EPST fase2

PH-ILZ said:
Moeten nu Richard (2e 's ochtends) en Wesley ('s middags) beiden nog natuurkunde doen? Ik weet dat Richard wegens natuurkunde pas in augustus start. Maar Wesley, jij begint toch 28 juli?

Arne (doitsche froind) begint ook 28 juli. Ik begin zelf eind augustus. Ach, we zien elkaar toch allemaal wel in Oxford...:)

Nee ik moet nog even bewijzen dat ik wat van electrotechniek ken, dus heb pakketje meegekregen om te leren en dan overhoring! Even hard leren alvast! Maarre Phillip, jij staat ook op m'n lijstje van de 28 Juli starters?! Hoezo eind augustus pas?

Begint nu beetje door te dringen dat ik over 2 maanden gewoon in Engeland zit ipv hier :grijns:
 
Ahh... Recklezz...wij kwamen elkaar tegen na jouw goede nieuws. Van wie krijg je die overhoring dan? Of moet je de natuurkunde test opnieuw doen die bij de Compass hoorde?
Jij bent er dus bij de 28e? Gezellig.... We gaan er wat moois van maken!!

ciao
 
rogerrabbit said:
Ahh... Recklezz...wij kwamen elkaar tegen na jouw goede nieuws. Van wie krijg je die overhoring dan? Of moet je de natuurkunde test opnieuw doen die bij de Compass hoorde?
Jij bent er dus bij de 28e? Gezellig.... We gaan er wat moois van maken!!

ciao

Euhm denk dat je de verkeerde voor je hebt hoor :)
Ik moest vóór Dorien (blonde meisje) vliegen. Roger jij kwam toch voor de "herkansing"? "overhoring" is door Nol, waar ik ook mee gevlogen heb...
 
Leuk dat hier al mensen zijn voor 28 juli!
Moeten maar snel contact met elkaar opnemen, ik ken niemand nog van jullie. Groetjes, Twan
 
Hey Recklezz..

Heb dan inderdaad de verkeerde. Volgens mij haal ik wat mensen door elkaar. We moeten maar afspreken binnenkort, dan kunnen we beter kennis maken. Ik zal Nicole nog even mailen om te vragen wie het nu allemaal zijn voor 28 juli.

We mailen!

Gr. RR
 
Hey guys!

Grading op 18 mei:

- Arne (duits), Rogier (her) en Wesley (middagsim) 28 juli

- Philip(ochtendsim) en Richard (ochtendsim + nat. overhoring) 28 augustus.

Ik kan pas in augustus wegens mijn huidige baan.

Kan niet wachten!
 
PH-ILZ said:
Hey guys!

Grading op 18 mei:

- Arne (duits), Rogier (her) en Wesley (middagsim) 28 juli

- Philip(ochtendsim) en Richard (ochtendsim + nat. overhoring) 28 augustus.

Ik kan pas in augustus wegens mijn huidige baan.

Kan niet wachten!

Richard ook al natuurkunde overhoring? Of verwar je Richard met mij? :) Richard zat in't rode team, ik in't blauwe :cool: (blue for the win! :D)
 
Nee, jullie beiden hebben natuurkunde(elektrotechniek). Maar Richard gaat nog op vakantie in juni en kan dus niet met jou (Wesley) tegelijkertijd de overhoring doen. Hij begint dus in augustus.
 
hoelang duurt het ongeveer voordat EPST reageert op het inzenden van je PS en application form?
 
hmm...het is al meer dan 2 weken geleden dat ik het heb opgestuurd...naja ik merk het wel
 
PH-ILZ said:
Hey guys!

Grading op 18 mei:

- Arne (duits), Rogier (her) en Wesley (middagsim) 28 juli

- Philip(ochtendsim) en Richard (ochtendsim + nat. overhoring) 28 augustus.

Ik kan pas in augustus wegens mijn huidige baan.

Kan niet wachten!

Don't forget me! Ik start 28 augustus :D
Enorm veel zin in!
 
hey allemaal,

gisteren herkansing gedaan van de simsessie...en met succes! Ik start in augustus. Tot dan!
 
Hey (Jaury toch?)!

Gefeliciteerd! Wat goed zeg! Ik (Philip) begin ook eind augustus, samen met Richard.

Tot gauw!
 
APP 265

APP 265

Eeej mensen van klas APP 265!!!

Ik zit ook in de Augustus klas :D ! Ik zal gauw even via de mail reageren op de mail van Hilde betreffende elkaar ontmoeten.

Mensen die in juli alvast heen gaan. Heel veel succes toegewenst en tot in Oxford!!

Groeten Herman
 
Gefeliciteerd! Ga zelf in Juli maar we ontmoeten elkaar vast in augustus!
Succes met voorbereiden!
Veel mensen door vandaag??

Gr. Rogerrabbit
 
Ehy allemaal..

Heb vandaag Fase 2 gedaan maar ben helaas niet gebeld en krijg dus geen kans in de Sim.. :niet_bli: Beetje teleurgesteld maar ben niet van plan op te geven..

Fab..
 
Fab...

bijzonder jammer zeg. Had je er zelf wel een goed gevoel over???
Inderdaad niet opgeven!!!! succes!!!

en drink maar een goede pils vanavond...kun je wel gebruiken....

ciao
 
Dank u :D
biertje was heerlijk :D
Veel suc6 met je opleiding RR jammer dat ik je niet heb kunnen verblijden met mijn komst..
Have fun in oxford en ik wil wel weten hoe het daar is he :D

Fab
 
Back
Top