EPST Goede marketing, slecht product!

Blijkbaar leeft iedereen een beetje in zijn eigen interpretatie van de werkelijkheid en natuurlijk is dat voor ieder individu de waarheid. Daardoor zien ze ook niets anders dan hun eigen waarheid, wie er ook andere input geeft. Zo kunnen we eindeloos aan de gang blijven...

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!
Het wordt steeds mooier...ik denk dat ik er maar een biertje bij ga pakken! Dan kan ik van DIE waarheid in ieder geval nog genieten. PROOST!
 
En zo is het maar net:) De aanhouder wint :cool:
Proost trouwens :biertje: End of story:grijns:

Nou ja, end of story vindt ik wel wat jammer hoor. Zou graag je reactie hier willen lezen overeen maand of wat, nadat je alles afgerond heb en ook aansluit bij de sollicitatie-club.

Grote kans daarop immers, want al die honderden piloten in Nederland welke toch niet in buitenland willen werken, zorgen er natuurlijk voor dat jij buiten Nederland het voor het kiezen heb. Ik zou gewoon bij AirFrance gaan werken, kan je misschien later doorstromen naar KLM. Anders is Lufthansa passage of cargo als goed alternatief. Virgin Galactic zoekt trouwens ook vliegers voor dat nieuwe ruimteding, ze schrijven dat je ervaring nodig heb, maar weet zeker dat dat niet zo belangrijk is. Denk dat de scholen dit met me eens zijn.

Ik gun je het beste en hoop dat je meteen een week na je MCC al aan een TQ kan beginnen, maar mocht je ervaren hoe lastig het is, zal het zeer gewaardeert worden dat je dat in dit topic ook even komt vertellen.
 
Om het dan maar dichter bij huis te houden: uit de eerste hand is vernomen dat een bijzonder vooraanstaande maatschappij in EU (geheimzinnig doen hoort er bij blijkbaar;)) dit jaar nog en ook komend jaar enkele honderden vacatures gaat opvullen.

Zo geheimzinnig hoef je niet te doen het is algemeen bekend binnen de UK dat:
BA verwacht over de komende 5 jaar rond de 800 man te gaan aannemen.
BMIbaby een handvol mensen gaat aanemen in 2012 (als lufty ze nog een jaar geeft)
Easy en Ryanair nemen ook komend jaar weer genoeg betalende fo's aan,
Jet2 verwacht komend jaar rond de 100 man aan te nemen (iets minder als dit jaar)

Bovenstaande getallen waren echter van een maand geleden en zoals je weet kan dit binnen een paar dagen weer totaal anders zijn.

Wat het wel aangeeft, mocht er economisch geen grote negatieve verandering plaats vinden, dat er eindelijk weer wat beweging in de (UK) markt zit. Bedenk wel dat er heeeel veel werkeloze vliegers in de UK zijn die heel veel beter Engels spreken en meer kans op deze banen maken dan de Nederlandse Ab-initios, zelfs al heb je Oxford/EPST gedaan.
 
Last edited:
Back
Top