help graag nu:S

A

Apollo

Guest
ik ben nmog maar 13, maar ik weet al zeker dat ik piloot(vrouwelijke) wil worden straaljager piloot, maar ik heb veel te lage opleiding wat moet ik doen!!!!!!!!!!!:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
 
1) Eerder naar bed gaan
2) Goed je best doen op school
3) Minder GTST en OWNM kijken
4) over 5 jaar FD bellen
5) blijven geloven in je droom en alles er voor doen! Je bent 13! wereld staat voor je open. Als jij denkt dat je het kan bereiken, dan kun je het ook! gewoon er voor gaan!
 
De meeste 13 jarigen gaan op schooldagen rond negen uur naar bed. Dat is overigens ook beter voor je prestaties op school en die zijn heel erg belangrijk als je piloot wilt worden. Op jouw leeftijd heb je ongeveer 10 uur slaap nodig.

Niet roken, niet drinken niet te harde muziek. hard leren. Alles over vliegen zien en lezen. Ik zat op jouw leeftijd al een beetje in ATPL boeken te neuzen. Begreep natuurlijk niet alles, maar wel een gedeelte. Op je vrije dagen naar het vliegveld en vragen of je mee mag met iemand van een vliegclub. Voor je verjaardag een proef les nemen om te kijken of je het leuk vindt.

Succes!
 
Niet luisteren Apollo! Top Gun is een film voor iemand van jou leeftijd en daar mag je best eens naar kijken maar als je ouder wordt, is het gewoon een z..d film! Verder gewoon veel lol maken (en dat gebeurd meestal NA 9 uur 's avonds !!) dus laat je niet met een kluitje in het riet sturen dat je vroeg naar bed moet! Volgend jaar word je 14 en mag je zweefvliegen. Wordt lid van zo'n club en je merkt dan vanzelf dat je gewoon moet doen wat je leuk vindt!

Cheers!
 
gewoon veel lol maken (en dat gebeurd meestal NA 9 uur 's avonds !!)

Je gaat me toch niet vertellen dat je het normaal vind als iemand van dertien op een schooldag na negen uur 's-avonds nog uit gaat of wel????
 
Slambam! herhaal dat nog eens!, alsje 14 bent mag je al in zoon zweefvlieftuigje:eek:
 
Yep, als je 14 bent mag je zweefvliegen, maar officieel nog geen bier drinken, maargoed...als je idd WEL om 9 uur naar bed gaat, zoals Overload altijd braaf deed toen ie 14 was, zul je waarschijnlijk idd tot je 16e nog niet gaan stappen. ook op zweefvliegclubs vloeit noooooit bier en gaat iedere jonge leerling braaf om 9 uur naar bed. Zweefvliegen kost pak weg 500 euro per jaar.

Cheers!
 
Overload bleef best wel eens op. Maar niet door de week. Zeker als Apollo al aangeeft een te lage opleiding te doen, kan ze zich beter daar op concentreren dan op laat opblijven. Haar eeste post is op een door de weekse dag om half elf gepost. Dat is toch niet normaal of wel?
 
Back
Top