Friedrichshafen 2012 icm Airwork Borrel

Zou me ook erg leuk lijken, ook om eens wat Airworkers te ontmoeten, en je leert natuurlijk ook een hoop tijdens de vlucht(en) is nooit weg natuurlijk.( in het kader van mijn PPL waar ik nu mee bezig ben) Hoe meer kennis hoe beter vind ik.

Helaas zit ik gewoon nog op school..
 
:duh:

Ik destijds ook ;)

Maar als ik 'n vluchtje (had m'n PPL op m'n 17e) kon/mocht ..., ff niet :biertje:

Haha ja, ik heb ook nog ouders, en die zullen dat niet zomaar toestaan. ;)
Een dagje van school wegblijven is geen probleem, dat is gemakkelijk weer in te halen. Maarja, die ouders he..:D
 
Met 150 knopen in een full IFR kist vliegen met een heerlijke lunch tussendoor naar een show met allemaal vliegtuigen! Ik zou het wel weten. Kan je het niet aanmerken als excursie? Daarna schrijf je er een opstel over ofzo.
 
Misschien dat als ik dit eerder wist dat er nog wat te regelen viel, maar niet op de ochtend van vertrek zelf. Ik zou dolgraag meegaan, maar wat niet kan, kan niet. Simple as that.

Dit jaar komt er nog een AW borrel toch? Misschien handig dat ik daar ook heen ga, dan ken ik de personen achter de forumnamen, en weten jullie ook wie ik ben. Wie weet vinden jullie mij een of ander stom snotjong dat niet weet waar hij het over heeft, en dan zit je daarmee opgescheept :D

Dus ik wens jullie bij deze veel plezier! ;)
 
Ook voor snotjongens zijn er briefings ;)

Get In
Strap In
Shut the f*ck up; and
Don't touch anything
 
Had ook wel willen gaan! Kunnen de mensen die gegaan zijn een trip reportje maken met foto's? Zo kunnen de thuis blijvers toch een tikkeltje mee genieten
 
Wazz errg gzellig vnaavond. Lkrree bierrrr en weinwaz lekkuuhhhrrr... hips! Morruguh vvvliegtuguh kijkuuuhh...hihi...plaatjevan egeltjezzzbachhhggg: ImageUploadedByTapatalk1334792139.861363.jpg
 
Back
Top