EIN-LCY door KLM of VLM

logo.jpg


Ik denk niet dat een engelse maatschapij een Schotse vlag in het logo zou plaatsen ;)
 
Ik denk niet dat een engelse maatschapij een Schotse vlag in het logo zou plaatsen ;)

Ze begonnen als Suckling Airways vanaf Ipswich, ze hebben de naam veranderd in 1999 omdat de meeste vluchten een Schotse bestemming hadden. Ook kregen zij toen schotse investeerders.

En nu vliegen ze voor de Ieren & Fransen.
 
Yoo EIN schijnt zo goed te gaan dat een RJ op die route inclusief overnight er sneller dan verwacht aan zit te komen.
 
My 2 cents: VOORLOPIG Scot en wie weet daarna wel VLM (als de AF/KL overname officieel goedgekeurd is)? Schiet er maar op! Ik ben i.i.g. benieuwd!
 
Sinds de VLM collega's crap geinformeerd worden door hun patattenmanagement hier het nieuwste geruggggt: De laatste 146's die CityJet nog heeft gaan naar VLM en die gaan er de AMS route mee doen. Bullocks! :biertje:
 
Das een goeie vraag aangezien er niet veel CityJet vliegers '146-rated' meer zijn en het idee dus schijnt te zijn dat de 146's 'naar VLM gaan' en VLM dus de rest (crews) verzorgt. Of dit zou weer in de lijn der verwachting kunnen liggen van het idee om VLM'ers naar CityJet door te sluizen. Vraagje van mijn kant: hoe werkte dat met die VLM 146 destijds. De crew daarvoor werd ook geleased? Zo ja, waarvandaan?

As always: we'll see.
 
Volgens mij is dit gewoon fokking bullshit.

even voor de VLM mensen, t lijkt af en toe of wij allemaal weten wat er gaat gebeuren met VLM, routes van VLM en dergelijke, maar wij weten net zoveel als jullie en dat is noppes niks nada.
 
dat is duidelijke taal. Zolang er niets werkelijk bekend is (op papier) kunnen we beter ophouden met het oud-hollandse speculeren. elkaar blij maken met een dode mus of angst aanjagen heeft geen zin. Als er echt iets op stapel staat dan pas op airwork planten.

garoeten
 
Sorry Incocknito, maar het is weer tijd voor wat speculeren.
De geruchtenmachine bij ons is weer hard aan het werk namelijk. Er schijnt een nieuwe interessante route aan ons (cityjet) netwerk te worden toegevoegd. Nu weet ik niet of het een aanvulling is op de maatschappijen die er al op vliegen, maar het aantal vluchten waar men over spreekt denk ik eerder aan overname van de route. Verder stoppen we met een LCY route, waarschijnlijk om crew/kist vrij te maken (veel concurentie ook op die route).
Sorry dat ik een beetje vaag ben, maar officieel weten wij ook nog niks, waarschijnlijk meer later deze week. Je kunt zelf wel raden om welke route het gaat. Ik wil niemand op de kast jagen maar misschien dat er binnen andere bedrijven ook al wat geruchten zijn....
 
Nieuwe gegadigde: RTM. Sinds daar recentelijk een towbar voor de 146 is ontvangen..

Het ontvangst van deze towbar kan ik bevestigen! Was er zelf ook redelijk verbaasd over. Maareh, we hebben ook nog een towbar liggen voor een 777...

Zou kerstmis vroeg komen dit jaar?:kerst:
 
Back
Top