help graag nu:S

Ah, Beterschap! Het maakt niet uit wat je nu doet hoor, het gaat erom wat je straks gaat doen. Ga lekker zweefvliegen volgend jaar en misschien kan je als je hard werkt naar de HAVO ofzo. Als je echt naar de luchtmacht gaat betalen ze je opleiding. Wil je verkeersvlieger worden, dan kost het veel geld.
 
haha wel stoer hoor dat je dat wil!!

ik zou zelf niet in een straaljager willen denk ik... gaat véééééls te hard voor mij :1855:

hou het lekker bij verkeersvliegen.... :)

nou veel succes he goed je best doen op school ;)

ik ben trouwens ook op de mavo begonnen en toen heb ik na de mavo de havo gedaan... en nu studeer ik ook voor piloot ... ik weet zeker dat jij dat ook kan!!!

doeii
 
ja, maar als ik dat wil moet ik volgens mij ook een militaire opleiding volgen ofzo....
 
Precies, en wat ik al aangaf; het is even zuur, maar doe goed je best op school! je kunt nog makkelijk doorstromen naar de HAVO !

Succes, en ik zie je wel over een jaar of 10 met je F16 naast mn raam hangen als we te sloom reageren op de radio over dutch airspace :)

FD
 
Ha ha precies.
Ik heb ook eerst Havo op mijn sokken gedaan (lees: absoluut niks aan school gedaan)
Om daarna aangenomen te worden bij de NLS en me eigenlijk toen pas te realiseren dat ik ook bij de Marine
kon gaan vliegen.
Dat ik nu een civiel brevet heb met een type rating is tot
daar aan toe. Niet dat ik daar spijt van heb.
Absoluut niet, in tegendeel zelfs. Maar dat is voor iedereen anders.

Succes.
 
je hebt helemaal geen opleiding nodig...Ik ben ook zo dom als het achtereind van een koe en vlieg in een widebody de hele wereld over. Koop een greencard van mij of FD, of beter, trouw met FD als je 18 wordt en kom maar richting de VS. He needs the attention and will treat you as a princess..!!
 
Nooit gedacht dat ik deze ooit nog van stal zou halen, maar deze is voor jou FD!:D




finley.gif

FD en Apollo
 
morning babe -

Someone once asked me, "Have you ever fallen in love?" Then I answered, "Of course, once." Then they asked me another question: "Did it hurt?" I thought of you and told them "Yes, very much".
 
Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman
C'mon ben best een lekker ventje.....

ja nog ff he <_<dit gebeurt al bij de gedachte:eek!:
 
Ik kan ook maar één ding zeggen en dat is als je het wil bereiken, en dat wil je dan leer je nu hard, ga je over een paar jaar door naar de Havo, meld je aan bij de luchtmacht en ja...
Als je het echt echt wil dan lukt het vast wel!

Ik beloop nu trouwens het zelfde padje, ik doe nu vmbo-tl ga volgend jaar Havo doen en dan de KLS of EPST proberen.:rt: ;)
 
Back
Top