EAA/Aeromadrid klas: oktober 2004

ja lap..
VEX heeft nog wel 1 echt voordeel, ik heb me al laten verleiden(ni letterlijk op te vatten é mannen) door hun knap cabine personeel... :D :1855:
van Iberia weetik et ni... hopen dus:cool:

Cheerz
 
Volgens een goeie vriend van mij die af en toe voor Air Nostrum(Iberia Regional) vliegt, is het geen straf om met de dames van Iberia te vliegen;)
 
Nou...


Dat van Air Nostrum kan ik wel beamen. Selectie is daar behoorlijk eenzijdig.... Vergeet niet dat jullie daar in Madrid ook nog een opleidingsinstituut hebben voor cabin crew.

Gegroet

S-tail
 
ik heb me al laten verleiden(ni letterlijk op te vatten é mannen) door hun knap cabine personeel...

Niet letterlijk opvatten? Maak je geen zorgen, voor beide manieren om het op te vatten hoef je je niet te schamen. Moet zeggen dat ik er ook niet geheel ongecharmeerd van ben ;)

Voor iedereen die zin heeft om ergens een keer ergens iets te gaan drinken met de groep voor Oktober, stuur me even een pm met e-mail adres. Zit zelf te denken aan ergens volgende week, maar laat even weten wanneer je kan.
 
S-tail said:
Vergeet niet dat jullie daar in Madrid ook nog een opleidingsinstituut hebben voor cabin crew.

Gegroet

S-tail

Heb ze reeds een keer uit de trainer zien springen :grijns: :grijns: :grijns:

ivm met' iets gn drinken', fine by me
let me know when
 
Dat word dan ergens in Breda? Midden van Antwerpen,Amsterdam,Maastricht,Zierikzee? Of zit ik er naast?

Die cabin crew training, spreekt mij ook wel aan. We zullen zien!
 
Back
Top