Vreemd dat er hier (nog) geen visie-uitwisseling plaatsvindt van echt serieuze zaken die er momenteel spelen in de KLM luchtvaart.
Bijvoorbeeld de onlangs door EU parlement aangenomen nieuwe EU FTL, waardoor het verschil tussen toegestane werktijd en CAO werktijd alleen maar groter is geworden en de concurrentiepositie van KLM verder is verslechterd,
Of het wijntje bij een lunch dat twee stewardessen hun baan heeft gekost, waardoor er angstcultuur is ontstaan (zie VNC publicatie) onder bemanningen,
Of de toestanden rond de dreamliner waarvan KLM er een stel heeft gekocht...
Of de claim die momenteel wordt geformuleerd a.g.v. ongeval met AF447 -voorlopig is het nog onduidelijk of Airbus danwel AF zal worden gesued...
Iemand met een reactie?
Big M
Bijvoorbeeld de onlangs door EU parlement aangenomen nieuwe EU FTL, waardoor het verschil tussen toegestane werktijd en CAO werktijd alleen maar groter is geworden en de concurrentiepositie van KLM verder is verslechterd,
Of het wijntje bij een lunch dat twee stewardessen hun baan heeft gekost, waardoor er angstcultuur is ontstaan (zie VNC publicatie) onder bemanningen,
Of de toestanden rond de dreamliner waarvan KLM er een stel heeft gekocht...
Of de claim die momenteel wordt geformuleerd a.g.v. ongeval met AF447 -voorlopig is het nog onduidelijk of Airbus danwel AF zal worden gesued...
Iemand met een reactie?
Big M