GVSS data KLS

Volgens mij is het zo dat ze bij de GVSS vooral naar je progressie kijken die je boekt.
Als jij van te voren al wat uren op een simulator hebt, zal het voor jou moeilijker zijn om veel progressie te boeken.
 
Als je je zekerder voelt om simulator eerst te doen zal ik dit zeker doen! Je moet sowieso altijd binnen bepaalde marges vliegen dus het is altijd handig dit extra uurtje wat je pakt! Ga echter niet 6uur op simulator vliegen gewoon een uurtje ofzo.
 
Ik heb me hotel al geboekt. Tip om dit miss ook al te doen aangezien 23juni Assen TT is en ongeveer alle hotels belachelijke prijzen gaan vragen! Ik zit in Hampshire Hotel - Plaza Groningen +/- 240euro excl. ontbijt (2kamers nog te boeken). Voor degene die hotel in de buurt hebben ik ben met de auto :p

Hotel Mercure kan bijvoorbeeld alleen nog maar geboekt worden van 20 t/m 22juni aangezien 23juni alle kamers al weg zijn (voor belachelijke prijze trouwens 175euro 1 overnachting).
 
Ik mag van 23 tot en met 26 mei :), wie nog meer?
Groetjes

Lady777 puur uit nieuwsgierigheid. Hoe heb jij je voorbereidt op de GVSS?

Heb je een simulator training gedaan? Extra documentatie gelezen buiten het blauwe boekje om (zoals Oxford Basic principles of flight oid)? Droogvliegen?
 
Lady777 puur uit nieuwsgierigheid. Hoe heb jij je voorbereidt op de GVSS?

Heb je een simulator training gedaan? Extra documentatie gelezen buiten het blauwe boekje om (zoals Oxford Basic principles of flight oid)? Droogvliegen?

Lezen, airwork en meevliegen :).
Hoe gaan jouw voorbereidingen?
 
Back
Top