Friedrichshafen 2012 icm Airwork Borrel

wsh

New member
Zijn er al plannen voor de Aero Expo 18-21 april?

Ik zou het wel gezellig vinden er met een aantal vliegtuigen naar toe te gaan.

groet

Willem
 
Ik zet het op de agenda, maar ik weet nog niet of het door kan gaan.
Dat hangt af van verschillende dingen, o.a. mijn werksituatie, het weer, enz.
In ieder geval bedankt voor de tip.
 
Op dit moment gaan we met 12 of 13 mensen in 4-5 kisten, waaronder wsh en een aantal andere airworkers. Weet jij al of je gaat Nazgul?

Als er nog mensen interesse hebben om zich aan te sluiten dan kan dat natuurlijk altijd. Wij gaan van 18 t/m 20 april. Het idee is om gezamenlijk te vertrekken van EHLE de 18e 's morgens, als je meer info wil PM me dan even.
 
Als ik een paar enthousiaste mensen kan vinden die iets van de kosten kunnen bijdragen wel...
vertrek wordt dan wel van EHRD.
 
Vanuit Maastricht gaan we met drie, misschien vier vliegtuigen die kant op van 18-04 t/m 20-04 maar alle stoelen zijn op dit moment al bezet..
 
Voor alle geïnteresseerden:

18 April vertrekt er een groep van 5 of 6 vliegtuigen vanuit Rotterdam en Lelystad met bestemming EDFE, Egelsbach. Hier wordt ge-lunched om 1200 uur LT.

Hierna vliegen we door naar EDNY waar we 's middags de beurs bezoeken.

Uit Beek zal er er ook een groep Airworkers met een aantal kisten naar EDNY vliegen onder de leiding van FlushRivet.

Eind van de middag/begin van de avond zal er een Airwork Borrel :biertje: worden gehouden ergens in Friedrichshafen. Wellicht dat iemand een idee heeft voor een locatie?
 
Voor alle geïnteresseerden:

18 April vertrekt er een groep van 5 of 6 vliegtuigen vanuit Rotterdam en Lelystad met bestemming EDFE, Egelsbach. Hier wordt ge-lunched om 1200 uur LT.

Hierna vliegen we door naar EDNY waar we 's middags de beurs bezoeken.

Uit Beek zal er er ook een groep Airworkers met een aantal kisten naar EDNY vliegen onder de leiding van FlushRivet.

Eind van de middag/begin van de avond zal er een Airwork Borrel :biertje: worden gehouden ergens in Friedrichshafen. Wellicht dat iemand een idee heeft voor een locatie?

Het slotsysteem is nu beschikbaar ! Vergeet niet een slot te boeken;

http://www.fly-away.de/en/aero/

De groep uit Maastricht komt binnen tussen 1100-1120 UTC (1300-1320 lokaal), mooi rond lunchtijd :)
 
de groep uit lelystad (en rotterdam) heeft slottijden 12:40-13:00 utc.

wat spreken we af voor de airwork borrel? flushrivet .. hier had jij een idee over toch?
 
de groep uit lelystad (en rotterdam) heeft slottijden 12:40-13:00 utc.

wat spreken we af voor de airwork borrel? flushrivet .. hier had jij een idee over toch?

Op het middenterrein zijn biertenten. Zullen we bij de meest noordoostelijke afspreken (tussen hal A5 en B3 dus) om 17.00 voor een biertje ? Daarna moeten we de stad in om in te checken in ons hotel, wellicht in de stad een hapje eten ???
 
Last edited:
@Immortal en FlushRivet

Friederichshafen heeft een kleine, maar leuke boulevard aan de haven met een aantal restaurants. Grieks, Thais, Italiaans en als je je best doet misschien ook Duits:)
Misschien iets voor na de beurs? Overigens een prachtig uitzicht vanaf de terrasjes. Als het weer een beetje meezit (of als je maar genoeg gedronken hebt) kijk je zo Zwitserland in.
 
@Immortal en FlushRivet

Friederichshafen heeft een kleine, maar leuke boulevard aan de haven met een aantal restaurants. Grieks, Thais, Italiaans en als je je best doet misschien ook Duits:)
Misschien iets voor na de beurs? Overigens een prachtig uitzicht vanaf de terrasjes. Als het weer een beetje meezit (of als je maar genoeg gedronken hebt) kijk je zo Zwitserland in.

We zijn twee jaar geleden op zoek geweest naar een leuke boulevard maar we vonden niets. Vorig jaar in een Argentijns steakhouse in de binnenstad terecht gekomen, ook niet slecht...
Blijkbaar is er dus wel een boulevard, reden genoeg om dit jaar nog een keer te speuren..:)
 
We zijn twee jaar geleden op zoek geweest naar een leuke boulevard maar we vonden niets. Vorig jaar in een Argentijns steakhouse in de binnenstad terecht gekomen, ook niet slecht...
Blijkbaar is er dus wel een boulevard, reden genoeg om dit jaar nog een keer te speuren..:)

Het is natuurlijk ook geen Costa del Sol! :biertje:

Ik vind "boulevard" persoonlijk een beetje ver gaan maar er zijn inderdaad voldoende eet- en drinkgelegenheden aan het water. Het is wat mij betreft meer een kleine haven en deze is ook redelijk eenvoudig te vinden. Ik ben dan ook bang dat datgene dat jij 2 jaar terug gezien hebt toch de desbetreffende "boulevard" is geweest... :)
 
Dit jaar ben ik helaas niet van de partij, al te veel thuis weg geweest met oa aankomend weekend een congres. Vorig jaar bij de vliegende boer geweest, was super en kan ik van harte aanbevelen, je kunt er naar toe rijden of vliegen.
http://www.zum-fliegenden-bauern.de/
 
Dit jaar ben ik helaas niet van de partij, al te veel thuis weg geweest met oa aankomend weekend een congres. Vorig jaar bij de vliegende boer geweest, was super en kan ik van harte aanbevelen, je kunt er naar toe rijden of vliegen.
http://www.zum-fliegenden-bauern.de/

Jammer dat je er niet bij bent ! Volgend jaar maar weer !
We hebben al slots op EDNY en een hotel in de stad, nu duimen dat het weer meezit :yeehaa:

Het is natuurlijk ook geen Costa del Sol!

Ik vind "boulevard" persoonlijk een beetje ver gaan maar er zijn inderdaad voldoende eet- en drinkgelegenheden aan het water. Het is wat mij betreft meer een kleine haven en deze is ook redelijk eenvoudig te vinden. Ik ben dan ook bang dat datgene dat jij 2 jaar terug gezien hebt toch de desbetreffende "boulevard" is geweest...

Zeer wel mogelijk dat we door het nuttigen van lokaal gebrouwen alcoholische verfrissingen de "boulevard" of wat daarvoor moet doorgaan, niet hebben kunnen vinden... Same player shoots again :1855:
 
Zijn er nog liefhebbers voor een retourtje Friedrichshafen vanuit Rotterdam? Er is nog een plekje beschikbaar. Woensdagochtend (morgen) heen en donderdagavond terug.
 
Back
Top