help graag nu:S

Ahjoh, om 9 uur naar bed gaan heeft toch ook geen zin. Ik moest rond die leeftijd ook om 9/10 uur naar bed, lag ik altijd zo'n 2/3 uur wakker, schiet je ook niets mee op. Ik zou zeggen, als je toch laat naar bed wilt/gaat, gebruik dan de avond om te leren zodat je later naar de havo kan :)
 
Tsjemig! kijk je nu al naar al die rotzooi ? Ik ook maar dat is een ander verhaal. Ja ik kijk ook naar desperate housewifes, Im secure enough about myself to admit it !

Mn collega's hierboven hebben overigens wel gelijk! We weten allemaal dat je geen klein kind meer bent, maar ik ga er vanuit dat je in de 1e of 2e zit ? Probeer ff door de zure appel te bijten (en serieus) goed je best te doen op school ! je kunt denk ik nog makkelijk doorstromen naar de HAVO en zodoende daarna aan een vliegopleiding beginnen.

Begon zelf ook op het VWO maar op mn 15e zat ik op de MAVO. Begon toen door te krijgen dat ik op die manier nooit piloot zou worden, dus heb op mn 16e HAVO in een jaar gedaan voor volwassenen (nadat ik op mn fietsje stapte om vrijstelling van de leerplicht af te dwingen bij mn lokale leerplicht ambtenaar zodat ik volwassen onderwijs kon volgen) en ik liep op mn 18e met mn eerste CPL (beroeps vliegers bewijs) in mn broekzak.

Als ik het kan kan jij het zeker ook! in jezelf blijven geloven, niet teveel in de problemen komen de komende paar jaar met drugs en jongens, en alles er voor geven!

Tot over 10 jaar in de cockpit!
FD

En ik gebruik MSN niet zoveel meer, dus heeft weinig zin om je toe te voegen. Plus dat ik altijd een jaloers stel oogjes heb die over mn schouders mee gluren :) maar stel gerust al je vragen hier! er lopen hier een hoop jongens en meiden rond die klaar zijn (of bezig zijn) met hun opleiding en je kunnen helpen met je vragen!
 
Misschien is het overigens slimmer als je je MSN adres hier weghaalt. Er lopen een hoop idioten rond op het Internet. Niet zozeer op deze website (los van een paar :grijns: ) maar wel op het Internet.

Zoals ik al zei, je bereikt zowieos een groter publiek hier als op MSN, dus stel al je vragen maar aan ons :)

FD
 
mocht je ooit piloot worden kijk dan uit voor zulke piloten als FD. Als je met hem op een overnight bent......

FD is de grootste versierder die er rond loopt!



maar ff on topic.

Zo als iedereen al zegt, gewoon goed leren en je best doen.
Het enigste nadeel is dat het een dure opleiding is en je moet op dat moment echt kijken of het haalbaar is. De banken staan tegenwoordig niet meer in de rij om je een krediet te verstrekken voor een vlieg opleiding.
Maar het belangrijkste is gewoon volhouden!

succes en niet voor 21 uur op bed ! :D
 
Viper kan er ook wat van hoor... Als ik al die verhalen hoor van de stessen in oostenrijk.. nou nou nou

Viper en ik komen gewoon van een goed jaar.... ;)
 
Kolere FD! Eerst zelf de beest uit lopen hangen en nu iemand anders adviseren dat ze der best moet doen??? Haha! Apollo, luister goed! Ga gewoon lekker genieten van je schooltijd en pubertijd. Ga zweefvliegen en als de tijd er rijp voor is, ga je gewoon een volgende stap zetten naar de vliegerij! Succes!

Cheers!
 
Ben zelf de laatste die iemand het uitgaans leven niet zal gunnen (tenzij het mn zusje of dochter is, die blijven aan de ketting tot hun 27e), maar als ik me bedenk hoevaak ik aan het randje hing tussen mn school afmaken en in de problemen komen....

Nee, met mn didactische vermogen is niks mis (Wist wel dat die saaie FOI lessen ergens voor goed zouden zjin), ik blijf bij mn bovenstaande advies.

FD

*linkingirl4u, geen zorgen heb geen kinderen.
 
aha jullie zijn een gek stelletje:p: :p: :p: :p: :p:

grey's antomy ofzoiets is iets met ziekenhuis gedoe, best coowl hoor, moeten jullie ook wel eens kijken;)

en 1 probleem als iemand hier post krijg ik steeds mails:S:confused:
 
Back
Top