EIN-LCY door KLM of VLM

Dat was KLM nooit gelukt zonder de overname van VLM. KLM moet slots vrijmaken op LHR voor Northwest en dit is dus één van de manieren zoals dat moet gaan gebeuren. Zullen we een poll maken wie deze vluchten mag gaan doen????
 
F50 KLM Cityhopper = VLM is denk ik (nog) wat te kort door de bocht.... We zien het wel!

Gaat de VLM (als die het wordt) er een kist stationeren? Positioning vanaf Rotterdam of Amsterdam is ook wel een leuk hopje denk ik...
 
Voor KLC zou er niks veranderen, er staat al een kist, plus onderhoud, plus hotelcontract, roosters..etc etc. Het enige kleine verschil is een een 5 graden glijpad op een bestemming 20 mijl voor de oude bestemming.

Ik zet dus zonder enige twijfel m'n geld in op een KLC F50.
 
"Ik zet dus zonder enige twijfel m'n geld in op een KLC F50."

Zal ik alvast mijn rekeningnummer geven dan???:grijns:
 
Voor KLC zou er niks veranderen, er staat al een kist, plus onderhoud, plus hotelcontract, roosters..etc etc. Het enige kleine verschil is een een 5 graden glijpad op een bestemming 20 mijl voor de oude bestemming.

Ik zet dus zonder enige twijfel m'n geld in op een KLC F50.
Al die contracten hoeven niet verbroken te worden alleen maar omdat er een F50 staat met een iets donkerder blauw op de romp. Plus een exta 50 op SPL komt ook wel goed uit gezien de hoeveelhid opleidingen dit jaar en de mogelijkheden om 70/100 vluchten over te nemen.... Roosters veranderen toch per zomer en winterdienst, dus dat is ook geen belemmering. Misschien dat het VNV lastig gaat doen...

Ik zou in ieder geval niet te veel geld op KLC zetten ;)
 
Eerst maar eens afwachten wat Neelie te zeggen heeft, dan zien we wel weer verder. (Kan je wel vertellen dat er genoeg Brabo's staan te trappelen bij de Belgische KLM.)
 
Eerst maar eens afwachten wat Neelie te zeggen heeft, dan zien we wel weer verder. (Kan je wel vertellen dat er genoeg Brabo's staan te trappelen bij de Belgische KLM.)


Ook bij de hollandsche KLM hoor........... FF biertje doen in EIN........Pappie en Mammie bezoeken :D etc.
 
Ook bij de hollandsche KLM hoor........... FF biertje doen in EIN........Pappie en Mammie bezoeken :D etc.

Dan ben je de eerste die ik bel als die dienst op mijn rooster staat ;)

Al genoeg in dat gat gezeten de laatste jaren...
 
Dan ben je de eerste die ik bel als die dienst op mijn rooster staat ;)

Al genoeg in dat gat gezeten de laatste jaren...

In de zomer mag je mij ook wel bellen, beetje waterskien en wake boarden in Best, 1 vluchtje per dag.... :D
 
volgens mij gewoon klm ( is nu te boeken via klm site) is ook logisch hebben daar al een toestel staan.
garoeten
 
kon net een ticket boeken op bv 25 april heen en 7 mei terug moest alleen nog gegevens invullen en betalen :naund: niet gedaan uiteraard wat heb ik nou in londen city te zoeken

garoeten
 
kon net een ticket boeken op bv 25 april heen en 7 mei terug moest alleen nog gegevens invullen en betalen :naund: niet gedaan uiteraard wat heb ik nou in londen city te zoeken

garoeten
Wie het vliegt weet ik niet (zeker), maar niet KLC, voor zover het er nu voorstaat.
 
Dat Zullen we een poll maken wie deze vluchten mag gaan doen????

Heb een gerucht gehoord dat deze route door een prop kist gevlogen gaat worden, maar het is geen F50. Mogen jullie raden wie het gaat vliegen. Oh ja, mocht ik het mis hebben... er staat toch duidelijk gerucht in de 1e zin...
 
Back
Top