
winnend staatsloterij lot: check.

Get real, je staat straks met ik weet niet hoeveel lieden aan dezelfde poorten te rammelen. En dan wordt het cherrypicken voor de maatschappijen. Tenzij je zoals bij AA voor een habbekrats aan de slag gaat NADAT jezelf nog een kleine 20.000e heb neergelegd voor een type.

Als je jezelf toch in dit gat strort, kan je maar beter zorgen dat die gouwe 27,5 mil. rakker zo over de afsluitdijk in jouw vissekommetje duikt.
 
Temperature check please voordat ik aanschuif ;)

Als het de nieuwe grolsch blikjes zijn dan heeft het een blauwe strip! ;)

grolsch-meter-156x300.gif


On-topic:

Stap 1: Laat je ogen nakijken. Zijn ze goed? Volg stap 2.

Stap 2: Haal je Natuurkunde en Wiskunde (zonder deze vakken is het extra hard aanpakken) Gehaald? Volg Stap 3.

Stap 3: Ga informatie inwinnen bij scholen MAAR lees vooral het forum goed door! PS: Er zijn geen baangaranties op dit moment. Kijk naar reputatie, uitstraling, kosten etc. Een school gekozen? Volg Stap 4.

Stap 4: Ga selectie doen en hoop het beste!

Wat je ook doet, denk er eerst goed over na! Uiteraard snapt iedereen dat je het graag wilt maar het moet ook rendabel zijn. Als je vader de opleiding cash kan betalen ziet het er natuurlijk allemaal erg rooskleurig uit.

-Menthu
 
Zoek een sponsored opleiding; Airfrance, Lufthansa etc. Iets anders zou ik nu in elk geval niet proberen..
 
Ja, en daar willen ze graag iemand toe laten zonder medical, met HAVO en ook nog 4 onvoldoendes.
Tuurlijk wel joh! Positief denken bij die wannabee topics! ;)

Zo, ik heb in LUX in de supermarkt blikjes Heineken gekocht, chips erbij en genieten maar weer van het zoveelste "I am a dumb fuck and I wanna blow 150K" topic! :D
 
Kom ik ff naast je zitten. Gaan we daarna bij Onassis z'n nieuwe huis BBQ-en.

Feitje over Overload: Overload maakt verreweg de beste BBQ burgers ter wereld.
 
de quote
[/I am a dumb fuck and I wanna blow 150KQUOTE] in combinatie met Stella komt me toch wel verdacht vaak voor....:biertje:

Ja, en daar willen ze graag iemand toe laten zonder medical, met HAVO en ook nog 4 onvoldoendes

Aaahh, dat is het dus! Mensen die dit dus nog steeds niet snappen hebben gewoon een bord voor hun kop EN 4 onvoldoendes!
 
:biertje: Schuift aan op de bank naast overload.

:kerst: Shit, ik geloof dat ik ook een vliegschool begin man. Er zijn vast genoeg van die wannabees die een beetje sinterklaas/kerstman voor ons willen spelen als we beloven dat ze bij ons voor 90.000 euro een volledige vliegopleiding kunnen doen. Dan sturen we ze vervolgens wel door naar Stella.

Huh? Hoezo een probleem dat Stella 150.000 euro wil hebben? Dat doen we gewoon net als consultancy bedrijven die een europesche aanbesteding winnen. Oh, wil je ook nog een brevet, dan moet je nog even X euro extra aftikken. Oh, je wilt ook nog vliegen? Tja, dan moet je nog even Y euro extra aftikken. De uiteindelijke kosten laten we per wannabee oplopen tot 175.000 euro en als ze dan geen baan vinden, zeggen we dat dat de schuld is van Stella. Vervolgens geven we ze dan een baan garantie voor 25.000 euro, waarvan we dan lekker gaan vissen en als ze dan na 2 jaar nog geen baan hebben, geven we ze 15.000 euro terug. :kerst:

Toch weer leuk snel verdient... 10.000 euro en 2 jaar rente over 25.000 euro... Dat is toch snel 12.500 euro.. Gewoon voor een los verhaaltje over dat we een beetje met maatschappijen gaan praten.. :haha:

[end-of-silly-modus]

[Edit]
Toch nog ook even een serieus stukje commentaar:

GA MET JE VADER PRATEN. Die zit in deze business, dus die moet ook snappen/weten dat dit een risicovolle investering is. Als je vader zo dom is om niet voor te stellen om eerst eens een medical te doen, laat dan maar zitten....

