EAA/Aeromadrid klas: oktober 2004

He wounded knee,

heb je nog tips over de selecties in madrid. Ik wil graag volgend voorjaar beginnen in Madrid wanneer ik mijn huidige studie afgerond heb. Ben erg benieuwd wat je er van vindt. Succes!
 
hoi daanveen!


Leuk dat je wilt beginnen in madrid! Ik heb natuurlijk wel wat tips en ken ook anderen die jou kunnen helpen.

Ik stuur je wel een PM

saludos
 
Wounded knee , bedankt voor de snelle reactie. Een kleine voorgeschiedenis van mij, ik ben hbo student en heb de KLS geprobeerd maar heb het tot de gvss gehaald. Wat ik heb begrepen is dat ik de psycholgische tests die ik heb gedaan mee kan nemen naar eaa. Als het goed is zou ik dan nu nog de medische keuring moeten doen en zou ik mogen beginnen. Mijn vraag is dan hoe ze de vliegaanleg test afnemen bij eaa.
Hoop dat je daar een antwoord op kan geven, ik wil erg graag Madrid overwegen vanwege de prijs en het mooie weer!!!

Groet van een luchtvaart-freak

P.s. als je inderdaad meerdere mensen kent die me kunnen inlichten hoor ik dat graag.
 
@ Wounded Knee, misschien leuk ideetje om de informatie ook met Diana te delen zodat die het kan verwerken in de Kennisbank? :)
 
Ja, ik ben er bij in oktober! Zal zo Daanveen even een pm sturen met mijn bevindingen over de medische keuring in Madrid.

@Wounded Knee, was jij er 11/12 mei ook bij in Madrid? Dan heb ik een idee tegen wie ik het heb.

Edit: laat maar ik heb je mail al gelezen.
 
Last edited:
@Bman

Weet jij nog meer mensen die in oktober starten?

laat maar zitten....ik las net jouw mailtje!!!
@Frenzel

Was jij die Limburger die nog met Mike(hij start ook in oktober)had afgesproken in Maastricht?
in ieder geval ...tot oktober!
 
Ja, de limburger die in het lokaal zat en even over wat dagelijkse bezigheden e.d sprak.
 
HiHi ´die limburger´ haha,

He paco!!! nog wel ff bbknoeien als we in ned zijn he!!!

@oktober groep
ik zie jullie waarschijnlijk nie meer. ben dan klaar!! veel succes!!

hasta luego!
 
Hey Arjan,

Had wat andere dingen aan mijn hoofd in mei, maar was jij toen ook in Madrid? :confused:

Bart
 
he Arjan

jij ook op het forum

wanneer doen we een terrasje?
Mike die komt dan niet, want hij denkt dat hij te ver woont(maastricht).
Ik ga trouwens vrijdag tekenen in maastricht, dus dan neem ik er wel een samen met Mike

@Bart........: Hoe ver woon jij nou?

mazzel
 
Ik woon rond Zierikzee op 1:45 uur van Amsterdam en 2:30 van Maastricht.

@Robert, ga je dan ook bij de bank tekenen of heb je het bij je eigen bank geregeld?

@Arjan, heb je al een ticket geboekt?

ps: we kunnen anders best een keer afspreken voor 25 september??

Bart
 
Back
Top