EINDBALANS 2004

+/- 400 hrs co.

1x eng.shutdown. (lost oil press)
1x missed approach. (VOR app. tot minima, zat te hoog, ging te snel, zat te slapen.)

Happy newyear everybody! :snore:
 
Weliswaar als co-co (dus geen starts en landingen) maar toch...

+/- 250 uur als co-co dus
daarboven op nog een typerating met leuk wat uurtjes wel zelf sturen!
Geen GA's en Diversion's meegemaakt tenminste niet in het echt ;)

Iedereen een veilig 2005!
 
Nou, ff logboek erbij en:

275 PIC
nieuw type
120 uur SIC

1 G/A (lag uiteraard niet aan mij! :rolleyes: )
0 diversions
7 kilo zwaarder dan vorig jaar en kerst moet nog beginnen :(

Al met al een rustig en redelijk succesvol jaar! Hopen dat het volgend jaar voor iedereen (nog) beter wordt!


:radar:
 
Wat vonden jullie de leukste vlucht van het afgelopen jaar en waarom? ik zal aftrappen.

Mijn tripje naar SFO vanuit BCN met een A320.
Heel anders dan een standaard vlucht, als crew waren we zelf verantwoordelijk voor de routeplanning, catering aan boord en alle administratieve rompslomp die daar bij horen.
Fantastische tijd gehad daar en erg veel gezien in die week!
 
"als crew waren we zelf verantwoordelijk voor de routeplanning, catering aan boord en alle administratieve rompslomp die daar bij horen."
------

Welkom in mijn wereld!! jullie verwende airline types.. - zucht - ;)
 
Mijn eindbalans voor dit jaar:

1 uur C172
1 uur PA-44

en......

180 uur BAe-146-200/300

Fijne feestdagen,

Speedy
 
Dit jaar 358 uur, met oa:
- 180 uur Fokker 50
- 135 uur Fokker 100
- 17 uur SEP
- noordelijkste stop Iqaluit, Canada
- zuidelijkste stop Johannesburg, RSA
- westelijkste stop Adak, Aleoeten
- oostelijkste stop Honiara, Solomon Islands
- mooiste vluchten: spin training in een MB326 en evaluatie van een M28


All the best,
Erik.
 
totaal dit jaar

460 uur (A319)
110 landingen
0 go-arounds
1 diversion (ops request omdat die vogels in Dortmund een kist hadden gesloopt)
en 3 aircraft deliveries vanuit Hamburg
 
- 42 uur chieftain
- MCC cursus
- Typerating Fokker 50
- 209 uur Fokker 50 met 90 snoekduiken op London City

Alleen paar Go-arounds tijdens circuit training F50

Merry Xmas and many happy landings in 2005!
 
Mijn totaal: 785 uur

B737-300: 5 uur
B737-500: 295 uur
B737-700: 45 uur
B737-800: 410 uur
C-172: 30 uur

Fijne feestdagen allemaal!!
 
Well.....

300 uur Fokker, 't is niet veel dit jaar. Erg onrustig geweest.
1 G/A (mist)
1 Engine failure (nog steeds gem. 1 per jaar!!)
te weinig bier
degree in failure management.

Hopelijk word 2005 stukken beter!

Keep the blue side up next year!!
 
363 uur totaal

350 uur Fokker 50/60
9 uur C-172
2,7 uur PA34/31
1,3 uur F-16
50 verschillende bestemmingen

Mooiste vluchten: backseat F-16 en 2 ferries Singapore-Woensdrecht en de formatie vlucht met alle types van het 334 squadron

Hoogste vlucht: FL410 in een F-16
Laagste vlucht: 1,5 uur lang op 100ft RA boven het Ijsselmeer in een Fokker 60U

Kortste vlucht: 12 minuten van Geilenkirchen naar Eindhoven
Langste vlucht: 7,5 uur van Colombo naar Al Ain in een Fokker 50

Meeste G's: 7 in een F-16

Op naar Curacao in 2005!

Fijne feestdagen!!!

Michiel
 
Hallo,

85 uur totaal. Onder andere een vlucht in een historische DeHavilland Chipmunk.

Verder heel veel vluchten gemaakt achterin een 73.

Geen go-arounds, geen near misses, geen overschrijdingen van limieten, geen diversions, geen baan in de grote luchtvaart als piloot... Saai hè?!

Groet Koning Lucht.
 
Voor mij dit jaar tot eind oktober: 557 uur, allemaal in de metro.
663 dag landingen en 60 's nachts
meeste tijd in een dag: 10.2
meeste landingen in een dag: 12
3 go-arounds
1 diversion
1 terugkeer naar veld van vertrek omdat besteming onbereikbaar was (lijn zware buien over de oceaan).
1ste jaar internationaal vliegen: Bahamas, Haiti, Dominicaanse republiek, Cayman Islands
Meeste TCAS alerts: 3 in 1 uur (allemaal onder een IFR flightplan, onder radarbegeleiding).
Laagste alert: 300' tijdens landing op Ft. Lauderdale Executive

In de laatste 2 weken nog 20 uur rechterstoel en 20 uur linkerstoel in de DC10 simulator voor f/o training
 
Ok, hier gaat ie dan;

+/- 650 uur B737 - 3/4/8/9
+/- 330 landingen
2 go-arounds (1 wx en 1 technical due flap problem.)

Veel vliegplezier in 2005 allemaal (hopelijk ook voor de wachtlijsters).

Winglet
 
okee, hier is mijn lijstje van het jaar (zonder logboek bij de hand te hebben)

kleine 600 uur CL-600-2B19 (Barbiejet series 200LR & 200SE, mix van PIC&SIC)
handje vol uurtjes slepen met CeF172 van Teuge (veel te weinig, SE verlopen *#@%!!)
langste vlucht dikke 6 uur (weet niet zo gauw waar dat ook al weer was)
kortste 0.3 Doha-Bahrain
meest noordelijk Shannon, IRL N 52° 42.1' W 08° 55.5'
meest zuidelijk Johannesburg, ZAF S 26° 08.0' E 28° 14.5'
meest westelijk Newark (NJ), USA N 40° 41.33' W 074° 10.07'
meest oostelijk Almaty, KAZ N 43° 21.1' E 77° 02.4'
leukste stop Mauritius, MUS S 20° 25.8' E 57° 41.0' (week surfen, zeilen, duiken, water-ski etc, kortom erg vervelend allemaal)
verder van het jaar platinum elite bij de klem geworden, bijna een maand in HHH ATH doorgebracht, leren snowboarden en oja, stoeltje opgeschoven & studieschuld geheel afbetaald!

happy landings allemaal in 2005:cool:
 
Total time 543 uur
516 uur B737 250/ 300/ 400/ 700
5 autolands
0 GA's
20 uur slepen C172
paar rondvluchtjes C172

Meest noordelijke bestemming: Keflafik
oostelijke: Bucharest Otopeni en Baneasa
zuidelijke: Aswan Egypte
westelijke: Cork

many happy landings in 2005 !!!
 
Gisteravond laat geland, dus die uren natuurlijk nog even meegenomen:

670 uur B-737 NG

1 G/A in dichte zeemist rwy 07L BCN op 200', met mijn zus (met latente vliegangst!) op de jumpseat. :rt:

Blijft ieder jaar weer een leuk traditioneel topic, dit!
 
Back
Top