Lees verder minimaal de volgende onderwerpen op dit forum _AANDACHTIG_ door en let even op wat er serieus bedoeld is en wat volslagen sarcastisch is.

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=11059

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=10629 (Let op: De titel van deze draad is door de TS echt sarcastisch bedoeld!)
 
Beste mensen,
Ik heb vorig jaar examen gedaan gedaan voor mijn HAVO, ik ben helaas gezakt met 4 onvoldoendes binnen mijn profiel. Het waren de volgende vakken:
Aardrijkskunde -
Geschiedenis -
Wiskunde -
Economie (behaald in januari)

Deze laatste (economie) heb ik behaald in januarie (VAVO Pilot), er blijven er nu 3 over.

Zo echt hard gewerkt hoor! Je had net zo goed even dat jaar over kunnen doen, in case you missed it de examens zijn net weer achter de rug!

Dit geeft echt aan dat jij super gemotiveerd bent! 1 vak gehaald in 12 maanden!

Ik heb van Stella begrepen dat ik Natuurkunde MOET behalen om hieraan te beginnen, dat willen de luchtvaartmaatschappijen. Nu heb ik veel op het forum gelezen hierover, en heb veel informatie kunnen vinden. Helaas is mijn probleem zo groot dat ik echt een eigen topic nodig had.

Je probleem heet: gebrek aan motivatie!
Btw als je echt zo graag piloot wil worden waarom heb je dan het verkeerde profiel gekozen?

Ik doe in Augustus herexamen voor Aardrijkskunde/Geschiedenis. Als ik 1 van deze twee heb behaald is het in principe voldoende, want ik MOET Wiskunde ook behalen en Natuurkunde. Dan zou ik uiteindelijk 1 onvoldoende binnen mijn profiel hebben. Het liefst haal ik ze beide, dan is het meteen goed opgelost.

Dus 1 onvoldoende is niet erg? Lekkere instelling, zeker ook tevreden met zesjes heb je iig niet te veel gedaan!

Voor Wiskunde heb ik geen (VAVO Pilot) kunnen volgen, dit omdat mijn schoolexamencijfer een 4.8 is, en deze moest een 5.5 minimaal zijn om aan de VAVO Pilot te kunnen beginnen.

Waarom kon je je examen jaar niet gewoon overdoen? Je hebt nu een jaar verloren om 1 vak vavo pilot te doen! De rest doe je in augustus dus je had al 2 maanden klaar kunnen zijn!

Ik zit dus met het probleem dat ik Wiskunde over een jaartraject moet behalen, en Natuurkunde Certificaat moet behalen. En ik wil het liefst op de dag beginnen dat ik ben ingedeeld.

Ik zou het echt waarderen als ik geholpen kan worden. Het is echt een groot probleem.

Een probleem wat je zelf veroorzaakt hebt. Ik hoop dat ze bij stella voet bij stuk houden en jou niet zonder natuurkunde laten beginnen! Ben echter bang dat ze snel 100.000 euro uit je zak zullen slaan zelfs zonder diploma.

Tot slot heb ik nog een probleem met me ogen. Ik heb een staar, en cilinder. Ik heb begrepen dat je bij cilinder maximaal -2,00/+2,00 mag hebben, ik zit gelukkig binnen die waarden (ene oog = -1.25 en de ander + 1,50).
Mijn staar zal volgens mij wel een probleem moeten zijn, heeft ieman dhier ervaringen mee?

Alle info is welkom!

Je staat op het punt een ton uit te geven aan een studie zonder baangarantie bij een school die bekend staat als geldgraaiers, maar 500 euro voor een medical is teveel?

Je neemt me in de zeik! Kan me niet voorstellen dat jij serieus piloot wil worden, jij denkt veel geld vs weinig werk, wijven en snelle auto's! Nou dan kom je bedrogen uit jochie!

Alsjeblieft ik ken mensen met echte problemen die serieus piloot willen worden! Het enige probleem hier is dat jij geen werk wil verzetten!
 
jij denkt veel geld vs weinig werk, wijven en snelle auto's! Nou dan kom je bedrogen uit jochie!

Heb jij dit niet Flash? :haha:
Heren, de bank staat buiten en klaar voor bezetting. Iemand op dit forum neemt een loopje met ons, want dit kán gewoon niet kloppen.

Beer trekt een biertje open en wacht op het vervolg...
 
Back
Top