EINDBALANS 2004

6

676$

Guest
Zullen we hem weer maken?

voor mij heeft 2004 gebracht..

500 uur total (meeste coast to coast in de VS, en wat Mexico en Canada)
200 PIC
300 SIC
3x missed
1x GA (gister!, een C150 dacht er nog even snel tussen te kunnen terwijl wij op final hingen.. Och ja)

Bijdeze wens ik iedereen een gelukkig 2005!! fijne dagen en fly safe!!!

EDV: voorzichtig met je vuurpijlen spelen dit jaar! je pijltjes schieten bij sommigen namelijk in het verkeerde keelgat.. ;)

FD
 
Nou vooruit,

850 uur in het afgelopen jaar, allemaal PIC.
Alle uren zijn boven de zandbak gevlogen.
En ja, ook enkele keren de missed approach in, met 2 keer een verblijf op de alternate.
 
Kijk, dit topic vind ik altijd mooi !

mijn jaar :

411 flights
709 uur (voor de ryanair critici onder ons : valt best mee he ! )
211 take-offs/landings
1 go-around

:rt:
 
520 uur (130 uur 737 en 390 uur A3190)

Ook niet echt veel voor een low cost maar daar zit nog wel een typerating tussen (2 maanden niet gevlogen)

Geen G-A's
Niet uitgeweken

Al met al een rustig jaartje dus.
 
OK dan

Total 480uur (62uur A320, rest A321)
184 vluchten
106 landings, 33 night, 4 autolands

Bij deze een prettige kerst en een gezond, voorspoedig en happy 2005..!!

HAPPY LANDINGS

LuB:rt:
 
Ok doe ook een keer mee.


164 Uur TT HS-125/800B en 800XP (net 6mdn. in dienst)
24 Uur daarvan PIC rest SIC
Een x aantal landingen en eergisteren moeten uitwijken van EGKB naar EGSS, klote mist.

+/-50 uur Be-76, Ce-172, PA-44 enz.
+/- 35 uur 737-500 en Hawker sim.

Happy landings in the new year and remember to keep an eye on your TCAS for that dam Santa and his sled again.
 
700 hr 767

1 Go -around
Div tech problems
2000 Baco's
990 Gin tonics
300 ltr ceveza
25 kg bitterballen


All the best!

:D :D :D
 
Totaal +/- 650 uur Avro RJ85. 3 Go-arounds waarvan eentje omwille van "Cabin not clear". Eén keer diversion omwille van "Loss of G-hydraulic system". Verder alles rustig, groetjes !
 
+- 870 uur gemaakt dit jaar ( exclusief de laatste 4 vluchten dit jaar) hiervan 350 nachturen
3 go arounds (FRA, ARL en MAD)

persoonlijke hoogtepunten van dit jaar.
Geboorte van mijn zoontje, bevordering tot captain.

¡Feliz navidad y un prospero año nuevo!
 
komt ie...

488 uur 747-200/300, 57 landingen
+ 80 uur S/E in USA
0 GA
0 diversion

geen schades!! diverse failures!;)

k.
 
760 uur CRJ2

3 GA's (2x ATC, 1x severe windshear on final)
0 diversions
 
haha !!

haha !!

Weet je wat ik wel grappig vind, maar dat komt waarschijnlijk door het karakter van de gemiddelde vlieger :

iedereen vermeldt de reden van zijn/haar go-around, en het is allemaal atc of iets anders........:grijns: :grijns:

Pilot error komt niet meer voor :p:
 
Gaan we dan:
850 uur 737

3 Go Arounds (2xLTN 1xBCN)
1 Diversion
1 Med Emergency (BSL) (niet dezelfde vlucht als de diversion)
and multo tech problems op de -300's vooral
 
Niet te geloven, maar:

Gevlogen 2004:

666 uur.
(maar ik heb gelukkig nu nog drie vliegdagen geroosterd voor nieuwjaar)
1 G/A
- TCAS RA op 500' (ja ik weet het kan niet maar gebeurde toch)


Totaal dus 55,5 uur per maand.
Lang leve low-cost!
 
Mijn totals:

Over het jaar 2004 heb ik 690 uur Avronautische ervaring opgedaan.

Ongeveer (ben de tel kwijt geraakt :grijns: ) 2125 motoren gestart. (ENG #5 niet meegerekend)

Geen G/A of andere specials, just another year at the office
:rt:

Happy New Year!
 
Dit jaar heb ik helaas niet zo heel veel gevlogen +/- 70 uur Chieftain.

geen G/A
wel veel tech problemen :D (te veel)

Volgend jaar wordt het beter!! Co op Dash-8 TYR!!! :D :D

Ik wens allen een goed uiteinde en veel vlieg plezier in 2005!!!
 
480 uur (38 uur 737 & 442 uur A319)

(niet veel voor onze operatie, en nee ik ben niet (officieel) part-time)

Twee maanden Toulouse en outstanding leave helpen aardig. Gatwick is sinds de Airbus introductie een training base dus had daar veel standby's.

1 diversion (adverse wx)
6 Birdstrikes! (welcome in Dortmund.....)
Geen Go Arounds.


:D
 
Back
Top