EPST fase2

gasten die morgen fase 2 hebben....succes! en laat ff weten hoe het is gegaan!
 
Last edited:
hey allemaal!

Ik ben door naar fase 3!!!
Moet morgen om half 12 op de EPST zijn.

zijn er nog meer mensen die door zijn?
 
Gefeliciteerd RR,

We zien elkaar dan in oxford. Zit niet in de klas die op 28 juli vertrekt maar in die van augustus.

Succes voor diegenen die moeten simmen.

Groeten Capt. Tandoori
 
Hey Captandoori!!

Gelukkig zit ik er inderdaad ook bij. Waarom start jij niet al in juli dan?

En Flying Falcon, ik heb een klasselijst gehad. Stuur me anders ff een Pm zodat we de andere klasgenoten kunnen contacten. Of ken jij er al meer?

Gr. RR
 
Hey RR,

Jammer dat je dan dat weekje Nyenrode hebt gemist. Was wel leerzaam.
Kan je mij vertellen hoeveel personen jij op die klasselijst hebt staan. Wellicht ga ik ook in juli maar moet nog effe kijken. Heb je de medische keuring trouwens binnen?

Gr. Capt. Tandoori
 
Philip idd. Nog gefeliciteerd man! Ik begin augustus ivm met huidige baan. Iedereen die 's ochtends de grading had is door, alle vier dus! Die duitse jongen start wel 28 juli.

Tot gauw!
 
Last edited:
Hey,

Okee dan zien wij elkaar in augustus in Oxford. Dames s'-middags dus niet door...helaas. Een andere jongen moest smiddags net als ik ook voor de 2e keer, die is ook door. Moesten 's-middags alleen de dames of ook andere jongens?
Er was er toch nog 1 uit de ochtendgroep door die natuurkunde moest doen? Begint die wel gewoon in Juli?
En onze doitsche froind inderdaad...

ciao
 
De gast die natuurkunde moet doen Richard, begint net als ik in de augustus klas. 's Middags waren er uit mijn fase 2 groepje de 2 meisjes en nog 1 jongen. Die jongen is alleen door en start in juli.
 
PH-ILZ said:
De gast die natuurkunde moet doen Richard, begint net als ik in de augustus klas. 's Middags waren er uit mijn fase 2 groepje de 2 meisjes en nog 1 jongen. Die jongen is alleen door en start in juli.


Die jongen die natuurkunde nog moest doen, die is ook door ;)
Moeten nog even afspreken vóór de 28ste bij EPST om even als groepje kennis te maken!! Heb er iig wel zin in! 29 mei Class I medical in't AEC nog iemand dan toevallig?:)

Groetjes,

Wesley

(PS. onze "doitsche Froind" is ook door)
 
Hey Wesley,

Dus lekker 28 juli starten? Wat moet je doen voor natuurkunde????

Gr. Rogier
(ik was de eerste van de ochtendsessie,,,)
 
Moeten nu Richard (2e 's ochtends) en Wesley ('s middags) beiden nog natuurkunde doen? Ik weet dat Richard wegens natuurkunde pas in augustus start. Maar Wesley, jij begint toch 28 juli?

Arne (doitsche froind) begint ook 28 juli. Ik begin zelf eind augustus. Ach, we zien elkaar toch allemaal wel in Oxford...:)
 
Back
Top